Dumlen punamusta välimalli | myyty |

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
monk3ydud3
Viestit: 220
Liittynyt: 06.10.2011 16:39

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja monk3ydud3 »

Parani muute heti ulkonäkö tuolla tankilla. Ja siisti manki! (Y)
mirc
Viestit: 275
Liittynyt: 22.02.2011 22:22

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja mirc »

Oisit laittanu välimallin tarrat :p.
reps kops
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Olisihan se paljon hienompi välimallin tarroilla, mutta ne maksaa niin paljon, että nuo tarrat saavat nyt olla tuossa. Jos sitä kohta kävisi tuon tankin vaihtamassa, niin saisi N1K0:kin omansa takaisin :mrgreen:

Vielä olisi tarvetta levykeulalle, ja sen kanssa sopiville iskareille tarvetta. Jos löytyy, niin YV (Y)

Ja kiitos kommenteista.
N1K0
Viestit: 731
Liittynyt: 19.09.2011 19:05
Paikkakunta: Sawo

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja N1K0 »

Kuvia:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
-98, -96, -89, -89, -85.
Allu95
Viestit: 1085
Liittynyt: 27.08.2010 14:49
Paikkakunta: Oulu

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Allu95 »

Parempaan suuntaan menee kokoajan (Y)
Tarakkaa kyllä tuo perä minusta kaipaisi, ja niitä välimallin tarroja, mutta kyllä nuos siipitarratkin menettelee.
Monkey ikä koko ikä.
Mopobomberi
Viestit: 449
Liittynyt: 04.07.2011 14:42
Paikkakunta: Nauvo

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Mopobomberi »

+1 (Y)
Once a bomber, always a bomber

Mankit
JCQ
Viestit: 1823
Liittynyt: 19.10.2011 20:49
Paikkakunta: Kajaani

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja JCQ »

Missä lämpörauta? Ja +2 välimallin tarroille. Komia tämä on. :)
radon <3
I ♡ FDM
Puolikas tällä haavaa 0cc ohjus
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Kiitoksia kaikille kommenteista, niitä on mukava lukea. Tosiaan, nuo tarrat kelpaavat nyt, koska eivät maksaneet paljoa. Jos en olisi nuita ostanut, niin todennäköisesti ei olisi mitään tarroja. Ja lämpörauta odottaa tallissa, koska N1K0 rikkoi toisen kiinnikkeen. No ei se niko sitä rikkonut, se hajosi kun laitettiin sitä paikalleen. :D


E: Niin, kiitokset N1K0:lle kuvista, kun en niitä vielä itse suoriutunut laittamaan (Y)
Kassµ
Viestit: 731
Liittynyt: 19.08.2010 22:12
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Kassµ »

-1 välimallin tarroille, mutta tarakalle +! :)
Noi tarrat sopii varsin hyvin, ainakin omaan silmään.
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Hehee, kiitoksia vain. Voisihan sitä tarakkaa harkita, mutta ihan aluksi täytyisi saada keula ja iskarit. Ja kyllähän nuo tarrat omastakin mielestä ihan hyvin sopii. :arrow:
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Nostellaanpa tätäkin välillä.. Elikkäs laitoin mankin myyntiin kokeiluksi. Tarkoitus ei ole myydä pois, mutta jos olisi tarpeeksi tarjottu niin olisin myynyt. Nyt kun taas ajelin vähän, niin rupesin ihmettelemään miksi tein niin. Kaiken lisäksi sain valo-asian kuntoon, valot ei vilku enää. Syynä oli löysällä ollut staattori :oops: tosin valo on aivan järkyttävän himmeä. Tarkoitus olisi ostaa joko Diamond- tai H4-umpio. Sitten jos jostain löytäisi halvan keulan niin olisi loistavaa.

Kuva

Tuossa kuva joka paljastaa valon todellisen kirkkauden. Vasemmalla vajaan 200 lumenin taskulamppu vertailuna. Valitettavasti ei ole enempää kuvia, mutta eipä tuo ole entisestä muuttunut.


Elikkäs YV:llä saa tarjota halpoja levykeuloja, iskareita ja umpioita. Kommentit tervetulleita.
N1K0
Viestit: 731
Liittynyt: 19.09.2011 19:05
Paikkakunta: Sawo

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja N1K0 »

Diamond umpio niin on hyvä budjetti ratkaisu (Y)
-98, -96, -89, -89, -85.
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli | Tulevaisuuden suunnitelmia

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Niiiiin, budjetti... Tarkoitus olisi nyt talvi ajella tässä kunnossa, keväällä mahdollisesti uutta maalia punaisiin osiin :?: Mutta kunnon valo pitäisi saada, tuo on semmonen kynttilä. Ja kesäksi joko tulee levykeula tai sitten keularemppaa edessä.. Eli talvi mennään ruoskalla, mutta kesäksi komeeseen kuntoon. Kuvia ei vieläkään ole, mutta jos joku haluaa niin voin niitä ottaa huomenna.

