Sivu 3/43
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 30.06.2013 16:54
Kirjoittaja KassuX97
Eiks tää pultti mikä pitää swingin rungossa on jinkussa sama ku hondassa?
http://www.mbfmoto.com/store/?page=shop ... gory_id=39
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 30.06.2013 16:54
Kirjoittaja JCQ
Khyyl.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 30.06.2013 17:32
Kirjoittaja KassuX97
Hyvä näin arvelinkin. Varmistin vain!
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 30.06.2013 20:24
Kirjoittaja abina
Kyllä tuon luulis käyvän. Puristuksiakin saattaa tulla lisää ku on kupumäntä.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 30.06.2013 20:25
Kirjoittaja Riku
Kertokaapa onko normaalia kiinan ihmeessä tekniikka 110cc ja 24mm mikuni.Et kun mopo käy ja kallistat pakoputken puoelle niin kylelleen heti kun painaa kaasua niin booaa,ja mg kopan puolelle kun kallistaa niin kiertää normaalisti.Sitten missähän lie vika kun kaasarin ylivuoto letkusta tulee pensaa pari tippaa vaikka kaasarin oon putsannu yms.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 01.07.2013 01:57
Kirjoittaja maukaskurpitsa
Kaveri ois vaihtamassa hondaan, jossa kiksi jää roikkumaan eikä palaudu ylös. Onko sieltä mennyt akseli vai se jousi sieltä akselista.
tämä jousi
Eikös noita vaihdettaessa pidä purkaa koko kone ?
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 01.07.2013 02:19
Kirjoittaja T0by
Kytkimen puolen purku riittää. Eli kytkin ja sen ensiörattaat pois ja sitte pääsee käsiksi tuohon.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 01.07.2013 15:18
Kirjoittaja tmppa
eeli kirjoitti:mikä on vikana kun takarengasta kiristää niin se pyörii huonosti/tahmeasti

eli mitä enemmän kiristää sitä huonommin pyörii, laakerit vaihettu just! mistä lähteä etsimään vikaa että pyörisi normaalisti?
Sulla saattaa olla se keskiön sisällä oleva tappi liian lyhyt. Siis se, joka estää laakereita painumasta sisään kiristettäessä.

Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 02.07.2013 20:03
Kirjoittaja abina
Venttiilinsäätö korkkiin vaa super blackkii, ja vetoakseliin? uus stefa, jos käsitin oikein että siitä vuotaa.
Oma kysymykseni on että onko jincheng monkeyn takalokarissa mitään eroa vrt. tarvikeloksuun tai hondan loksuun?
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 02.07.2013 20:10
Kirjoittaja Arskaa
Onko toi super black tiivisteliimaa? Ja siitä mihin laitetaan vaihdepoljin kiinni nii siinä on semmonen tiiviste.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 02.07.2013 20:12
Kirjoittaja zuffe
Nyt takajarru meni paskaks, eli ei enää nappaa ja menee ihan maahan asti. En tajuu mistä kohtaa se on menny paskaks. Oiskos kellään hajua mitä pitää tehä?

Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 02.07.2013 20:17
Kirjoittaja abina
Arskaa kirjoitti:Onko toi super black tiivisteliimaa? Ja siitä mihin laitetaan vaihdepoljin kiinni nii siinä on semmonen tiiviste.
Juu on tiivisteliimaa, omasta mielestäni yksi parhaimmista tiivisteliimasta. Nii eli vaihepolkimen akselin stefa vaihtokunnossa vissii sulla? Eli siihen vaa uus stefa ni pelittää.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 02.07.2013 20:19
Kirjoittaja Erppa
Jarru kengän jousi irronnut
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 02.07.2013 20:23
Kirjoittaja Arskaa
Juu, Ei varmaan oo vaikee vaihtaa? Vetästä pois ja uus tilalle painasta?
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 02.07.2013 20:48
Kirjoittaja eeli
voiko liian pieni suutin vaikuttaa siihen että kone käy kuumana

Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 02.07.2013 21:17
Kirjoittaja abina
Arskaa kirjoitti:Juu, Ei varmaan oo vaikee vaihtaa? Vetästä pois ja uus tilalle painasta?
Näimpä.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 02.07.2013 21:34
Kirjoittaja apinanraivo
eeli kirjoitti:voiko liian pieni suutin vaikuttaa siihen että kone käy kuumana

Juu, kyllä se kone käy kuumempana jos laihoilla seoksilla päristellään.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 02.07.2013 21:40
Kirjoittaja Jaako
Miks toi "19"millinen kaasari rupee toimimaan hyvin ku suihkuttaa dödöö kannen ja imukaulan liitoksen lähelle.
Imuvuoto siinä varmaan on mutta eikö sen pitäis vetästä kiekat ylös eikä ruveta toimimaan?
Sitä kans että kestääkö tuommonen maitopurkista askarreltu tiiviste siinä kannen ja imukaulan liitoksessa, meinaan sulaako/syttyykö tuleen/jotain muuta vastaavaa?
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 02.07.2013 21:45
Kirjoittaja kurri
Jos ne dödön myrkyt tukkii sen vuotokohdan vähäks ajaks? Onhan siinäkin jotain liima-aineita.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 02.07.2013 21:48
Kirjoittaja T0by
Väljä pytty ja mäntä. Uus pyttysetti tilaukseen niin sillä hoituu. Kannattaa samalla kattoo nokka-akselin kunto myös.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 02.07.2013 21:59
Kirjoittaja Jaako
Vakiokaasarilla lähtee hyvin käyntiin, kulkee hyvin ja tuntuu olevan säädöissä. Puristuksiakin löytyy

Tämä perkeleen murheenkryyni 19millinen vaan vittuilee

Varmasti neulaventtiilin kolo on väljä tai jotaki vastaavaa. Ei tosiaankaa ole rahaa ostaa 60e sylinterisarjaa, jos se on siitä kiinni niin sitte ajellaan vakiokaasarilla

Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 03.07.2013 00:37
Kirjoittaja jopezki32
Missä vika kun painaaa takajarrua niin jää pohjaan välillä

miten korjata?
E: niin, ja pystyykö eturattaan sen akselin stefan vaihtamaan ilman että leväyttää konetta?
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 03.07.2013 00:56
Kirjoittaja jontsu
jopezki32 kirjoitti:Missä vika kun painaaa takajarrua niin jää pohjaan välillä

miten korjata?
E: niin, ja pystyykö eturattaan sen akselin stefan vaihtamaan ilman että leväyttää konetta?
Mahdollisesti palat kulunu mutta voit toki koittaa säätää sitä jarrua siitä tangosta ja juu voi vaihtaa sen stefan ilman koneen aukasua.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 03.07.2013 03:37
Kirjoittaja Kassµ
jopezki32 kirjoitti:Missä vika kun painaaa takajarrua niin jää pohjaan välillä

Myös takarenkaan löysääminen voi auttaa asiaan. Ei kuitenkaan liian löysään.

Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 03.07.2013 09:01
Kirjoittaja Erppa
jopezki32 kirjoitti:Missä vika kun painaaa takajarrua niin jää pohjaan välillä

miten korjata?
E: niin, ja pystyykö eturattaan sen akselin stefan vaihtamaan ilman että leväyttää konetta?
Rasvaa se kohta missä jarrupoljin on kiinni