Pikkukysymykset

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
jaaskelainen
Viestit: 13
Liittynyt: 20.10.2013 10:14

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja jaaskelainen »

voitko laittaa kuvaa minkä lainen tuli kun maalasit :?:
Grin
Viestit: 51
Liittynyt: 25.08.2013 21:36

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Grin »

Itse mieluummin jättäisin maalaamatta kun ketjut syö maalin osittain joka tapauksessa. En nyt löytänyt omista maalauksista kuvia mutta alkuunhan siihen saa ihan yhtä hyvän pinnan kuin mihin vaan muuhunkin kappaleeseen.
Mopojen huollot, sooda- ja lasimurskapuhallus, KASA-parts tuotteet ja paljon muuta tarjoaa Motoration Ny!
Tykkääthän meistä myös Facebookissa!
Expafin
Viestit: 99
Liittynyt: 03.09.2014 22:03
Paikkakunta: Kainuu

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Expafin »

riippuu pohjista, maalimerkistä, laadusta ja ennenkaikkea maalaajasta.
Logiikkahan on, että positiivisuus on negatiivisuuden raiskausta, mutta miksei myös negatiivisuus voisi olla positiivisuuden raiskausta?

Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
leiska99
Viestit: 26
Liittynyt: 26.04.2014 18:18

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja leiska99 »

Laitoin äsken 72cc kiinni lähtikäymääntodellahyvin ja kävi tyhjäkäyntiä erittäin nätisti muttakun vääntää kaasua niin melkein heti alkaa räkimään ja paukkumaan mistävoisi johtua tulpasta? Suuttimesta? Suuttimen koko oli 78 ja vakio skyteamin kaasutin eli 16mm. Mikäolisi hyvä suutin jos suuttimessa vika? Pikaisia vastauksia.
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja onkimato »

Vaihdoitko suuttimen isompaan kun vaihdoit 72cc setin kiinni? Voi olla laihalla tai rikkaalla meinaan. Kokeiles ryypyllä, meneekö parempaan vai huonompaan suuntaan? Neulan asentoa voi joutua myös säätelemään jos pääsuutin lähellä oikeaa.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
leiska99
Viestit: 26
Liittynyt: 26.04.2014 18:18

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja leiska99 »

Säätelin kyllä neulaa mutta ei auttannu ja kaverilla oli kokoa 100 ;D suutin nii samantekniikan silläkin vaikka sääti neulaa
leiska99
Viestit: 26
Liittynyt: 26.04.2014 18:18

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja leiska99 »

onkimato kirjoitti:Vaihdoitko suuttimen isompaan kun vaihdoit 72cc setin kiinni? Voi olla laihalla tai rikkaalla meinaan. Kokeiles ryypyllä, meneekö parempaan vai huonompaan suuntaan? Neulan asentoa voi joutua myös säätelemään jos pääsuutin lähellä oikeaa.
Ja huonompaan menee ei. Voikomuka olla kun vaihtaa 72cc et pitää pienentää suurinta :D
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja panda »

Itellä oli 80 suutin passeli ku laitoin 72 kiinni
Ventti
Viestit: 202
Liittynyt: 01.05.2014 12:10
Paikkakunta: Huittinen

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Ventti »

Mihin mikäkin johto kuluu Hondan CDI:ssä, kun en oo löytäny selvää sähkökaaviota. :?
Kuva
Nyk. Husqvarna 125 SM/WRE White Dream *Klick*
Ex. Gas Gas EC50 Rookie
Ex. Honda Monkey -90 @Daytona T-Rex 150CC, Keihin PE28mm* --> *Klick*
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Mango »

1:Virtalukko/sammutusnappi
2:Staattorilta tuleva johto.
3:Puolalle
4:Impulssikäämi
5:Maa
Järilä
Viestit: 237
Liittynyt: 20.09.2014 12:22

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Järilä »

Mulla pääs takakeskiöstä rattaan pulttien kierteet lipsahtamaan sileiksi. Milläs keinolla sais rattaan taas pysymään?
Onko joku läpipultti-toteutus mahdollinen?

