Pikkukysymykset

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
oykka
Viestit: 96
Liittynyt: 27.03.2014 11:50

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja oykka »

Voisko joku mitata mikä on monkey vanteen keskireiän halkaisija?
Luici
Viestit: 278
Liittynyt: 11.11.2014 20:15

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Luici »

75mm
Mankeli82
Viestit: 283
Liittynyt: 23.08.2013 16:29
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Mankeli82 »

Tietääkö kukaan että onko 110cc ja 125cc pytyt saman pituisii kun olisin laittamassa 110cc sylkän 125cc kankeen ja 125cc kanki on n.1cm pitempi. Ideanahan tässä olisi se että paskalakit ei niin herkästi kiinnittäs huomiota sylkkään kun tuo 125cc sylkkähän on helvetin iso verrattuna 50cc mutta 110cc siltä väliltä ja 110cc sylkkä näyttää rivoiltaan enempi 50cc kun taas 125cc sylkkähän on helvetin juluman näkönen :roll:
honkleibomba
Viestit: 497
Liittynyt: 10.02.2014 19:56
Paikkakunta: Galapakos saari

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja honkleibomba »

Ei oo samakorkuset koska 125 ja 110 on eri isku. Eli tarvit koropalan 110 pytyn alle. Olikohan 7mm tai jotain en muista.

Eipä ne sitä erota mikä pytty siinä on jos ei oikiasti tiedä nuitten päälle.
Merito99
Viestit: 127
Liittynyt: 25.04.2012 10:08
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Merito99 »

Kuva

Onko Hondan kone? :P
Honda monkey 96vm
JakkeX
Viestit: 507
Liittynyt: 10.01.2013 20:00
Paikkakunta: Huittinen

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja JakkeX »

On
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02

Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
Merito99
Viestit: 127
Liittynyt: 25.04.2012 10:08
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Merito99 »

JEEEESSSSSS!!
:lol: :lol:
Ostin 180€ läjän mankin osia ja tuo oli mukana... Tosin kansi ei ole vakio ja pytystä merkinnät viilattu, että oliskohan 72cc pytty ja isovenakansi..
Honda monkey 96vm
monkel
Viestit: 83
Liittynyt: 21.11.2010 00:47
Paikkakunta: Oulu

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja monkel »

minkä levyne vanne mahtuu pyörimään takana vakiohaarukalla?
Allu95
Viestit: 1085
Liittynyt: 27.08.2010 14:49
Paikkakunta: Oulu

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Allu95 »

Minkä kokonen takarengas kannattais laittaa 5,5" leveelle takavanteelle.
Sillee että rengas leviäis nätisti vanteelle :think:
Monkey ikä koko ikä.
maukaskurpitsa
Viestit: 594
Liittynyt: 15.07.2012 20:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja maukaskurpitsa »

No jos on kasituumanen vanne niin ei siinä paljoa jää vaihtoehtoja heidenaun ja mprofiliien lisäksi, jos katukumia oot siis hommaamassa. Niistä koot sitten varmaan jo tiiätkin :wink:
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Arskaa
Viestit: 334
Liittynyt: 12.11.2011 19:51
Paikkakunta: YlämyllyHoodz

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Arskaa »

Kuinka levee on mankin etukeskiö? Mittarinpyörittäjän kanssa ja ilman?
Nelari ei kummiskaan helari.
leiska99
Viestit: 26
Liittynyt: 26.04.2014 18:18

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja leiska99 »

Toimiko jos ostan skyteamiin 72cc sylinterin ja laitan vakio kannen nii Ei ota venat Mäntän kiinni? ja tulee ko tästä paljon hyötyä alavääntöä lähinnä etsin lisää??
eeli
Viestit: 560
Liittynyt: 26.08.2012 20:13

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja eeli »

Mites toimisko tämmönen masaissa vaikka onkin tarkoitettu 4,6,8 sylinterisille koneille ?

http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/A ... ari-32251/

Näyttäisköhän tuo ihan höpöhöpö lukemia jos laittais kiinni :think:
Luici
Viestit: 278
Liittynyt: 11.11.2014 20:15

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Luici »

Näytää kai jos se on tarkotettu 4, 6, 8, mukisiin vehkeisiin.

http://www.ebay.com/itm/Tachometer-Rev- ... 232e0bef84
PeeJii
Viestit: 297
Liittynyt: 22.12.2011 17:47
Paikkakunta: Hamina

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja PeeJii »

Nopeita vastauksia, kiitos! Sopiiko 125cc yx pytty 110cc loncinin lohkoihin? :think:
"Mielummin ottaisin vähän leveämmän ja lyhyemmän" - Toppppsu
Mankeli82
Viestit: 283
Liittynyt: 23.08.2013 16:29
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Mankeli82 »

honkleibomba kirjoitti:Ei oo samakorkuset koska 125 ja 110 on eri isku. Eli tarvit koropalan 110 pytyn alle. Olikohan 7mm tai jotain en muista.

