Hyvältä kyllä kuulostaa tää projekti ku kunnon myllyäki tulee paikalleen
Jazuan Pebari (160cc & turbo?)
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
-
Jarzamaza97
- Viestit: 90
- Liittynyt: 14.02.2013 16:52
- Paikkakunta: Tervola
Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!
Olisko vähän specsejä tuosta koneesta? Esim mikä kaasari? Minkämoista kantta jne. ?
Hyvältä kyllä kuulostaa tää projekti ku kunnon myllyäki tulee paikalleen
Hyvältä kyllä kuulostaa tää projekti ku kunnon myllyäki tulee paikalleen
Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!
joku mikuni en tiiä mikä ja virikansi tarkempia en rupee sanomaa ettei mee paskapuheeks, mitähä maksaa penkissä käynti jos keväällä käyttäis?
Juu
Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!
Wandalla makso viime keväänä 10e mut sillo oli wandays
eiköhä se jossai 50 nurkilla
a.k.a tuuppari
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!
Voihan vitun saatanan perse
"Kiitos kiinnostuksestasi sekä hakemuksestasi X-treme Car Show’hun 4.-5.10.2014.
Vahvistamme täten paikkasi ilmoittamallesi ajoneuvolle näyttelyssä."
"Kiitos kiinnostuksestasi sekä hakemuksestasi X-treme Car Show’hun 4.-5.10.2014.
Vahvistamme täten paikkasi ilmoittamallesi ajoneuvolle näyttelyssä."
Juu
Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!
Mikäs tuossa niin kamalaa on ?
Amispop never stop !
Vempaimet:
Projekti: Monkey vm.1990 TIVOLI
Honda CRF 150R vm.2009 ex.
Ktm Duke 125 vm.2012
Vempaimet:
Projekti: Monkey vm.1990 TIVOLI
Honda CRF 150R vm.2009 ex.
Ktm Duke 125 vm.2012
-
honkleibomba
- Viestit: 497
- Liittynyt: 10.02.2014 19:56
- Paikkakunta: Galapakos saari
Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!
Noo ainaha sinne voi RAT lookin viedä:D
Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!
Kehtasithan sä viime vuonnaki viiä ton tuonne näyttelyyn, eikä tuo kunto oo siitä kauheesti muuttunu 
-93 punamusta
Ei hyvä, ei huono. Inhimillinen.
Ei hyvä, ei huono. Inhimillinen.
Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!
vanteet vaihtunu takahaarukka iskari maski ja loksu pinstraipattu penkki lyhennetty eihän tossa viä mitään
Juu
Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!
Mun täytyy olla julma ja todeta, että en tiedä mistä nää juryt on kotoisin nykypäivänä. 
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!
Tää vehe on kyllä sellasta tuubaa että huhu.
About 15 Monkeytä, pari Masaita ja muutama piikkinen.
-
Jarzamaza97
- Viestit: 90
- Liittynyt: 14.02.2013 16:52
- Paikkakunta: Tervola
Re: Jazuan Pebari !!Vihdoin täällä.. ..160cc!!
Pistäppä jazua kuvaa mopon nykykunnosta? 
Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)
jarzamasa kuvia laitan lähipäivinä lisää, mutta nyt päätin tulla taas turhia kirjottelemaan kun alkaa taas pbr rakentelu kiinnostaa, eli talven aikana olis tarkotus muokata perää vielä lisää, turbottaa, tankkiin straippaukset ja kaikkea mitä ehdottelette (?) & keksin 
vähän ehkä turhan iso mutta kai se tämäkin pyörii..
vähän ehkä turhan iso mutta kai se tämäkin pyörii..
Juu
Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)
Ettei vaa kävis niiku monelle muullekki turboprojektille, että jää suunnittelu asteelle. Tai sit saat käyntii muttet ikinä säätöihi ja mielenkiinto taas lopahtaa.
Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)
Samaa mietin, mutta yrittänyttä ei laiteta. Tuo talven aikana turbotus särähtää hieman korvaan (jos katsoo kauanko lokitekki on eri variaatioita testaillut ja säädellyt).
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)
No joo, ikäähän tää ei tuu varmasti valmistumaan, mut seurataam silti 
a.k.a tuuppari
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
-
honkleibomba
- Viestit: 497
- Liittynyt: 10.02.2014 19:56
- Paikkakunta: Galapakos saari
Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)
Jos tehojen takia turbotat niin mieluummin myyt turbon ja ostat ooracelta alennuksessa tällähetkkellä olevan 200pytyn tohon 160 pannuun. 
Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)
Voi kai se olla hyväkin että tuo turbo ahistaa tehoja, jos siis tehon takia tulee noin iso turbo 
Ei vaan ootko kokeillu tuota konetta että riittääkö teho?
Siinähän piti olla yli 20hp..
Ei vaan ootko kokeillu tuota konetta että riittääkö teho?
Siinähän piti olla yli 20hp..
Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)
Itellä joku 13hp 160 yx nii luulis sen 20 hp liikkuvan melko vihaseen XD Ja valmiilla meinasin sitä, että se toimii ihan oikeesti niinku pitää...
a.k.a tuuppari
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)
Kyllähän tuo jos ite lähtisin turbottelemaan niin tekisin sen vain rakentelun ilosta. Tehoa hakiessa voisi tehdä paljon muutakin.
En usko että ikinä mikään mankikone tulee kuitenkaan kolmeasataa liikkumaan ja vielä helvetinmoisilla ahdoilla.
En usko että ikinä mikään mankikone tulee kuitenkaan kolmeasataa liikkumaan ja vielä helvetinmoisilla ahdoilla.
Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)
Nelari ei kummiskaan helari.
Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)
ainkaan nyt alkuun ei o tarkotus hakee tehoo ko. härpäkkeellä..
mitäs muute meneekös toi 200cc kitti ihan bolt on? jos sitä sit rupeis niitä tehoja hakee jossain rahakkaassa tulevaisuudessa..
mitäs muute meneekös toi 200cc kitti ihan bolt on? jos sitä sit rupeis niitä tehoja hakee jossain rahakkaassa tulevaisuudessa..
Juu
Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)
Joo muuta ku avarrat lohkoja millin suunnillee ni on bolttis, joku isovena kansi ois plussaa kans.
a.k.a tuuppari
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
-
honkleibomba
- Viestit: 497
- Liittynyt: 10.02.2014 19:56
- Paikkakunta: Galapakos saari
Re: Jazuan Pebari (160cc & turbo?)
Kyllähä tuosa tupotuksessaki rupiaa raha haisemaa.
Yläkerta on 250e alenukseesa ny oorilla
Yläkerta on 250e alenukseesa ny oorilla