Kaikki kommentit suunnitelmista ja ehdoitukset tervetulleita.
Nazgege
Viestit: 580
Liittynyt: 23.09.2011 20:30
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Dumlen punamusta välimalli | Tulevaisuuden suunnitelmia

Viesti Kirjoittaja Nazgege »

No kyllähän vakioumpiokin on ihan hyvä, kunhan vaan vaihdat 12 voltin jännitteensäätäjän, ja h4 polttimon.
VPower
Viestit: 200
Liittynyt: 20.10.2011 16:08
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Dumlen punamusta välimalli | Tulevaisuuden suunnitelmia

Viesti Kirjoittaja VPower »

H4 Hella (vähän huonompi, mutta helpompi löytää kaupoista) tai Cibie/Valeo (parempi, mutta vaikea löytää suomesta, tilaustavarana toimitusaika pari kuukautta) on kyllä paras umpio valotehon kannalta.
Nelitahti on teiden mahti!
Tooperi
Viestit: 147
Liittynyt: 03.12.2011 01:00
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli | Tulevaisuuden suunnitelmia

Viesti Kirjoittaja Tooperi »

Hella:n H4 umpio (Y) On hyvä valokuvio :) Ja halpa tosin vähän "rumempi" ku esim diamond mut eipähän oo muovia umpio :mrgreen:
Honda Monkey -90
VPower
Viestit: 200
Liittynyt: 20.10.2011 16:08
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Dumlen punamusta välimalli | Tulevaisuuden suunnitelmia

Viesti Kirjoittaja VPower »

Jep, hella on hyvä, mutta cibie/valeo on vieläkin parempi valoteho, sitä mä vaan tarkotin.
Nelitahti on teiden mahti!
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli | Tulevaisuuden suunnitelmia

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Juu, kiitos vinkeistä. Ja tuota Tooperin valoa olen ihastellut aina kun olen pimeän aikana sattunut näkemään. On todella hyvä kuvio ja kirkas. Ja kaiken lisäksi en ole aivan varma edes että onko tuossa nyt 12v vai 6v jännitteensäädin :oops:

Pitäisi tähänkin kyllä saada kunnon valo koska alkaa tulla ihan oikeasti pimeä. Jos ei keneltäkään täältä löydy halpaa kunnon valoa niin kai sitä pitää lähteä käymään motonetissä :wink:
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Perskules, tännekkään oo muistanu kirjottaa.. Tosiaan, monena iltana ihmetelty tuota staattori hommaa ja kaveriltakin otin yhden staattorin lainaan. Sitä sitten testattiin ja sama tulos, staattorilta tuli ulos vain 8 volttia. Sitten hain N1K0lta lainaan vauhtipyörän ja kokeiltiin sillä, rupesi toimimaan. Äkkiä omaa vauhtipyörää tilalle ja vielä toimii.. Sitten oma staattori myös kiinni ja viiielä toimi. Ja kun alakerta oli kunnossa niin huomattiin että jänäri on paskana, ja käytiin sitten tänään hakemassa uusi moposopista + samalla reissulla sitten tuo 16e H4 umpio motonetistä. Nyt on siis valot tässäkin.

Jos jotain kiinnostaa niin huomenna tulossa kuvia.
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Tuplapostia tulee, mutta eipä kukaan ole kommentoinut tähän väliin. Nyt siis kuvia:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Ja laatuhan on taas mitä on..
N1K0
Viestit: 731
Liittynyt: 19.09.2011 19:05
Paikkakunta: Sawo

Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |

Viesti Kirjoittaja N1K0 »

Hyvä umpiohan tuo on, kunnon poltin kiini vaan (Y)

Niin ja äänentestausta näkyy myös tässä videossa:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1L1rKSCSaw
-98, -96, -89, -89, -85.
Allu95
Viestit: 1085
Liittynyt: 27.08.2010 14:49
Paikkakunta: Oulu

Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |

Viesti Kirjoittaja Allu95 »

Hyvän näkönen on kyllä tuo umpio.
Menikö suoraan kiinni? Jäikö umpion ja valokopan väliin rakoa?
Komee manki (Y)
Monkey ikä koko ikä.
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Kiitos kiitos :P

Kyseessä on siis tämä umpio: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=48-4019

Tuosta vain tuo koppa ja kehys irti ja umpio kromikehykseen.

Kuva

Tuossa vielä kuva joka ehkä selventää vähän.
abina
Viestit: 506
Liittynyt: 29.04.2012 15:36
Paikkakunta: Kiihtelysvaara
Viesti:

Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |

Viesti Kirjoittaja abina »

Onko tuo SYM-merkkinen umpio? Näyttäiss ainaki siltä :P
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Juu, penkkiä voisi parannella, mutta omasta mielestä tuo on ihan hyvä. Ja orkkis tarroja ei ole ihan heti ainakaan tulossa.

Juu, joku SYM tai SIM tuo umpio on (Y)
Lukittu