Eipä ne sitä erota mikä pytty siinä on jos ei oikiasti tiedä nuitten päälle.
Juujuu kiitti tiedosta! :) Mut kyllä luulis tyhmemmänkin poliisin tajuavan että ei ihan 50cc pytty ole kun kummiskin toi 125cc pytty kaks kertaa isompi :roll:
keksu98
Viestit: 521
Liittynyt: 23.12.2012 23:13
Paikkakunta: Porvoo, HMR hoods

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja keksu98 »

tietoa mistä sais pikakaasukapulaan uus vaijeri? Kapula on merkiltään Morin. Onks olemassa jotain yleismallista vaijeria kun tuo vakio honda oli ainakin liian lyhyt :D? vanhaa vaijeria ei ole niin ei voi mitata.
2 kpl kiinanmankia rakenteilla kesän ajoihin.
Masai98
Viestit: 24
Liittynyt: 12.10.2013 07:49

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Masai98 »

Ootko kattonu ryöstöpowerilt tai jos ei muuta nii teet itse http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... rja-82621/ :lol:
eeli
Viestit: 560
Liittynyt: 26.08.2012 20:13

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja eeli »

keksu98 kirjoitti:tietoa mistä sais pikakaasukapulaan uus vaijeri? Kapula on merkiltään Morin. Onks olemassa jotain yleismallista vaijeria kun tuo vakio honda oli ainakin liian lyhyt :D? vanhaa vaijeria ei ole niin ei voi mitata.
Minimotoracing
Megis
Viestit: 54
Liittynyt: 13.02.2012 19:07

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Megis »

Mistä masaihin katteet? Ei näytä wanda enää myyvän katesatsia.
Sit pitäis tehdä jotain tankissa olevalle reiälle. Vanha omistaja kiristänyt katteen liianpitkällä pultilla, niin tullut tankista läpi. Joku bensan kestävä liima/massa varmaan toimis tossa?
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja onkimato »

Tankin reiän saattaa saada korjattua jollain kovalla epoksilla, muovihitsaamalla tai sitten lasikuitukitin tapaisella. Koska se on ilmeisesti kierteen pohjalla niin lähtisin kokeilemaan jotakin kovaa epoksia ja vielä vaikka pultin kierteisiin teflonteippiä tai jotakin massaa.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
honkleibomba
Viestit: 497
Liittynyt: 10.02.2014 19:56
Paikkakunta: Galapakos saari

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja honkleibomba »

[quote="PeeJii"]Nopeita vastauksia, kiitos! Sopiiko 125cc yx pytty 110cc loncinin lohkoihin? :think:


Sopii mutta 110 kampura ei passa 125 pytylle.
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja onkimato »

Eikös 125cc koneissa ole eri pinnapulttijakokin? Vai tekeekö yx pytty jonkun poikkeuksen? Kun eipä ole näkynyt 50-110 lohkoilla täällä 125cc pyttyjä ainakaan ilman täyttöhitsausta jne. Olen joko ollut liian kauan autoiässä tai sitten koko mopoikäni väärässä jos en oikeassa ole :lol:
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
PeeJii
Viestit: 297
Liittynyt: 22.12.2011 17:47
Paikkakunta: Hamina

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja PeeJii »

Kyllä mulla oli parivuotta sitten 125cc kansi 27/23 venttiileillä hondan lohkoissa. Eli luulisi pytynkin sopivan, kunhan kampuran vaihtaa.
"Mielummin ottaisin vähän leveämmän ja lyhyemmän" - Toppppsu
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja onkimato »

Selvä se! Mitta meinaan puhuu toista pinnapulttijaon suhteen, kansi vielä pinnapultteja vääntelemällä sopiikin (ainakin teoriassa), mutta sieltä ihan lohkon juuresta niitä ei niin vaan väännelläkään. Eli laita sitten raporttia kuinka kävi!
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Lukittu