Pikkukysymykset
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Pikkukysymykset
Voisko joku mitata mikä on monkey vanteen keskireiän halkaisija?
Re: Pikkukysymykset
Tietääkö kukaan että onko 110cc ja 125cc pytyt saman pituisii kun olisin laittamassa 110cc sylkän 125cc kankeen ja 125cc kanki on n.1cm pitempi. Ideanahan tässä olisi se että paskalakit ei niin herkästi kiinnittäs huomiota sylkkään kun tuo 125cc sylkkähän on helvetin iso verrattuna 50cc mutta 110cc siltä väliltä ja 110cc sylkkä näyttää rivoiltaan enempi 50cc kun taas 125cc sylkkähän on helvetin juluman näkönen 
-
honkleibomba
- Viestit: 497
- Liittynyt: 10.02.2014 19:56
- Paikkakunta: Galapakos saari
Re: Pikkukysymykset
Ei oo samakorkuset koska 125 ja 110 on eri isku. Eli tarvit koropalan 110 pytyn alle. Olikohan 7mm tai jotain en muista.
Eipä ne sitä erota mikä pytty siinä on jos ei oikiasti tiedä nuitten päälle.
Eipä ne sitä erota mikä pytty siinä on jos ei oikiasti tiedä nuitten päälle.
Re: Pikkukysymykset
On
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
Re: Pikkukysymykset
JEEEESSSSSS!!
Ostin 180€ läjän mankin osia ja tuo oli mukana... Tosin kansi ei ole vakio ja pytystä merkinnät viilattu, että oliskohan 72cc pytty ja isovenakansi..
Ostin 180€ läjän mankin osia ja tuo oli mukana... Tosin kansi ei ole vakio ja pytystä merkinnät viilattu, että oliskohan 72cc pytty ja isovenakansi..
Honda monkey 96vm
Re: Pikkukysymykset
minkä levyne vanne mahtuu pyörimään takana vakiohaarukalla?
Re: Pikkukysymykset
Minkä kokonen takarengas kannattais laittaa 5,5" leveelle takavanteelle.
Sillee että rengas leviäis nätisti vanteelle
Sillee että rengas leviäis nätisti vanteelle
Monkey ikä koko ikä.
-
maukaskurpitsa
- Viestit: 594
- Liittynyt: 15.07.2012 20:31
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Pikkukysymykset
No jos on kasituumanen vanne niin ei siinä paljoa jää vaihtoehtoja heidenaun ja mprofiliien lisäksi, jos katukumia oot siis hommaamassa. Niistä koot sitten varmaan jo tiiätkin 
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Re: Pikkukysymykset
Kuinka levee on mankin etukeskiö? Mittarinpyörittäjän kanssa ja ilman?
Nelari ei kummiskaan helari.
Re: Pikkukysymykset
Toimiko jos ostan skyteamiin 72cc sylinterin ja laitan vakio kannen nii Ei ota venat Mäntän kiinni? ja tulee ko tästä paljon hyötyä alavääntöä lähinnä etsin lisää??
Re: Pikkukysymykset
Mites toimisko tämmönen masaissa vaikka onkin tarkoitettu 4,6,8 sylinterisille koneille ?
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/A ... ari-32251/
Näyttäisköhän tuo ihan höpöhöpö lukemia jos laittais kiinni
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/A ... ari-32251/
Näyttäisköhän tuo ihan höpöhöpö lukemia jos laittais kiinni
Re: Pikkukysymykset
Näytää kai jos se on tarkotettu 4, 6, 8, mukisiin vehkeisiin.
http://www.ebay.com/itm/Tachometer-Rev- ... 232e0bef84
http://www.ebay.com/itm/Tachometer-Rev- ... 232e0bef84
Re: Pikkukysymykset
Nopeita vastauksia, kiitos! Sopiiko 125cc yx pytty 110cc loncinin lohkoihin? 
