Pikkukysymykset

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Monsiriider
Viestit: 259
Liittynyt: 01.09.2013 18:56
Paikkakunta: Lieto

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Monsiriider »

Irtosi Mangon neuvolla (Y)
PallMall
Viestit: 1
Liittynyt: 23.01.2015 11:29

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja PallMall »

Mikähän on kun manki koneremontin jälkeen ei lähde käyntiin? (Ei ole asentajasta kiinni, useita remontteja tehty.)
-Kipinä tulee.
-Saa bensaa.
-Ajotukset kohillaan
-Venttiilit säädetty

Välistä kasteee tulpan. Kokeiltu useilla eri tulpilla. Missä vika? :O
Minkey
Viestit: 1019
Liittynyt: 11.07.2013 10:22
Paikkakunta: Turku

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Minkey »

Venttiilit vuotaa?
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Jessepoika
Viestit: 369
Liittynyt: 12.12.2014 21:24
Paikkakunta: Salo

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Jessepoika »

Millä konstilla porukat on saanu mutterit irti jotka on niin kovin kiinni että ei liikahda sitten millään..esim piti tänää kiristää ketjut mutta enpä kiristäkkään kun en saa löystettyy mitään sieltä :lol:
Nykyinen Honda / Skyteam sekotus
Suzuki pv 87 - ex
Aprilia rx 01 - ex
Gilera rcr 06 - ex

~Elämä on laiffii~
JakkeX
Viestit: 507
Liittynyt: 10.01.2013 20:00
Paikkakunta: Huittinen

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja JakkeX »

Ota vaikka oikean kokonen lenkki avain ja lyö sitä vasaralla auki
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02

Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
Luici
Viestit: 278
Liittynyt: 11.11.2014 20:15

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Luici »

+CRC
Jessepoika
Viestit: 369
Liittynyt: 12.12.2014 21:24
Paikkakunta: Salo

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Jessepoika »

Juu yritin lenkkiavain + vasaralla lyödä , räikälläkin koitin mutta ei hievahdakkaan.. :roll:
Nykyinen Honda / Skyteam sekotus
Suzuki pv 87 - ex
Aprilia rx 01 - ex
Gilera rcr 06 - ex

~Elämä on laiffii~
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Mango »

Pulttipyssy
Jessepoika
Viestit: 369
Liittynyt: 12.12.2014 21:24
Paikkakunta: Salo

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Jessepoika »

Joo pitää kokeilla , luulis sillä irtoovan :lol:
Nykyinen Honda / Skyteam sekotus
Suzuki pv 87 - ex
Aprilia rx 01 - ex
Gilera rcr 06 - ex

~Elämä on laiffii~
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja panda »

Voiman puutetta :mrgreen: Mikä mutteri sul on jumissa edes?CRC yms eka, Otat T-vääntimen ja siihen metrin jatko nii irtoo, tai räikkään jos luulet että kestää. Tai sit lenkkiin laitat toisen lekin jatkoksi tai jotain putkee, väännät sillä ja jos uskallat nii vaik lekaaki annat, ei ne mankin ruuvipulttisydeemit ikää noii tiukalla oo, ylensä ne vaa korkkaa hajalle jos ei aukee.
JakkeX
Viestit: 507
Liittynyt: 10.01.2013 20:00
Paikkakunta: Huittinen

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja JakkeX »

Mikä vois 110cc mönkijässä olla vika, kun vääntää kaasua niin tukehtuu?
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02

Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
Jessepoika
Viestit: 369
Liittynyt: 12.12.2014 21:24
Paikkakunta: Salo

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Jessepoika »

Siis se mutteri joka löystetään kun kiristetään ketjuja :lol: En nyt tiiä et onko sillä mitään yleistä nimeä ... Mutta joo pitää kokeilla noita ehotuksia :lol: (Y)
Nykyinen Honda / Skyteam sekotus
Suzuki pv 87 - ex
Aprilia rx 01 - ex
Gilera rcr 06 - ex

