Pikkukysymykset
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
jaaskelainen
- Viestit: 13
- Liittynyt: 20.10.2013 10:14
Re: Pikkukysymykset
voitko laittaa kuvaa minkä lainen tuli kun maalasit 
Re: Pikkukysymykset
Itse mieluummin jättäisin maalaamatta kun ketjut syö maalin osittain joka tapauksessa. En nyt löytänyt omista maalauksista kuvia mutta alkuunhan siihen saa ihan yhtä hyvän pinnan kuin mihin vaan muuhunkin kappaleeseen.
Mopojen huollot, sooda- ja lasimurskapuhallus, KASA-parts tuotteet ja paljon muuta tarjoaa Motoration Ny!
Tykkääthän meistä myös Facebookissa!
Tykkääthän meistä myös Facebookissa!
Re: Pikkukysymykset
riippuu pohjista, maalimerkistä, laadusta ja ennenkaikkea maalaajasta.
Logiikkahan on, että positiivisuus on negatiivisuuden raiskausta, mutta miksei myös negatiivisuus voisi olla positiivisuuden raiskausta?
Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
Re: Pikkukysymykset
Laitoin äsken 72cc kiinni lähtikäymääntodellahyvin ja kävi tyhjäkäyntiä erittäin nätisti muttakun vääntää kaasua niin melkein heti alkaa räkimään ja paukkumaan mistävoisi johtua tulpasta? Suuttimesta? Suuttimen koko oli 78 ja vakio skyteamin kaasutin eli 16mm. Mikäolisi hyvä suutin jos suuttimessa vika? Pikaisia vastauksia.
Re: Pikkukysymykset
Vaihdoitko suuttimen isompaan kun vaihdoit 72cc setin kiinni? Voi olla laihalla tai rikkaalla meinaan. Kokeiles ryypyllä, meneekö parempaan vai huonompaan suuntaan? Neulan asentoa voi joutua myös säätelemään jos pääsuutin lähellä oikeaa.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Re: Pikkukysymykset
Säätelin kyllä neulaa mutta ei auttannu ja kaverilla oli kokoa 100
suutin nii samantekniikan silläkin vaikka sääti neulaa
Re: Pikkukysymykset
Ja huonompaan menee ei. Voikomuka olla kun vaihtaa 72cc et pitää pienentää suurintaonkimato kirjoitti:Vaihdoitko suuttimen isompaan kun vaihdoit 72cc setin kiinni? Voi olla laihalla tai rikkaalla meinaan. Kokeiles ryypyllä, meneekö parempaan vai huonompaan suuntaan? Neulan asentoa voi joutua myös säätelemään jos pääsuutin lähellä oikeaa.
Re: Pikkukysymykset
Itellä oli 80 suutin passeli ku laitoin 72 kiinni
a.k.a tuuppari
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Re: Pikkukysymykset
Mihin mikäkin johto kuluu Hondan CDI:ssä, kun en oo löytäny selvää sähkökaaviota.


Re: Pikkukysymykset
1:Virtalukko/sammutusnappi
2:Staattorilta tuleva johto.
3:Puolalle
4:Impulssikäämi
5:Maa
2:Staattorilta tuleva johto.
3:Puolalle
4:Impulssikäämi
5:Maa
Re: Pikkukysymykset
Mulla pääs takakeskiöstä rattaan pulttien kierteet lipsahtamaan sileiksi. Milläs keinolla sais rattaan taas pysymään?
Onko joku läpipultti-toteutus mahdollinen?
Ja sit vielä: Mikäs se maalikauppa netissä oli jota muutamat on nyt niin hehkutelleet viimeaikoina nopeana kauppana?
Onko joku läpipultti-toteutus mahdollinen?
Ja sit vielä: Mikäs se maalikauppa netissä oli jota muutamat on nyt niin hehkutelleet viimeaikoina nopeana kauppana?
Re: Pikkukysymykset
Läpipultit sitten vaan. Mulla on menny 4 kertaa nekin poikki, koska ratas ei oo ihan keskiössä kiinni, koska on 4" vanne
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
Re: Pikkukysymykset
Mitä ootte mieltä..