"Mielummin ottaisin vähän leveämmän ja lyhyemmän" - Toppppsu
Re: Pikkukysymykset
Juujuu kiitti tiedosta!honkleibomba kirjoitti:Ei oo samakorkuset koska 125 ja 110 on eri isku. Eli tarvit koropalan 110 pytyn alle. Olikohan 7mm tai jotain en muista.
Eipä ne sitä erota mikä pytty siinä on jos ei oikiasti tiedä nuitten päälle.
Re: Pikkukysymykset
tietoa mistä sais pikakaasukapulaan uus vaijeri? Kapula on merkiltään Morin. Onks olemassa jotain yleismallista vaijeria kun tuo vakio honda oli ainakin liian lyhyt
? vanhaa vaijeria ei ole niin ei voi mitata.
2 kpl kiinanmankia rakenteilla kesän ajoihin.
Re: Pikkukysymykset
Ootko kattonu ryöstöpowerilt tai jos ei muuta nii teet itse http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... rja-82621/ 
Re: Pikkukysymykset
Minimotoracingkeksu98 kirjoitti:tietoa mistä sais pikakaasukapulaan uus vaijeri? Kapula on merkiltään Morin. Onks olemassa jotain yleismallista vaijeria kun tuo vakio honda oli ainakin liian lyhyt? vanhaa vaijeria ei ole niin ei voi mitata.
Re: Pikkukysymykset
Mistä masaihin katteet? Ei näytä wanda enää myyvän katesatsia.
Sit pitäis tehdä jotain tankissa olevalle reiälle. Vanha omistaja kiristänyt katteen liianpitkällä pultilla, niin tullut tankista läpi. Joku bensan kestävä liima/massa varmaan toimis tossa?
Sit pitäis tehdä jotain tankissa olevalle reiälle. Vanha omistaja kiristänyt katteen liianpitkällä pultilla, niin tullut tankista läpi. Joku bensan kestävä liima/massa varmaan toimis tossa?
Re: Pikkukysymykset
Tankin reiän saattaa saada korjattua jollain kovalla epoksilla, muovihitsaamalla tai sitten lasikuitukitin tapaisella. Koska se on ilmeisesti kierteen pohjalla niin lähtisin kokeilemaan jotakin kovaa epoksia ja vielä vaikka pultin kierteisiin teflonteippiä tai jotakin massaa.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
-
honkleibomba
- Viestit: 497
- Liittynyt: 10.02.2014 19:56
- Paikkakunta: Galapakos saari
Re: Pikkukysymykset
[quote="PeeJii"]Nopeita vastauksia, kiitos! Sopiiko 125cc yx pytty 110cc loncinin lohkoihin? 
Sopii mutta 110 kampura ei passa 125 pytylle.
Sopii mutta 110 kampura ei passa 125 pytylle.
Re: Pikkukysymykset
Eikös 125cc koneissa ole eri pinnapulttijakokin? Vai tekeekö yx pytty jonkun poikkeuksen? Kun eipä ole näkynyt 50-110 lohkoilla täällä 125cc pyttyjä ainakaan ilman täyttöhitsausta jne. Olen joko ollut liian kauan autoiässä tai sitten koko mopoikäni väärässä jos en oikeassa ole 
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Re: Pikkukysymykset
Kyllä mulla oli parivuotta sitten 125cc kansi 27/23 venttiileillä hondan lohkoissa. Eli luulisi pytynkin sopivan, kunhan kampuran vaihtaa.
"Mielummin ottaisin vähän leveämmän ja lyhyemmän" - Toppppsu
Re: Pikkukysymykset
Selvä se! Mitta meinaan puhuu toista pinnapulttijaon suhteen, kansi vielä pinnapultteja vääntelemällä sopiikin (ainakin teoriassa), mutta sieltä ihan lohkon juuresta niitä ei niin vaan väännelläkään. Eli laita sitten raporttia kuinka kävi!
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
