Kysymyksiä "välimallin" moottorista

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
KOS
Viestit: 18
Liittynyt: 18.05.2012 15:08

Kysymyksiä "välimallin" moottorista

Viesti Kirjoittaja KOS »

Hep

Mitä eroa on ns. välimallin moottorilla ja uudemmalla moottorilla?
Pitäisi alkaa kunnostamaan -87 moottoria.

Onko sylinteri ja mäntä samat kaikissa 4v moottoreissa??

Ja onko kansi sama välimallisssa kuin 3v moottorissa?

~KOS~
-CL70 MR
-2xDax MR
-Dax mit Lifan 140 cc
-87 Monkey projekti
ZJ90
Viestit: 1063
Liittynyt: 27.12.2014 01:41
Paikkakunta: Hvesi

Re: Kysymyksiä "välimallin" moottorista

Viesti Kirjoittaja ZJ90 »

Välimallissa liukulaakeroitu nokka. Um koneessa kuulalaakeroitu.
-Let the good times roll-
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
Tomppa99
Viestit: 947
Liittynyt: 06.12.2013 20:14
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Kysymyksiä "välimallin" moottorista

Viesti Kirjoittaja Tomppa99 »

Ja alakerrassa käynnistysakselissa jotain pieniä eroja, muitapa ei juuri ole. Pytty ja mäntä samanlaisia.
"Ei ole olemassa esteitä, on pelkkiä hidasteita"

Honda monkey -90 "Paranneltu orkkis"
Lukittu