~Elämä on laiffii~
Aatu99
Viestit: 17
Liittynyt: 17.08.2013 00:07

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Aatu99 »

pystyykö joku kertomaan käykö kiinan puolari mankin vaihteiston rattaat aitoon hondan puolari koneeseen?
SamPPaT
Viestit: 780
Liittynyt: 01.12.2010 15:34
Paikkakunta: The Laihia City

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja SamPPaT »

Jos en nyt ihan väärin muista, niin käy suurinta vaihdetta lukuunottamatta.
-Ei me pohojalaasetkaa olla täyrellisiä... meiltä puuttu viat
-Your mind is like a parachute, it doesnt work if its not open
-Ihmisiä on kolmenlaisia. Niitä, jotka osaavat laskea, ja niitä, jotka eivät osaa.
-Valaistuminen ei tarkoita sitä ettet enää koskaan olisi väsynyt tai ahdistunut, vaan sitä että olet tietoinen väsymyksestäsi ja ahdistuksestasi.
-Jos ihminen muuttuu valaaksi, onko kyseessä valaistuminen?
Ants
Viestit: 67
Liittynyt: 15.05.2012 19:30

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Ants »

Minkäslaiset renkaat kävisivät tubeless vanteille? Vanteet ovat kokoa: 2.5x8 (Etu) ja 3.5x8 (Taka).
JakkeX
Viestit: 507
Liittynyt: 10.01.2013 20:00
Paikkakunta: Huittinen

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja JakkeX »

Mikä vois 110cc mönkijässä olla vika, kun vääntää kaasua niin tukehtuu?

KIIRE!!!
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02

Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja onkimato »

Jos se tukehtuu niin liian rikkaalla. Samankaltaista oiretta voi kyllä aiheuttaa esimerkiksi liian pieni tk suutin, neulan asento tai liian pieni pääsuutin.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
leiska99
Viestit: 26
Liittynyt: 26.04.2014 18:18

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja leiska99 »

Voisko joku linkata millsinen valokatkaisija pikkutankki mankissa on vakiona?
Minkey
Viestit: 1019
Liittynyt: 11.07.2013 10:22
Paikkakunta: Turku

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Minkey »

En ole varma mutta taitaa olla tämmönen: http://www.ebay.com/itm/Honda-Z50-Hi-Lo ... 84&vxp=mtr
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Jp55
Viestit: 89
Liittynyt: 18.05.2014 21:29

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Jp55 »

Osaisko joku kertoa, että mikä olis vikana, kun manki käy liian rikkaalla (tulppa musta ja 74 suutin) ja kun vaihdoin 60 suuttimen niin tulpan väri on juuri sama eikä tunnu pelittävän. Kone on 50cc honlei, kaasari putsattu, ilmanputsari pois niin ei voi olla tukossakaan. Kylmänä ottaa paikallaan hyvin kierroksia, mutta lämpimänä ei tahdo jaksaa kiertää.
Ants
Viestit: 67
Liittynyt: 15.05.2012 19:30

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Ants »

Oletko koittanut säätää kaasarin neulaa? Suutinhan vaikuttaa vain täydellä kaasulla jos oikein muistelen! Uutta tulppaa et varmaankaan ole vaihtanut?

Ants kirjoitti:Minkäslaiset renkaat kävisivät tubeless vanteille? Vanteet ovat kokoa: 2.5x8 (Etu) ja 3.5x8 (Taka).
Osaisko kukaan auttaa tuossa? Ainakin mitä renkaita etsin niin suurimmassa osassa luki "tube type" eli tarvitsee sisärenkaan? Tai löytyisköhän jostain noille vanteille sopivaa sisäkumia? :think:
Jp55
Viestit: 89
Liittynyt: 18.05.2014 21:29

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Jp55 »

Uusi tulppa vaihdettu ja neulaa säädetty.
Ants
Viestit: 67
Liittynyt: 15.05.2012 19:30

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Ants »

Kokeileppa säätää venttiilien välykset, itsellä manki oireili samalla tavoin kun oli huono tulppa ja välykset olivat väärin!
Jp55
Viestit: 89
Liittynyt: 18.05.2014 21:29

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Jp55 »

Säädetty on. :think:
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Mango »

Minkä värinen kipinä tulee?
Lukittu