Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!

Vanne?

1
9
43%
2
6
29%
3
6
29%
 
Ääniä yhteensä: 21

JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Jazuan Pebari (160cc & turbo?)

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

Eli lähtö tilanne oli tämä:
Kuva

eteni pikku hiljaa purkamalla mopo osiin:
Kuva

ja mopo tuli ton näkösenä maalautuksesta:
Kuva

sitten vähän kasailua:
Kuva

Ja sitten XCS -13 kunto:
Kuva

sitten loppu talvesta ledejä ja kalvot kiinni:
Kuva

ACS -14 kunto:
Kuva
Kuva

Ja pari viikkoa sitten hankin uuden putken:
Kuva
omaan silmään istuu ainakin paremmin, perää aattelin talven aikana laittaa ja muita ehdotuksia otetaan vastaan, mittariston muokkaus (kesken) eli pitäää siis vielä somistella ja varmaan tilaan vanhan mittarin paikalle digitaalisen kierroslukumittarin;
Kuva
Kuva

MIELIPITEITÄ saa laittaa kunhan kielenkäyttö on asiallista
Viimeksi muokannut JazuaXXX, 06.12.2014 12:29. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Juu
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja Mango »

Ei oikein toi väritys iske enää, mutta jos ite tykkäät niin ok.
Tangonkiinikkeet ovat liian korkeat.
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

Muuten olis lyhyemmät mutta ei pysty ajamaan lyhemmillä. :/
Juu
toivapo
Viestit: 44
Liittynyt: 21.07.2013 16:45
Paikkakunta: Joensuu

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja toivapo »

Lyhennä penkkiä?
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

Kuten tekstissä lukee niin teen talven aikana jotitain radikaaleja muutoksia siihen.
Juu
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

tänään lähti moottori irti ja huomenna olis tarkotus istuttaa 125cc
Juu
Santzu
Viestit: 357
Liittynyt: 07.07.2012 20:20
Paikkakunta: Kuopio

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja Santzu »

No on muuten ruma mittaristo nytten. :mrgreen:
"Omani on melko löysä ja jotkut on saatanan jäykkiä."
juha ei ole stuntajaminen
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

jos tota merkkivalojen rösösyyttä tarkotat ni tarvii viä viimeistellä
Juu
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

Ens viikolla tulee maski ja loksu straipattuna kiinni, tänään ajattelin istuttaa tuon takahaarukan kiinni (mustana):
Kuva
mitä olisitte mieltä jos perään tulis jotain tän kaltasta muutosta:Kuva

ja satakaksvitosta ei tullu ku myyjä ei ilmestyny paikalle :evil: ...
Juu
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja Mango »

Laita vaan tuo takahaarukka. Onko alumiiinia/ruostumatonta terästä? Jos on niin kiilota se!
Erppa
Viestit: 473
Liittynyt: 02.11.2012 23:09

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja Erppa »

JazuaXXX kirjoitti:Ens viikolla tulee maski ja loksu straipattuna kiinni,
Mitä meinaa straippaus?
Hyvä ja Halpa
monsimies
Viestit: 590
Liittynyt: 08.03.2013 23:29

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja monsimies »

Ihan mielenkiinnosta kysyn että ropaatko sä näitä vehkeitä ulkona vesisateessa kuten kuva antaa olettaa? :D

Ja laita ihmeessä tuo toinen takahaarukka kiinni, jos on tosiaan jotain alumiinia niin kiillota !
~Stuntriding is not a crime~
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja Mango »

Jos se on pessy moponsa ja sen takia on märkä.
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

Joskus tulee laitettua ulkosalla ku hallille niin pitkä matka, ja on toi tullu pestyäkin ja straippauksesta nyt puhelimella saa kuvaa mutta google auttaa kun hakusanana pinstriping tms.

Edit: Illalla laitan haarukan (mustana ainakin väliakasesti) ja tuli perään pikku muutosta, en tiedä onko teidän mielestä hyvä vai ei, itse ainakin tykkään kunhan saan jossain kohtaa vilkut suoristettua:
Kuva
Juu
juki150
Viestit: 36
Liittynyt: 21.10.2012 21:22
Paikkakunta: Joensuu

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja juki150 »

Kannattaa varmaan lopettaa tämän laittelu nytten hyvissä ajoin, jos ei tuon parempia idoita ole. Ihan OK näköinen tämä on muuten, mutta miksi ihmeessä vilkut eivät voineet olla vanhoilla oikeilla paikoillaan? Penkin läpi tulevat vilkut ei näytä kovinkaan viisaalta.
Entiset pärrät: Aprilia SX '08, Jincheng Monkey '04, Suzuki PV:t '84, '87 ja '91, Yamaha Aerox '02, Masai DB 50cc '07, Orion 140cc, Masai DB 125 '07, Honda CBR 125 '05, Baotian BT50QT-9

Nykyinen kulkine Audi A4 '97
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja Mango »

Onhan vilkut ainakin omaperäisellä paikalla, mutta itse en tykkää yhtään niiden paikasta. Hyh hyh... (N)
Ota koko vilkut pois, et tarvii kuitenkaan niitä missään.
Mzami263
Viestit: 273
Liittynyt: 14.04.2011 17:28
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja Mzami263 »

Tai hommaa sellaset 50snt kolikon kokoset vilkut jos ne on pakko penkkiin laittaa.
Rotmans1989
Viestit: 224
Liittynyt: 26.07.2013 18:34
Paikkakunta: Outokumpu

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja Rotmans1989 »

Lyhennä tuota penkkiä ja vilkut pois!
Lue: http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20924
Honda monkey 1992 "tuttifrutti"
Masai DB
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

Juu penkki lyhenee ja vilkut lähti käveleen, haarukkaa tarvii viä vähä kaventaa rungon kiinnikkeistä että istuu.. ja juki, näätkö tossa Vilkkujen vanhaa paikkaa??
Juu
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

mistä saan ne holkit tonne takahaarukan takaosaan tehtyä/ostettua??
ps. Projekti jatkuu kun saan mopon hallille & pinstraippaaja saa maskin ja loksun tehtyä & 140cc saan jostai & ens viikolla tulee vanteet ja takalevy jarru setti
Juu
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

Nonni nyt penkki lyheni vähän:
Kuva
Sitten vanne asiaa:
eli ensinnäkin tuollatteet 10" 8reikäset mankin vanteet:
Kuva
sitten kysyisin teijän mielipidettä vanteiden värityksestä, tuollaitteet tuli ittelle mieleen ja mielestäni 1. ehkä paras muttakun tämä valinnan vaikeus :/..
Kuva
Juu
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

mitä mieltä sopiiko vanteet,
omasta mielestä sopii kun nenä päähän vielä eteen tarvii vaihtaa..
puhelimella ei onnistu kuvan laittaminen joten linkki saa kelvaya.. :( http://aijaa.com/j1XGCf
Juu
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja Mango »

Vanteet näyttää hyvälle (Y) . Älä maalaa niitä ollenkaan, paljon paremmat kiiltävänä. Penkki on omaan silmään keskeneräisen näkönen. Tee vaikka kokonaan uusi penkki :think: .
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

ei se valmis ookkaan, juu ajattelin jättää kiiltäviks
Juu
maukaskurpitsa
Viestit: 594
Liittynyt: 15.07.2012 20:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jazuan Pebari

Viesti Kirjoittaja maukaskurpitsa »

Täähän rupee näyttämään jo ihan ajettavalta. Maala jarrulevyjen keskiosat tolla liilalla, pyöristele noita penkin teräviä kulmia ja mittarit vaihat johkin sigmaan niin oli hyvä.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Vastaa Viestiin