Terve taash kaikille teille aktiivisille kommentoijille ja muulle porukalle !
Itse mankille en ole mitään muuta tehnyt kun ajanut ja hajottanut.Eli olin kerran pihassa käynnistämässä mankia ja sitten lähti käymään ,ja nätisti toimikin ,mutta sitten sammui ja ei lähtenyt käymään.Tuli sitäkin hetki ihmeteltyä ja totesin ,että ei saa bensaa joten tässä tulos:
Eli venttiilin mutteri lähti jonnekkinpäin kantta.
Ja juhannuksenakin tuli ajeltua ja tässä muutama hassu kuva.
Ja yhtäkkiä kun ajelin noin 6km päässä meidän mökiltämme hiekkatiellä ,niin yhtäkkiä rupesi ''yskimään'' ja ei lähtenyt käyntiin enään..Ja kun poljin käyntiin ,niin käynnistyspolkimen akelin boorit kuittasivat.
Kyllä vituttaa kun tilasin tuolta HappyMotorPartsilta tuon yläkerran ,niin kun kiristin kuusiokoloavaimella imukaulaa kiinni kanteen ,niin vittu MOLEMMAT KIERTEET MENIVÄT MENOJAAN!
Noh ,sitten purin yläkerran melkein kokonaan..
Tuli myös juhannus nuotio tehtyä ja siinä ihastelin pakoputkeani kun on niin komia niin vahingossa tiputin sen nuotioo..
Sitten tilasin Kitacon vahvistetut venttiilinjouset.
Tuli myös tehtyä zaku:n kanssa kauppaa ,eli hän laski kannen ja vaihtoi venttiilinjouset kireämpiin ,teki kaksi holkkia ja ulosvetimen ja myi uuden kaasarinkääntöpalan.
Ja kaikki tämä huimat 18e..
Sitten tuli avarrettua Hondan lohkoja sen verran ,että tuo 110cc pytty sinne mahtuu.
Lohkoina toimi jotku jollain muotoa hajalla olleet ,eli nuo eivät ole tulossa käyttöön ,vaan toimivat harjoitus kappaleena.
Tulipas päivitys tässäkin tehtyä.
Vaadin jokaiselta lukialta kommenttia tai parannus ehdotusta ennenkuin suljet topikkini!

Se mitä ei jesarilla pelasta on menetettyä.
-Honda monkey 125cc
-Honda monkey projekti
-Jincheng monkey 50cc
-Suzuki PV 50cc
-Aprilia MX50 & RS125
-Keeway skootteri
EX
-Pitpro 150cc