Dumlen punamusta välimalli | myyty |
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
-
monk3ydud3
- Viestit: 220
- Liittynyt: 06.10.2011 16:39
Re: Dumlen punamusta välimalli
Parani muute heti ulkonäkö tuolla tankilla. Ja siisti manki! 
Re: Dumlen punamusta välimalli
Olisihan se paljon hienompi välimallin tarroilla, mutta ne maksaa niin paljon, että nuo tarrat saavat nyt olla tuossa. Jos sitä kohta kävisi tuon tankin vaihtamassa, niin saisi N1K0:kin omansa takaisin
Vielä olisi tarvetta levykeulalle, ja sen kanssa sopiville iskareille tarvetta. Jos löytyy, niin YV
Ja kiitos kommenteista.
Vielä olisi tarvetta levykeulalle, ja sen kanssa sopiville iskareille tarvetta. Jos löytyy, niin YV
Ja kiitos kommenteista.
Re: Dumlen punamusta välimalli
Parempaan suuntaan menee kokoajan
Tarakkaa kyllä tuo perä minusta kaipaisi, ja niitä välimallin tarroja, mutta kyllä nuos siipitarratkin menettelee.
Tarakkaa kyllä tuo perä minusta kaipaisi, ja niitä välimallin tarroja, mutta kyllä nuos siipitarratkin menettelee.
Monkey ikä koko ikä.
-
Mopobomberi
- Viestit: 449
- Liittynyt: 04.07.2011 14:42
- Paikkakunta: Nauvo
Re: Dumlen punamusta välimalli
Missä lämpörauta? Ja +2 välimallin tarroille. Komia tämä on. 
Re: Dumlen punamusta välimalli
Kiitoksia kaikille kommenteista, niitä on mukava lukea. Tosiaan, nuo tarrat kelpaavat nyt, koska eivät maksaneet paljoa. Jos en olisi nuita ostanut, niin todennäköisesti ei olisi mitään tarroja. Ja lämpörauta odottaa tallissa, koska N1K0 rikkoi toisen kiinnikkeen. No ei se niko sitä rikkonut, se hajosi kun laitettiin sitä paikalleen. 
E: Niin, kiitokset N1K0:lle kuvista, kun en niitä vielä itse suoriutunut laittamaan
E: Niin, kiitokset N1K0:lle kuvista, kun en niitä vielä itse suoriutunut laittamaan
Re: Dumlen punamusta välimalli
-1 välimallin tarroille, mutta tarakalle +! 
Noi tarrat sopii varsin hyvin, ainakin omaan silmään.
Noi tarrat sopii varsin hyvin, ainakin omaan silmään.
Re: Dumlen punamusta välimalli
Hehee, kiitoksia vain. Voisihan sitä tarakkaa harkita, mutta ihan aluksi täytyisi saada keula ja iskarit. Ja kyllähän nuo tarrat omastakin mielestä ihan hyvin sopii. 
Re: Dumlen punamusta välimalli
Nostellaanpa tätäkin välillä.. Elikkäs laitoin mankin myyntiin kokeiluksi. Tarkoitus ei ole myydä pois, mutta jos olisi tarpeeksi tarjottu niin olisin myynyt. Nyt kun taas ajelin vähän, niin rupesin ihmettelemään miksi tein niin. Kaiken lisäksi sain valo-asian kuntoon, valot ei vilku enää. Syynä oli löysällä ollut staattori
tosin valo on aivan järkyttävän himmeä. Tarkoitus olisi ostaa joko Diamond- tai H4-umpio. Sitten jos jostain löytäisi halvan keulan niin olisi loistavaa.

Tuossa kuva joka paljastaa valon todellisen kirkkauden. Vasemmalla vajaan 200 lumenin taskulamppu vertailuna. Valitettavasti ei ole enempää kuvia, mutta eipä tuo ole entisestä muuttunut.
Elikkäs YV:llä saa tarjota halpoja levykeuloja, iskareita ja umpioita. Kommentit tervetulleita.

