Terve Monkeytin selaajat, laitetaanpa hiljaisenpana seuraajana projekti topic pystyy.
(Nähdään samalla kommentoidaanko enää yhtä aktiivisesti kuin ennen)
Eli tuli etsittyä sopivaa Hondan yksilöä täältä foorumin kautta, sekä nettimotosta.
Hakeminen ei tuottanut tulosta niin alettiin rakentamaan hyllystä löytyvää rujohkoa mankia.
Mankiin nyt ei kylläkään ole "kuin" moottori, keula, haarukka, runko ja jouset, mutta eiköhän tästä tulla jotain saamaan. Tullaan aika pitkälti samalla kaavalla tekemään kuin edellinen. (Tietäjät
Eli tähän päivitykseen tämän päivän aloittelusta kuvia.
Itse rungosta ja muusta tylsästä ruosteisesta osasta ei ole kuvia tulossa tähän päivitykseen, ainoastaan koneesta:
Aloittelu: moottori pukkiin ja pällistely:



Kone siis tuskin koskaan lohkoja auki otettu 3 -vaihteinen puoliautomaatti.
Pieni muotoisen pesun jälkeen itse purkuun:



Pytty nyt olikin ihan hyvä männän kanssa, katsotaan tuleeko mitään päivitystä yläkertaan.
Kytkinpuolikin tuli irroitettua:


Tuntuu, että putsaukseen menee kaikki aika "purkamisesta"
Tähän kuitenkin jäätiin tältä päivältä:


Ei mitään ihmellistä siis, mutta näillä aloitellaan. Ehkä hiukan erikoisempaa tulossa kuin edellinen, runkokin on pikkupenkkisen puolarin.
- Monkeyt.net / Juhis








