Nyt mankissa on kiinni 110cc moottori, mutta vakio tulee kunhan saan sen kuntoon.
Tulossa:
orkkis etuvalo
orkkis jalkatapit
pidemmät iskarit
levykeula (?)
tankkiin uutta maalia ja ehkä tarrat
ja se 50cc kone med 19mm jinke
Lisäksi pientä parantelua, esim. penkin parantelu ja uudet renkaat.


Kuvat huonoja ja niissä manki likainen, mutta parempia kuvia tulee.
E: Päivitystä nykytilanteesta:
Kesä:


Syksy:

















