Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!

Vanne?

1
9
43%
2
6
29%
3
6
29%
 
Ääniä yhteensä: 21

Jarzamaza97
Viestit: 90
Liittynyt: 14.02.2013 16:52
Paikkakunta: Tervola

Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!

Viesti Kirjoittaja Jarzamaza97 »

Olisko vähän specsejä tuosta koneesta? Esim mikä kaasari? Minkämoista kantta jne. ? :think:
Hyvältä kyllä kuulostaa tää projekti ku kunnon myllyäki tulee paikalleen :)
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

joku mikuni en tiiä mikä ja virikansi tarkempia en rupee sanomaa ettei mee paskapuheeks, mitähä maksaa penkissä käynti jos keväällä käyttäis?
Juu
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!

Viesti Kirjoittaja panda »

Wandalla makso viime keväänä 10e mut sillo oli wandays :D eiköhä se jossai 50 nurkilla
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

Voihan vitun saatanan perse :evil:
"Kiitos kiinnostuksestasi sekä hakemuksestasi X-treme Car Show’hun 4.-5.10.2014.
Vahvistamme täten paikkasi ilmoittamallesi ajoneuvolle näyttelyssä."
Juu
M0NK3Y00
Viestit: 64
Liittynyt: 04.10.2013 20:19
Paikkakunta: Karvia

Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!

Viesti Kirjoittaja M0NK3Y00 »

Mikäs tuossa niin kamalaa on ?
Amispop never stop !

Vempaimet:
Projekti: Monkey vm.1990 TIVOLI
Honda CRF 150R vm.2009 ex.
Ktm Duke 125 vm.2012
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

se että on ihan vaiheessa :roll:
Juu
honkleibomba
Viestit: 497
Liittynyt: 10.02.2014 19:56
Paikkakunta: Galapakos saari

Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!

Viesti Kirjoittaja honkleibomba »

Noo ainaha sinne voi RAT lookin viedä:D
Töhö
Viestit: 137
Liittynyt: 19.05.2013 20:02
Paikkakunta: Vaala

Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!

Viesti Kirjoittaja Töhö »

Kehtasithan sä viime vuonnaki viiä ton tuonne näyttelyyn, eikä tuo kunto oo siitä kauheesti muuttunu :roll:
-93 punamusta
Ei hyvä, ei huono. Inhimillinen.
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

vanteet vaihtunu takahaarukka iskari maski ja loksu pinstraipattu penkki lyhennetty eihän tossa viä mitään
Juu
Jombe
Moderaattori
Viestit: 2356
Liittynyt: 13.12.2009 19:47
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!

Viesti Kirjoittaja Jombe »

Mun täytyy olla julma ja todeta, että en tiedä mistä nää juryt on kotoisin nykypäivänä. :|
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
manu
Viestit: 627
Liittynyt: 11.08.2011 15:11
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!

Viesti Kirjoittaja manu »

Tää vehe on kyllä sellasta tuubaa että huhu.
About 15 Monkeytä, pari Masaita ja muutama piikkinen.
Jarzamaza97
Viestit: 90
Liittynyt: 14.02.2013 16:52
Paikkakunta: Tervola

Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!

Viesti Kirjoittaja Jarzamaza97 »

Pistäppä jazua kuvaa mopon nykykunnosta? :)
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

jarzamasa kuvia laitan lähipäivinä lisää, mutta nyt päätin tulla taas turhia kirjottelemaan kun alkaa taas pbr rakentelu kiinnostaa, eli talven aikana olis tarkotus muokata perää vielä lisää, turbottaa, tankkiin straippaukset ja kaikkea mitä ehdottelette (?) & keksin :D

Kuva
vähän ehkä turhan iso mutta kai se tämäkin pyörii..
Juu
Mzami263
Viestit: 273
Liittynyt: 14.04.2011 17:28
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Viesti Kirjoittaja Mzami263 »

Ettei vaa kävis niiku monelle muullekki turboprojektille, että jää suunnittelu asteelle. Tai sit saat käyntii muttet ikinä säätöihi ja mielenkiinto taas lopahtaa.
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Viesti Kirjoittaja onkimato »

Samaa mietin, mutta yrittänyttä ei laiteta. Tuo talven aikana turbotus särähtää hieman korvaan (jos katsoo kauanko lokitekki on eri variaatioita testaillut ja säädellyt).
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Viesti Kirjoittaja panda »

No joo, ikäähän tää ei tuu varmasti valmistumaan, mut seurataam silti :lol:
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

Niinno, onko nää koskaan valmiita?
Juu
honkleibomba
Viestit: 497
Liittynyt: 10.02.2014 19:56
Paikkakunta: Galapakos saari

Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Viesti Kirjoittaja honkleibomba »

Jos tehojen takia turbotat niin mieluummin myyt turbon ja ostat ooracelta alennuksessa tällähetkkellä olevan 200pytyn tohon 160 pannuun. (Y)
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

Voi kai se olla hyväkin että tuo turbo ahistaa tehoja, jos siis tehon takia tulee noin iso turbo :D

Ei vaan ootko kokeillu tuota konetta että riittääkö teho?
Siinähän piti olla yli 20hp..
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Viesti Kirjoittaja panda »

Itellä joku 13hp 160 yx nii luulis sen 20 hp liikkuvan melko vihaseen XD Ja valmiilla meinasin sitä, että se toimii ihan oikeesti niinku pitää...
J4kke
Viestit: 799
Liittynyt: 31.12.2011 11:18
Paikkakunta: Forssa/Somero Hoods

Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Viesti Kirjoittaja J4kke »

Kyllähän tuo jos ite lähtisin turbottelemaan niin tekisin sen vain rakentelun ilosta. Tehoa hakiessa voisi tehdä paljon muutakin.

En usko että ikinä mikään mankikone tulee kuitenkaan kolmeasataa liikkumaan ja vielä helvetinmoisilla ahdoilla. :mrgreen:
Arskaa
Viestit: 334
Liittynyt: 12.11.2011 19:51
Paikkakunta: YlämyllyHoodz

Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Viesti Kirjoittaja Arskaa »

Nelari ei kummiskaan helari.
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

ainkaan nyt alkuun ei o tarkotus hakee tehoo ko. härpäkkeellä..

mitäs muute meneekös toi 200cc kitti ihan bolt on? jos sitä sit rupeis niitä tehoja hakee jossain rahakkaassa tulevaisuudessa..
Juu
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Viesti Kirjoittaja panda »

Joo muuta ku avarrat lohkoja millin suunnillee ni on bolttis, joku isovena kansi ois plussaa kans.
honkleibomba
Viestit: 497
Liittynyt: 10.02.2014 19:56
Paikkakunta: Galapakos saari

Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Viesti Kirjoittaja honkleibomba »

Kyllähä tuosa tupotuksessaki rupiaa raha haisemaa.
Yläkerta on 250e alenukseesa ny oorilla
Vastaa Viestiin