Jaska123 kirjoitti:Paljon tulee volttei etuvalolle normisti ilman jännitteen säädintä?
Pikkukysymykset
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Pikkukysymykset
EX Aprillia rx 50cc -99
EX Skyteam monkey 50cc -11
EX Masai 50cc -08
EX Rieju mrx 50cc -06
Skyteam monkey 72cc -10
Tyylillä eteenpäin, se on tärkeintä.
EX Skyteam monkey 50cc -11
EX Masai 50cc -08
EX Rieju mrx 50cc -06
Skyteam monkey 72cc -10
Tyylillä eteenpäin, se on tärkeintä.
-
streismeis
- Viestit: 16
- Liittynyt: 24.06.2013 17:55
- Paikkakunta: Koivu
Re: Pikkukysymykset
E: Nyt eräänä päivänä meni ~55km/h. Kun taas seuraavana yönä/iltana meni ~70/h. Kun taas seuraavana päivänä meni -63km/h ja sinä yönä ~60km/h. Päivien ja öiden lämpötilat pysynyt aika samana. Eli aikalailla samanlaiset kelit ollut molempina öinä.streismeis kirjoitti:Mikäs vittu mättää ku manki ei kulje?? Hyvänä päivänä kulkee sen ~63km/h.
spekseinä: 72cc, 16mm kaasari, 15/33, NHRC, 110 kansi. Alakertana skyteam -10.
Juuri vaihdettu mäntä ja tiivisteet sekä kansi putsattu.
Kyllä nyt uskoisin että pitäis hieman paremmin liikahtaa..
Niin ja 2/4 kaasulta kun laittaa kaasun pohjaan niin kierrokset hieman nousee muttei vauhti. Kytkinlevyt?
Mitäs hwlettiä nyt oikeesti?!
Olvi III on se juttu perkele!
Re: Pikkukysymykset
Kokeilehan nyt ekaks säätää kytkin ja vaihda uudet öljyt sisään.
>> Motot.net-galleria
>> YouTube-kanava
Loud pipes save lives.
EX
Jincheng Monkey -10
ATM
Yamaha BW's -01
Masai DB -08 ---cc
>> YouTube-kanava
Loud pipes save lives.
EX
Jincheng Monkey -10
ATM
Yamaha BW's -01
Masai DB -08 ---cc
Re: Pikkukysymykset
Tarkoitus olisi ottaa koneesta startti pois ja siihen liittyen pari kysymystä;
1. Vauhtipyörä on todella tiukassa. Mistä tuommoiselle väärinpäin vauhtipyörälle saa ulosvetäjän?
2. Toimiiko sama vauhtipyörä normaalissa magneetossa jos sen kääntää toisinpäin? Jos ei, niin käykö normaali vauhtipyörä suoraan kampuraan?
3. Käykö tuon paksun s starrillisen mg pohjam tilalle normaali pohjalevy?
1. Vauhtipyörä on todella tiukassa. Mistä tuommoiselle väärinpäin vauhtipyörälle saa ulosvetäjän?
2. Toimiiko sama vauhtipyörä normaalissa magneetossa jos sen kääntää toisinpäin? Jos ei, niin käykö normaali vauhtipyörä suoraan kampuraan?
3. Käykö tuon paksun s starrillisen mg pohjam tilalle normaali pohjalevy?
Re: Pikkukysymykset
1. Ulosvetäjän saa ooracingilta, itse en ole löytänyt mistään muualta sopivaa.
2. Normaali vauhtipyrä sopii suoraan
3. Käy se sinne mutta lohkoon joudut porata reiän ja tehdä kierteet, mutta siellä on syvennykset valmiina. Joissain malleissa on reiät valmiina. Magneetonkoppa ei sovi kovin hyvin kun sinne alas jää tyhjä kolo jos ei itse tee jotain täyte palaa.
2. Normaali vauhtipyrä sopii suoraan
3. Käy se sinne mutta lohkoon joudut porata reiän ja tehdä kierteet, mutta siellä on syvennykset valmiina. Joissain malleissa on reiät valmiina. Magneetonkoppa ei sovi kovin hyvin kun sinne alas jää tyhjä kolo jos ei itse tee jotain täyte palaa.
Hyvä ja Halpa
Re: Pikkukysymykset
Tein käppärin ja ihan toimiva on mutta kun koittaa jarruttaa niin vaikka painaa kuinka kovaa Niin jarruteho on aika olematon
Re: Pikkukysymykset
zuffe kirjoitti:Nyt polkiessa kuuluu sirinää koneesta ja vuotaa päädystä öljyä? Mitä helvettiä?
Re: Pikkukysymykset
Onko männänrenkaat kunnossa? Öljyn vuotaminen johtuu esim. huonosta tiivisteestä tai tiivistepinnasta.
Re: Pikkukysymykset
Mistä saa etunspaan 12 sisä 35 ulkohalk laakerit? mistään ei tunnu löytyvän mutta eikös 12mm navoissa ole kuitenkin semmoiset?
-
TheM0nkeyman5130
- Viestit: 73
- Liittynyt: 07.04.2012 22:18
Re: Pikkukysymykset
Laakereilla on ihan omat "koodinsa" jotka ilmoittaa minkä kokonen,millä välyksellä ja onko suojattu ja millä tavalla. Iteltä löyty tollanen 6301-2rs C3 laakeri (toisella puolella skyteamin takanavassa) jossa on just 12 sisä ja 35 ulkohalkaisia, eka merkintä meinaa mittoja, tuo 2rs meinaa suojausta ja c3 välystä.oykka kirjoitti:Mistä saa etunspaan 12 sisä 35 ulkohalk laakerit? mistään ei tunnu löytyvän mutta eikös 12mm navoissa ole kuitenkin semmoiset?
