Pikkukysymykset
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
Monsiriider
- Viestit: 259
- Liittynyt: 01.09.2013 18:56
- Paikkakunta: Lieto
Re: Pikkukysymykset
Irtosi Mangon neuvolla 
Re: Pikkukysymykset
Mikähän on kun manki koneremontin jälkeen ei lähde käyntiin? (Ei ole asentajasta kiinni, useita remontteja tehty.)
-Kipinä tulee.
-Saa bensaa.
-Ajotukset kohillaan
-Venttiilit säädetty
Välistä kasteee tulpan. Kokeiltu useilla eri tulpilla. Missä vika? :O
-Kipinä tulee.
-Saa bensaa.
-Ajotukset kohillaan
-Venttiilit säädetty
Välistä kasteee tulpan. Kokeiltu useilla eri tulpilla. Missä vika? :O
Re: Pikkukysymykset
Venttiilit vuotaa?
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
-
Jessepoika
- Viestit: 369
- Liittynyt: 12.12.2014 21:24
- Paikkakunta: Salo
Re: Pikkukysymykset
Millä konstilla porukat on saanu mutterit irti jotka on niin kovin kiinni että ei liikahda sitten millään..esim piti tänää kiristää ketjut mutta enpä kiristäkkään kun en saa löystettyy mitään sieltä 
Nykyinen Honda / Skyteam sekotus
Suzuki pv 87 - ex
Aprilia rx 01 - ex
Gilera rcr 06 - ex
~Elämä on laiffii~
Suzuki pv 87 - ex
Aprilia rx 01 - ex
Gilera rcr 06 - ex
~Elämä on laiffii~
Re: Pikkukysymykset
Ota vaikka oikean kokonen lenkki avain ja lyö sitä vasaralla auki
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
-
Jessepoika
- Viestit: 369
- Liittynyt: 12.12.2014 21:24
- Paikkakunta: Salo
Re: Pikkukysymykset
Juu yritin lenkkiavain + vasaralla lyödä , räikälläkin koitin mutta ei hievahdakkaan.. 
Nykyinen Honda / Skyteam sekotus
Suzuki pv 87 - ex
Aprilia rx 01 - ex
Gilera rcr 06 - ex
~Elämä on laiffii~
Suzuki pv 87 - ex
Aprilia rx 01 - ex
Gilera rcr 06 - ex
~Elämä on laiffii~
-
Jessepoika
- Viestit: 369
- Liittynyt: 12.12.2014 21:24
- Paikkakunta: Salo
Re: Pikkukysymykset
Joo pitää kokeilla , luulis sillä irtoovan 
Nykyinen Honda / Skyteam sekotus
Suzuki pv 87 - ex
Aprilia rx 01 - ex
Gilera rcr 06 - ex
~Elämä on laiffii~
Suzuki pv 87 - ex
Aprilia rx 01 - ex
Gilera rcr 06 - ex
~Elämä on laiffii~
Re: Pikkukysymykset
Voiman puutetta
Mikä mutteri sul on jumissa edes?CRC yms eka, Otat T-vääntimen ja siihen metrin jatko nii irtoo, tai räikkään jos luulet että kestää. Tai sit lenkkiin laitat toisen lekin jatkoksi tai jotain putkee, väännät sillä ja jos uskallat nii vaik lekaaki annat, ei ne mankin ruuvipulttisydeemit ikää noii tiukalla oo, ylensä ne vaa korkkaa hajalle jos ei aukee.
a.k.a tuuppari
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Re: Pikkukysymykset
Mikä vois 110cc mönkijässä olla vika, kun vääntää kaasua niin tukehtuu?
