Dumlen punamusta välimalli | myyty |

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Dumlen punamusta välimalli | myyty |

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Tulipa ostettua Nuuskandelta -90 manki. Se toimii käyttiksenä DT:n kaverina.

Nyt mankissa on kiinni 110cc moottori, mutta vakio tulee kunhan saan sen kuntoon.

Tulossa:
orkkis etuvalo
orkkis jalkatapit
pidemmät iskarit
levykeula (?)
tankkiin uutta maalia ja ehkä tarrat
ja se 50cc kone med 19mm jinke

Lisäksi pientä parantelua, esim. penkin parantelu ja uudet renkaat.

Kuva
Kuva

Kuvat huonoja ja niissä manki likainen, mutta parempia kuvia tulee.




E: Päivitystä nykytilanteesta:

Kesä:

Kuva
Kuva

Syksy:

Kuva
Viimeksi muokannut Dumle, 12.01.2013 13:00. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
Nazgege
Viestit: 580
Liittynyt: 23.09.2011 20:30
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Nazgege »

Hyvältä kuullostaa, maalaa se tankki vaan ja laita tarrat. (Y)
mopopoika97
Viestit: 101
Liittynyt: 05.03.2012 17:59
Paikkakunta: pyhäjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja mopopoika97 »

aijai että on herkku ku laitat orkkis tarrat, jotkut 300mm iskarit ja ehkä se levykeula (Y) Ja ehdottomasti vakio valot!
N1K0
Viestit: 731
Liittynyt: 19.09.2011 19:05
Paikkakunta: Sawo

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja N1K0 »

+ sivukoppaan uutta maalia ja tarra (C)
-98, -96, -89, -89, -85.
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja onkimato »

Pikku puunaus ja penkkiin täyttehiä.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Joo, penkkiin tulee lisää täytettä jossain vaiheessa.. Tänään purettiin 50cc moottori, mutta ei siellä mitään rikki ollut, yksi osa oli vain pois paikaltaan. Jos huomenna saisi tiivisteet niin voisi laittaa koneen kasaan 8)
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Noniin, pitkästä aikaa jotain tapahtuu.

Elikkäs moottori saatiin toimimaan ottamalla vaihteensiirtäjä yms. hilut toisesta koneesta. Miinuksena se, että kone vuotaa öljyä ainakin eturattaan stefasta, mutta stefasarja odottaa tallissa.

Tänään laitettu orkkis etuvalo ja putki kiinni. Seuraavaksi pitäisi penkki laittaa kuntoon ja keksiä mitä tuolle tankille tekisi, sitten olisikin jo levykeulan tilaaminen. Omasta mielestä ulkonäkö parani todella paljon kun sai tuon orkkis valon 8)

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Laittakaahan jotain kommenttia, pilkatkaa edes :mrgreen:
Allu95
Viestit: 1085
Liittynyt: 27.08.2010 14:49
Paikkakunta: Oulu

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Allu95 »

Parani huomattavasti kun vaihdoit orkkisumpion. Näyttää enemmän mankilta :D
Putki sojottaa vähän sinne sun tänne, tai ainaki tuo lämpörauta. Sitä vois oikasta.
Tankkiin uusi kiiltävä musta maalipinta ja hondan tarrat!
Eikä tuo levykeulakaan kuulosta hassummalta (Y)
Monkey ikä koko ikä.
Jonte
Vip-käyttäjä
Viestit: 1288
Liittynyt: 02.01.2009 19:25
Paikkakunta: Kajaani

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Jonte »

Sanonpahan vaan, että jos aijotte tuota putkea ruveta muokkaamaan, niin varoitan se on aika hyvin ruostunu, nii menee hitsi koko ajan läpi. Nimimerkillä, kerran tuota putkea hitsannut. :mrgreen:
Sekundaa lähdettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan.
Flickr | Kuvat.fi
N1K0
Viestit: 731
Liittynyt: 19.09.2011 19:05
Paikkakunta: Sawo

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja N1K0 »

Raatohan se hieman on :mrgreen:
Mutta mää tuon sulle sen tarran tuohon sivukoppaan ja kaikkea pientä niin näyttää hyvälle 8)

Ja putki hakattu vaan vasaralla väkisin sisään :D
-98, -96, -89, -89, -85.
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Niko hys! Ei saa paljastaa kaikkea :D Kyllähän tuo nyt melko raato vielä on :oops: Mutta tarkoitushan on vähän parannella (Y)

