
eteni pikku hiljaa purkamalla mopo osiin:

ja mopo tuli ton näkösenä maalautuksesta:

sitten vähän kasailua:

Ja sitten XCS -13 kunto:

sitten loppu talvesta ledejä ja kalvot kiinni:

ACS -14 kunto:


Ja pari viikkoa sitten hankin uuden putken:

omaan silmään istuu ainakin paremmin, perää aattelin talven aikana laittaa ja muita ehdotuksia otetaan vastaan, mittariston muokkaus (kesken) eli pitäää siis vielä somistella ja varmaan tilaan vanhan mittarin paikalle digitaalisen kierroslukumittarin;


MIELIPITEITÄ saa laittaa kunhan kielenkäyttö on asiallista





