Hep
Mitä eroa on ns. välimallin moottorilla ja uudemmalla moottorilla?
Pitäisi alkaa kunnostamaan -87 moottoria.
Onko sylinteri ja mäntä samat kaikissa 4v moottoreissa??
Ja onko kansi sama välimallisssa kuin 3v moottorissa?
~KOS~
Kysymyksiä "välimallin" moottorista
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Kysymyksiä "välimallin" moottorista
-CL70 MR
-2xDax MR
-Dax mit Lifan 140 cc
-87 Monkey projekti
-2xDax MR
-Dax mit Lifan 140 cc
-87 Monkey projekti
Re: Kysymyksiä "välimallin" moottorista
Välimallissa liukulaakeroitu nokka. Um koneessa kuulalaakeroitu.
-Let the good times roll-
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
Re: Kysymyksiä "välimallin" moottorista
Ja alakerrassa käynnistysakselissa jotain pieniä eroja, muitapa ei juuri ole. Pytty ja mäntä samanlaisia.