Täysin samaa mieltä allun kanssa, näyttää jo mankilta. Tuota putkea pitää vielä katsoa sitten, kun manki on muuten kunnossa :wink:
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Dodih, pitkästä aikaa kuulumisia. Mankille ei ole tapahtunut mitään ihmeellistä, vain takarengas vaihdettu samanlaiseen duroon kuin edessä. Nuo renkaat nyt saavat kelvata ainakin talven yli. Tankin maalaus siirtyy varmaankin pitkälle syksyyn/talveen, kun en edes osaa päättää, että veisikö sen jonnekin vai yrittäisikö itse maalata :think: Pitäisi levykeula ja iskarit hommata, joten jos löytyy niin YV :wink:

Noh, nyt muutama kuva:
Kuva
Kuva
KuvaKuva

Kuvissa näkyvä toinen mankihan on J00N4:n.
N1K0
Viestit: 731
Liittynyt: 19.09.2011 19:05
Paikkakunta: Sawo

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja N1K0 »

Pär, laita penkki parempaan kuntoon (Y)
-98, -96, -89, -89, -85.
Pepo
Vip-käyttäjä
Viestit: 491
Liittynyt: 21.10.2008 20:13

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Pepo »

Tuot sen tankin mulle niin vetäsen sen mustaks ruiskulla, kun vois vielä olla keliä. :)
Honda monkey -74 -78 -81 -87 -87 -89 -91
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Dumle »

N1K0: parantelen penkkiä kunhan muilta kiireiltä kerkeän :D

Ja Pepo, olis tosi hyvä jos saisit sen maalattua, mutta ensin pitäisi muutama lommo hävittää.
N1K0
Viestit: 731
Liittynyt: 19.09.2011 19:05
Paikkakunta: Sawo

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja N1K0 »

Tänään dumle kävi meillä ja hioin tankin puhtaaksi ja heitin oman romutankin kiini :)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

-N1K0
-98, -96, -89, -89, -85.
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Heeeetkonen, älähän vie kaikkea kunniaa, olin mä sentään auttamassa :mrgreen:

Niin tosiaan, tankki lähti Pepon luo maalaukseen, ja väliaikasesti kiinni N1K0:n ylimääräinen tankki. Joku päivä pitäisi käydä uusi takavalo ostamassa Biltemasta.

Palataan asiaan, kun jotain tapahtuu :arrow:
Pepo
Vip-käyttäjä
Viestit: 491
Liittynyt: 21.10.2008 20:13

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Pepo »

Tankki maalattu
Kuva
Honda monkey -74 -78 -81 -87 -87 -89 -91
Juhis
Viestit: 979
Liittynyt: 13.10.2011 20:29
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Juhis »

:shock:
If you never do, you'll never know

nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
Mopobomberi
Viestit: 449
Liittynyt: 04.07.2011 14:42
Paikkakunta: Nauvo

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Mopobomberi »

Aivan sairaan hienoa pintaa :shock:
Once a bomber, always a bomber

Mankit
N1K0
Viestit: 731
Liittynyt: 19.09.2011 19:05
Paikkakunta: Sawo

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja N1K0 »

Hienoa (C)
-98, -96, -89, -89, -85.
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Järkyttävän hienoa :shock: Ehkä jopa liian hienoa tähän mankiin... Muttamutta, mankille ei ole ihmeellisempiä tapahtunut, takavalo vaihdettu bilteman ledivaloon ja virtalukko asenneltu. Kuvia ei ole, kun ei likaisesta moposta viitsi kuvia ottaa. ( tosin milloin se nyt minun käytössä puhdas olisi...)
N1K0
Viestit: 731
Liittynyt: 19.09.2011 19:05
Paikkakunta: Sawo

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja N1K0 »

Dumlelle rakentelin penkkiä (C)
-98, -96, -89, -89, -85.
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Jep, N1K0:n kanssa laitettiin penkkiä (N1K0han suurimman osan teki). Ja lisäksi ostin N1K0:lta tähän penkinpäällisen, samanlainen kuin entinen, mutta HONDA tekstillä.

Ja sitten, tankki haettiin Pepolta, tälläista tuli:

Kuva
Kuva
Tuosta vielä kiitos Pepolle. Ja laadusta saa kiittää paskaa kameraa.

Haters gonna hate, mutta siipitarrat tuli, omasta mielestä ainakin parempi noin kun ilman tarroja.


E: Tuossa muutama kuva penkistä:

Kuva
Kuva

Kommenttia? (C)
N1K0
Viestit: 731
Liittynyt: 19.09.2011 19:05
Paikkakunta: Sawo

Re: Dumlen punamusta välimalli

Viesti Kirjoittaja N1K0 »

Tankki kiini vaan ja kouluun (Y)

Penkinrautaa jos vielä vähän suoristais niin tulis parempi :)
-98, -96, -89, -89, -85.
Lukittu