Paljonko maksais mopo Masaista, jossa olis Stomp:in minicrossista USD-keula ja takahaarukka yms. ja tankki ja crf70 tyyliset uudet katteet ja joku komee tarrasarja siihen.. Kaippa siitä helposti sais 600€, mutta voisko saada jopa 900€?
Tuommosen löysin, joka on vähän vastaavanlainen..
http://www.nettimoto.com/masai/db/1787547
Toki kaikilla noilla muutoksilla mitä kirjasin.
Paljonko maksais mopo Masaista, jossa olis Stomp:in minicrossista USD-keula ja takahaarukka yms. ja tankki ja crf70 tyyliset uudet katteet ja joku komee tarrasarja siihen.. Kaippa siitä helposti sais 600€, mutta voisko saada jopa 900€?
Tuommosen löysin, joka on vähän vastaavanlainen..
http://www.nettimoto.com/masai/db/1787547
Toki kaikilla noilla muutoksilla mitä kirjasin.
Honda monkey 96vm
Re: Pikkukysymykset
Paljonkohan maalia menee jos ruiskulla maalaisi tankin, rungon ja vanteiden keskiöt ja jarrukilvet? Minkälainen maali olisi kanssa hyvää että kestää jos siihen vähän bensaa lorahtaa tankatessa että ei heti rapisisi pois ? Ajattelin että maalaan tankin mustalla ja loput valkealla niin paljonkohan kannattaa varata kumpaakin väriä?
Re: Pikkukysymykset
Ei siihen desiä tai kahta enempää mene osaavalla maalarilla mutta varaa enemmän maalia jos ruiskua et ennen ole monesti käyttänyt. Ja melkeinpä kaikki maalit on hyviä mutta suosittelen suorakiiltovärejä koska kuitenkin helppo maalaus musta/valkoinen.
-
jaaskelainen
- Viestit: 13
- Liittynyt: 20.10.2013 10:14
Re: Pikkukysymykset
moro! mites porukka on kiinittänyt tuppeja monkeyn tankoon? 
Re: Pikkukysymykset
ööö... Irrottaa entiset ja laittaa uudet kiinni? Ei se nyt kovin vaikeaa ole.
-
jaaskelainen
- Viestit: 13
- Liittynyt: 20.10.2013 10:14
Re: Pikkukysymykset
eine ilman liimoja pysy...
-
maukaskurpitsa
- Viestit: 594
- Liittynyt: 15.07.2012 20:31
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Pikkukysymykset
Kyllä ne pysyy ilman mitään liimoja.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Re: Pikkukysymykset
Jos joku pysyy nii se on pulveri 
a.k.a tuuppari
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Re: Pikkukysymykset
http://www.wandamotor.fi/pakoputki-samurai-p-10097.html
Onko kenelläkää kuvia/tietoa millanen tuo putki mahtais olla mankissa lyhennettynä?
Onko kenelläkää kuvia/tietoa millanen tuo putki mahtais olla mankissa lyhennettynä?
Olen tossun päällä, en alla.
- Ex Honda Monkey -97 Black&White
- Ex Jincheng Monkey -05
- Ex Honda Monkey -91
- Ex Skyteam Monkey -08
- Ex Baotian Monkey
- Ex Honda Monkey -97 Black&White
- Ex Jincheng Monkey -05
- Ex Honda Monkey -91
- Ex Skyteam Monkey -08
- Ex Baotian Monkey
Re: Pikkukysymykset
Eikö tuommosia putkia ole joka toisessa mankissa.
Kato mun topicista, joskus tais olla tuon tyylinen putki lyhennettynä.
Re: Pikkukysymykset
Nojuu hieman kattelin että näyttää aika samalta putkelta mitä monissa mankeissa. Näköjään myydään samurain putkena
Jos tietäisi onko hyvät äänet niin vois laitella tilaukseen
Jos tietäisi onko hyvät äänet niin vois laitella tilaukseen
Olen tossun päällä, en alla.
- Ex Honda Monkey -97 Black&White
- Ex Jincheng Monkey -05
- Ex Honda Monkey -91
- Ex Skyteam Monkey -08
- Ex Baotian Monkey
- Ex Honda Monkey -97 Black&White
- Ex Jincheng Monkey -05
- Ex Honda Monkey -91
- Ex Skyteam Monkey -08
- Ex Baotian Monkey