Tämän näköinen:

Re: Pikkukysymykset
Mistäs sais skygo mankiin uuden sähkösarjan? Käykö tämä http://www.moposport.fi/fi/johtosarja-1 ... 9_PpPl_vCY
-skyteam monkey -11 125cc
-Skygo monkey
-Skygo monkey
-
streismeis
- Viestit: 16
- Liittynyt: 24.06.2013 17:55
- Paikkakunta: Koivu
Re: Pikkukysymykset
Öljyt äskettäin vaihdettu. Kytkntä säädelty mutta eipä nyt pahemmin vaikuttanut.Jesseee kirjoitti:Kokeilehan nyt ekaks säätää kytkin ja vaihda uudet öljyt sisään.
Olvi III on se juttu perkele!
-
monk3ydud3
- Viestit: 220
- Liittynyt: 06.10.2011 16:39
Re: Pikkukysymykset
Jossen mää ihan väärässä oo niin tosta sulla tulee impulssi eli viilaat ton pois = ei kipinää. Miten sulla voi impulssikäämiä noin lähelle tulla tuo?
Re: Pikkukysymykset
Väärä magneetto?
Eikö 110cc ja 125cc ole vähän erikokoset magneetot?
E: Ei muutaku mg sorviin pyörimään ja sopivasti lastua pois että mahtuu pyörimään.
Eikö 110cc ja 125cc ole vähän erikokoset magneetot?
E: Ei muutaku mg sorviin pyörimään ja sopivasti lastua pois että mahtuu pyörimään.
~Stuntriding is not a crime~
-
monk3ydud3
- Viestit: 220
- Liittynyt: 06.10.2011 16:39
Re: Pikkukysymykset
Tilasin uuden staattorin ja nyt vissiin sitte väärä tuo vauhtipyörä. Mutta siis lähinnä sitä että jos tosta kevyesti ottas lastua pois, että toimiiko sitte? 
Re: Pikkukysymykset
Mikäköhän mun kytkimessä on kun ei irrota?
Jinchengin vakiomoottori siis. Purettu ja kasattu moneen otteeseen nyt eikä eturatas liiku mihinkään vaikka pitäs kytkimen pohjassa
Kytkintä säädetty edestakasin, levyjä vaiheltu (kokeiltu yhdellä ja kahdella kytkinlevyllä), katottu että ratas uppoo kytkinlevyihin niin kun pitää yms?! Kiire, kun pitäs perjantaina heittää kiinni kone!
Ja pitäs ainakin olla oikeen kasattu kun otettu mallia mbfmoton räjäytyskuvasta.
(Kuuluuko muuten jinkun 50cc koneessa olla 1 vai 2 kytkinlevyä vakiona?)
Jinchengin vakiomoottori siis. Purettu ja kasattu moneen otteeseen nyt eikä eturatas liiku mihinkään vaikka pitäs kytkimen pohjassa
Kytkintä säädetty edestakasin, levyjä vaiheltu (kokeiltu yhdellä ja kahdella kytkinlevyllä), katottu että ratas uppoo kytkinlevyihin niin kun pitää yms?! Kiire, kun pitäs perjantaina heittää kiinni kone!
Ja pitäs ainakin olla oikeen kasattu kun otettu mallia mbfmoton räjäytyskuvasta.
(Kuuluuko muuten jinkun 50cc koneessa olla 1 vai 2 kytkinlevyä vakiona?)
2 kpl kiinanmankia rakenteilla kesän ajoihin.
Re: Pikkukysymykset
Välys pitää sit olla kuitenkin kohdillaan, että toimii. Jos lähdet jotain muokkaamaan niin muokkaa ennemmin tota impulssikäämin kiinnikettä, teet siihen kolon mistä tuo nyppyrä mahtuu menemään.monk3ydud3 kirjoitti:Tilasin uuden staattorin ja nyt vissiin sitte väärä tuo vauhtipyörä. Mutta siis lähinnä sitä että jos tosta kevyesti ottas lastua pois, että toimiiko sitte?
Re: Pikkukysymykset
Minkä merkkisiä kytkimen osia sulla on?keksu98 kirjoitti:Mikäköhän mun kytkimessä on kun ei irrota?
Jinchengin vakiomoottori siis. Purettu ja kasattu moneen otteeseen nyt eikä eturatas liiku mihinkään vaikka pitäs kytkimen pohjassa
Kytkintä säädetty edestakasin, levyjä vaiheltu (kokeiltu yhdellä ja kahdella kytkinlevyllä), katottu että ratas uppoo kytkinlevyihin niin kun pitää yms?! Kiire, kun pitäs perjantaina heittää kiinni kone!
Ja pitäs ainakin olla oikeen kasattu kun otettu mallia mbfmoton räjäytyskuvasta.
(Kuuluuko muuten jinkun 50cc koneessa olla 1 vai 2 kytkinlevyä vakiona?)
http://mbfmoto.com/img/cms/kytkin%20manuaali%5B1%5D.gif
Onko osa numero 7 oikea? Mulla ei toiminut kytkin, kun se oli väärä.
Re: Pikkukysymykset
kaikki osat on jinkun/skyteamin vakiokytkimestä otettu?
2 kpl kiinanmankia rakenteilla kesän ajoihin.
Re: Pikkukysymykset
kyllä on, tai ostin luotettavan alakerran kaverilta mutta kytkin oli purettu, ja nyt ei sit enään ota? 
2 kpl kiinanmankia rakenteilla kesän ajoihin.
