Elikkä tuota Tivolia rupesin värkkäilemään uudestaan kun tuo edellinen projektointi meni tietyistä syistä kovasti metsään. Nyt kuitenkin on virheistä otettu opiksi ja uusi projekti pistettiin käyntiin uusilla resursseilla
Elikkäs purin koko sorvin osiin , Hiekkapuhalsin Rungon, keulan, takahaarukan ja Niihin saan maalit
ensi viikolla.
Aloituskuva. kuva viime kesän alussa, joten nyt ei ollut ihan samassa kunnossa

Uutta osaa tähän mennessä ostettu
-Takalokari(kromi, jonka hioin ja maalasin)
-Virtalukko, koska edellinen meni Mönkijään, koska sen oma virtalukko hajos samana aamuna kun ostaja oli tulossa, niin pikapäätös oli, että mankistahan tuon saa
-Tulppa
-Taakse jarrupalat
Siinä joku kuva osista:

Mitä Teen:
-Maalaus
-puuttuvien osien hankinta
-Papereiden hankinta
-koulussa tarakka
Koneen purin aivan kokonaan osiin, käytin osia bensakylvyssä, maalasin lohkot ja tiivistin koko
motin uudestaan, keihiniä käytän soodassa koska niin hapettunut on ettei tuossa kunnossa pelitä,
nyt on kiinni mikunin 16mm kaasari

Anteeksi huonoista kuvista, koska laadukkaalla xcoverin kameralla näppästy