Tuossa kuva joka paljastaa valon todellisen kirkkauden. Vasemmalla vajaan 200 lumenin taskulamppu vertailuna. Valitettavasti ei ole enempää kuvia, mutta eipä tuo ole entisestä muuttunut.
Elikkäs YV:llä saa tarjota halpoja levykeuloja, iskareita ja umpioita. Kommentit tervetulleita.
Re: Dumlen punamusta välimalli
Diamond umpio niin on hyvä budjetti ratkaisu 
-98, -96, -89, -89, -85.
Re: Dumlen punamusta välimalli | Tulevaisuuden suunnitelmia
Niiiiin, budjetti... Tarkoitus olisi nyt talvi ajella tässä kunnossa, keväällä mahdollisesti uutta maalia punaisiin osiin
Mutta kunnon valo pitäisi saada, tuo on semmonen kynttilä. Ja kesäksi joko tulee levykeula tai sitten keularemppaa edessä.. Eli talvi mennään ruoskalla, mutta kesäksi komeeseen kuntoon. Kuvia ei vieläkään ole, mutta jos joku haluaa niin voin niitä ottaa huomenna.
Kaikki kommentit suunnitelmista ja ehdoitukset tervetulleita.
Kaikki kommentit suunnitelmista ja ehdoitukset tervetulleita.
Re: Dumlen punamusta välimalli | Tulevaisuuden suunnitelmia
No kyllähän vakioumpiokin on ihan hyvä, kunhan vaan vaihdat 12 voltin jännitteensäätäjän, ja h4 polttimon.
Re: Dumlen punamusta välimalli | Tulevaisuuden suunnitelmia
H4 Hella (vähän huonompi, mutta helpompi löytää kaupoista) tai Cibie/Valeo (parempi, mutta vaikea löytää suomesta, tilaustavarana toimitusaika pari kuukautta) on kyllä paras umpio valotehon kannalta.
Nelitahti on teiden mahti!
Re: Dumlen punamusta välimalli | Tulevaisuuden suunnitelmia
Hella:n H4 umpio
On hyvä valokuvio
Ja halpa tosin vähän "rumempi" ku esim diamond mut eipähän oo muovia umpio 
Honda Monkey -90
Re: Dumlen punamusta välimalli | Tulevaisuuden suunnitelmia
Jep, hella on hyvä, mutta cibie/valeo on vieläkin parempi valoteho, sitä mä vaan tarkotin.
Nelitahti on teiden mahti!
Re: Dumlen punamusta välimalli | Tulevaisuuden suunnitelmia
Juu, kiitos vinkeistä. Ja tuota Tooperin valoa olen ihastellut aina kun olen pimeän aikana sattunut näkemään. On todella hyvä kuvio ja kirkas. Ja kaiken lisäksi en ole aivan varma edes että onko tuossa nyt 12v vai 6v jännitteensäädin 
Pitäisi tähänkin kyllä saada kunnon valo koska alkaa tulla ihan oikeasti pimeä. Jos ei keneltäkään täältä löydy halpaa kunnon valoa niin kai sitä pitää lähteä käymään motonetissä
Pitäisi tähänkin kyllä saada kunnon valo koska alkaa tulla ihan oikeasti pimeä. Jos ei keneltäkään täältä löydy halpaa kunnon valoa niin kai sitä pitää lähteä käymään motonetissä
Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |
Perskules, tännekkään oo muistanu kirjottaa.. Tosiaan, monena iltana ihmetelty tuota staattori hommaa ja kaveriltakin otin yhden staattorin lainaan. Sitä sitten testattiin ja sama tulos, staattorilta tuli ulos vain 8 volttia. Sitten hain N1K0lta lainaan vauhtipyörän ja kokeiltiin sillä, rupesi toimimaan. Äkkiä omaa vauhtipyörää tilalle ja vielä toimii.. Sitten oma staattori myös kiinni ja viiielä toimi. Ja kun alakerta oli kunnossa niin huomattiin että jänäri on paskana, ja käytiin sitten tänään hakemassa uusi moposopista + samalla reissulla sitten tuo 16e H4 umpio motonetistä. Nyt on siis valot tässäkin.
Jos jotain kiinnostaa niin huomenna tulossa kuvia.
Jos jotain kiinnostaa niin huomenna tulossa kuvia.
Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |
Tuplapostia tulee, mutta eipä kukaan ole kommentoinut tähän väliin. Nyt siis kuvia:




Ja laatuhan on taas mitä on..




Ja laatuhan on taas mitä on..
Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |
Hyvä umpiohan tuo on, kunnon poltin kiini vaan
Niin ja äänentestausta näkyy myös tässä videossa:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1L1rKSCSaw
Niin ja äänentestausta näkyy myös tässä videossa:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1L1rKSCSaw
-98, -96, -89, -89, -85.
Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |
Hyvän näkönen on kyllä tuo umpio.
Menikö suoraan kiinni? Jäikö umpion ja valokopan väliin rakoa?
Komee manki
Menikö suoraan kiinni? Jäikö umpion ja valokopan väliin rakoa?
Komee manki
Monkey ikä koko ikä.
Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |
Kiitos kiitos
Kyseessä on siis tämä umpio: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=48-4019
Tuosta vain tuo koppa ja kehys irti ja umpio kromikehykseen.

Tuossa vielä kuva joka ehkä selventää vähän.
Kyseessä on siis tämä umpio: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=48-4019
Tuosta vain tuo koppa ja kehys irti ja umpio kromikehykseen.

Tuossa vielä kuva joka ehkä selventää vähän.
Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |
Onko tuo SYM-merkkinen umpio? Näyttäiss ainaki siltä 
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
Re: Dumlen punamusta välimalli | Ruoskalla kohti talvea |
Juu, penkkiä voisi parannella, mutta omasta mielestä tuo on ihan hyvä. Ja orkkis tarroja ei ole ihan heti ainakaan tulossa.
Juu, joku SYM tai SIM tuo umpio on
Juu, joku SYM tai SIM tuo umpio on