Ja sit vielä: Mikäs se maalikauppa netissä oli jota muutamat on nyt niin hehkutelleet viimeaikoina nopeana kauppana? (C)
Arskaa
Viestit: 334
Liittynyt: 12.11.2011 19:51
Paikkakunta: YlämyllyHoodz

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Arskaa »

Läpipulteilla itelläkin on ja kyllä kestää.
Nelari ei kummiskaan helari.
JakkeX
Viestit: 507
Liittynyt: 10.01.2013 20:00
Paikkakunta: Huittinen

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja JakkeX »

Läpipultit sitten vaan. Mulla on menny 4 kertaa nekin poikki, koska ratas ei oo ihan keskiössä kiinni, koska on 4" vanne
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02

Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
Merito99
Viestit: 127
Liittynyt: 25.04.2012 10:08
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Merito99 »

Mitä ootte mieltä..
Paljonko maksais mopo Masaista, jossa olis Stomp:in minicrossista USD-keula ja takahaarukka yms. ja tankki ja crf70 tyyliset uudet katteet ja joku komee tarrasarja siihen.. Kaippa siitä helposti sais 600€, mutta voisko saada jopa 900€? :think:

Tuommosen löysin, joka on vähän vastaavanlainen..
http://www.nettimoto.com/masai/db/1787547

Toki kaikilla noilla muutoksilla mitä kirjasin.
Honda monkey 96vm
Ants
Viestit: 67
Liittynyt: 15.05.2012 19:30

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Ants »

Paljonkohan maalia menee jos ruiskulla maalaisi tankin, rungon ja vanteiden keskiöt ja jarrukilvet? Minkälainen maali olisi kanssa hyvää että kestää jos siihen vähän bensaa lorahtaa tankatessa että ei heti rapisisi pois ? Ajattelin että maalaan tankin mustalla ja loput valkealla niin paljonkohan kannattaa varata kumpaakin väriä?
monkel
Viestit: 83
Liittynyt: 21.11.2010 00:47
Paikkakunta: Oulu

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja monkel »

Ei siihen desiä tai kahta enempää mene osaavalla maalarilla mutta varaa enemmän maalia jos ruiskua et ennen ole monesti käyttänyt. Ja melkeinpä kaikki maalit on hyviä mutta suosittelen suorakiiltovärejä koska kuitenkin helppo maalaus musta/valkoinen.
jaaskelainen
Viestit: 13
Liittynyt: 20.10.2013 10:14

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja jaaskelainen »

moro! mites porukka on kiinittänyt tuppeja monkeyn tankoon? :think:
Tomppa99
Viestit: 947
Liittynyt: 06.12.2013 20:14
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Tomppa99 »

ööö... Irrottaa entiset ja laittaa uudet kiinni? Ei se nyt kovin vaikeaa ole.
"Ei ole olemassa esteitä, on pelkkiä hidasteita"

Honda monkey -90 "Paranneltu orkkis"
jaaskelainen
Viestit: 13
Liittynyt: 20.10.2013 10:14

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja jaaskelainen »

eine ilman liimoja pysy...
maukaskurpitsa
Viestit: 594
Liittynyt: 15.07.2012 20:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja maukaskurpitsa »

Kyllä ne pysyy ilman mitään liimoja.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Arskaa
Viestit: 334
Liittynyt: 12.11.2011 19:51
Paikkakunta: YlämyllyHoodz

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Arskaa »

Kestääkö pulverimaali miten mankin aluvanteissa?
Nelari ei kummiskaan helari.
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja panda »

Jos joku pysyy nii se on pulveri (Y)
rampe
Viestit: 139
Liittynyt: 20.01.2013 18:04
Paikkakunta: Sipoo

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja rampe »

http://www.wandamotor.fi/pakoputki-samurai-p-10097.html
Onko kenelläkää kuvia/tietoa millanen tuo putki mahtais olla mankissa lyhennettynä? :think:
Olen tossun päällä, en alla.

- Ex Honda Monkey -97 Black&White
- Ex Jincheng Monkey -05
- Ex Honda Monkey -91
- Ex Skyteam Monkey -08
- Ex Baotian Monkey
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Mango »

Eikö tuommosia putkia ole joka toisessa mankissa. :mrgreen: Kato mun topicista, joskus tais olla tuon tyylinen putki lyhennettynä.
rampe
Viestit: 139
Liittynyt: 20.01.2013 18:04
Paikkakunta: Sipoo

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja rampe »

Nojuu hieman kattelin että näyttää aika samalta putkelta mitä monissa mankeissa. Näköjään myydään samurain putkena :lol:
Jos tietäisi onko hyvät äänet niin vois laitella tilaukseen :think:
Olen tossun päällä, en alla.

- Ex Honda Monkey -97 Black&White
- Ex Jincheng Monkey -05
- Ex Honda Monkey -91
- Ex Skyteam Monkey -08
- Ex Baotian Monkey
Lukittu