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
-
Jessepoika
- Viestit: 369
- Liittynyt: 12.12.2014 21:24
- Paikkakunta: Salo
Re: Pikkukysymykset
Siis se mutteri joka löystetään kun kiristetään ketjuja
En nyt tiiä et onko sillä mitään yleistä nimeä ... Mutta joo pitää kokeilla noita ehotuksia

Nykyinen Honda / Skyteam sekotus
Suzuki pv 87 - ex
Aprilia rx 01 - ex
Gilera rcr 06 - ex
~Elämä on laiffii~
Suzuki pv 87 - ex
Aprilia rx 01 - ex
Gilera rcr 06 - ex
~Elämä on laiffii~
Re: Pikkukysymykset
pystyykö joku kertomaan käykö kiinan puolari mankin vaihteiston rattaat aitoon hondan puolari koneeseen?
Re: Pikkukysymykset
Jos en nyt ihan väärin muista, niin käy suurinta vaihdetta lukuunottamatta.
-Ei me pohojalaasetkaa olla täyrellisiä... meiltä puuttu viat
-Your mind is like a parachute, it doesnt work if its not open
-Ihmisiä on kolmenlaisia. Niitä, jotka osaavat laskea, ja niitä, jotka eivät osaa.
-Valaistuminen ei tarkoita sitä ettet enää koskaan olisi väsynyt tai ahdistunut, vaan sitä että olet tietoinen väsymyksestäsi ja ahdistuksestasi.
-Jos ihminen muuttuu valaaksi, onko kyseessä valaistuminen?
-Your mind is like a parachute, it doesnt work if its not open
-Ihmisiä on kolmenlaisia. Niitä, jotka osaavat laskea, ja niitä, jotka eivät osaa.
-Valaistuminen ei tarkoita sitä ettet enää koskaan olisi väsynyt tai ahdistunut, vaan sitä että olet tietoinen väsymyksestäsi ja ahdistuksestasi.
-Jos ihminen muuttuu valaaksi, onko kyseessä valaistuminen?
Re: Pikkukysymykset
Minkäslaiset renkaat kävisivät tubeless vanteille? Vanteet ovat kokoa: 2.5x8 (Etu) ja 3.5x8 (Taka).
Re: Pikkukysymykset
Mikä vois 110cc mönkijässä olla vika, kun vääntää kaasua niin tukehtuu?
KIIRE!!!
KIIRE!!!
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
Re: Pikkukysymykset
Jos se tukehtuu niin liian rikkaalla. Samankaltaista oiretta voi kyllä aiheuttaa esimerkiksi liian pieni tk suutin, neulan asento tai liian pieni pääsuutin.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Re: Pikkukysymykset
Voisko joku linkata millsinen valokatkaisija pikkutankki mankissa on vakiona?
Re: Pikkukysymykset
En ole varma mutta taitaa olla tämmönen: http://www.ebay.com/itm/Honda-Z50-Hi-Lo ... 84&vxp=mtr
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Re: Pikkukysymykset
Osaisko joku kertoa, että mikä olis vikana, kun manki käy liian rikkaalla (tulppa musta ja 74 suutin) ja kun vaihdoin 60 suuttimen niin tulpan väri on juuri sama eikä tunnu pelittävän. Kone on 50cc honlei, kaasari putsattu, ilmanputsari pois niin ei voi olla tukossakaan. Kylmänä ottaa paikallaan hyvin kierroksia, mutta lämpimänä ei tahdo jaksaa kiertää.
Re: Pikkukysymykset
Oletko koittanut säätää kaasarin neulaa? Suutinhan vaikuttaa vain täydellä kaasulla jos oikein muistelen! Uutta tulppaa et varmaankaan ole vaihtanut?

Osaisko kukaan auttaa tuossa? Ainakin mitä renkaita etsin niin suurimmassa osassa luki "tube type" eli tarvitsee sisärenkaan? Tai löytyisköhän jostain noille vanteille sopivaa sisäkumia?Ants kirjoitti:Minkäslaiset renkaat kävisivät tubeless vanteille? Vanteet ovat kokoa: 2.5x8 (Etu) ja 3.5x8 (Taka).
Re: Pikkukysymykset
Uusi tulppa vaihdettu ja neulaa säädetty.
Re: Pikkukysymykset
Kokeileppa säätää venttiilien välykset, itsellä manki oireili samalla tavoin kun oli huono tulppa ja välykset olivat väärin!