Sivu 13/13

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 20.08.2010 13:16
Kirjoittaja Osmo_
Magneton ja kytkimen koppa on maalattu. Keskimmäiset svidut on miedosti kiillotettu.

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 20.08.2010 14:27
Kirjoittaja Tumedi
noin hyvin säilyneen yksilön purkaat :( ei hyvä tämä ollenkaan

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 20.08.2010 14:53
Kirjoittaja Osmo_
Mutta sillä annetaan uus elämä tolle jäykkikselle. Mun mielestä on parempi et pistetään ne palikat jäykkikseen kun niitä ei ainakaan liiaksi ole. Multa ainakin propsit (Y)

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 20.08.2010 15:48
Kirjoittaja klausssi
Ite oon myös sitä mieltä että jäykkis on vielä paljon nostalgisempi,legendaarisempi,hienompi,harvinaisempi ymym :)

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 21.08.2010 09:12
Kirjoittaja sopuli95
klausssi kirjoitti:Ite oon myös sitä mieltä että jäykkis on vielä paljon nostalgisempi,legendaarisempi,hienompi,harvinaisempi ymym :)
No nyt minäki alan ymmärtää homman. Tosin, ei nuita pikkutankkeja liikaa ole, mutta jäykkiksiä ei ole paljon ollenkaan. 8)

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 23.08.2010 18:23
Kirjoittaja klausssi
Sanokaa mitä sanotte mutta jäykkis se tällä herätellään henkiin.

Osat mitä en tarvitse myynnissä. http://www.nettivaraosa.com/1009628

i've got a good feeling about this. Kuvitelkaas, tohon uudet,alkuperäset lokarit,satula,pakoputki,etulinssi,takalampun linssi, ymymymym pirusti uutta tilperhööriä & maalia :D

osat mitä otin '78 mankista:

-Tankki
-tankinkorkki
-bensahana
-tankin merkit
-mittari
-kone (mäntäpaskana tällä hetkellä)
-vanteet,keskiöt,jarrukilvet
-sarvet(t-pala väärä vm)
-kaasukapula tsydeemit
-kaasari
-etupumput
-mittarinpyöritin
-virtalukko

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 23.08.2010 18:30
Kirjoittaja Osmo_
Noonii. Tääkin alkaa edistyä :) Sitten pirusti vaan hinkkaamaan maalia poies. Kuis et putkee tai penkkiä ottanu '78:sta?

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 23.08.2010 18:32
Kirjoittaja Wave
Aijai, komia tulee. Taitaa foorumin ainut jäykkis olla. :D
devil kirjoitti:Kuis et putkee tai penkkiä ottanu '78:sta?
Putki ei ainakaan käy?

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 23.08.2010 18:40
Kirjoittaja klausssi
Tuommonen pitäs siis rakentaa. Kilventeline on vähän erilainen joka maassa riippuen kilven muodosta.
Kuva

Putkihan nyt jäykkiksessä on ihan erilainen. Satulan runkokin tuli todettua erilaiseksi. vm78 satulan kiinikkeet on liian ''kapeat'' jäykkikseen.

Ei tää nyt ihan heti oo hirveesti etenemässä. Osia tilaillaan sitte ku auto on saatu hankittua.

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 23.08.2010 20:02
Kirjoittaja sopuli95
Aiettä tästä tulee jotain mahtavaa! 8)

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 24.08.2010 07:08
Kirjoittaja hondaZ50
Moposopista saa uutena

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 24.08.2010 10:53
Kirjoittaja klausssi
Haistakaa vittu mitään ''saman näköstä'' replicaa ei tähän tuu :D Kyl noit alkuperäsiä putkia saa ja uutena ollaan ostamssa, tosin ei suomesta.

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 24.08.2010 15:33
Kirjoittaja sopuli95
CMSNL (Y)

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 26.09.2010 17:38
Kirjoittaja klausssi
1991 Monkey myyty. Topicci jatkuu jäykkiksen päivityksillä

Fiilistelyä.. Kyllähän se hieno mopo oli! Varsinki ku sain uuden puolan niin toimi kummasti paremmin ja anto ottaa kierroksia!
Kuva

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 26.09.2010 18:03
Kirjoittaja Osmo_
Farewell, buddy :smoke:

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 26.09.2010 20:46
Kirjoittaja sopuli95
Mites se jäykkäperä projekti etenee? 8)

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 25.11.2011 12:34
Kirjoittaja klausssi
Kaikki myyty ja kyllä kaduttaa :)

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 25.11.2011 12:55
Kirjoittaja Jonte
No meinasko klausssi hankkia enää mankeja ? :)

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 12.10.2013 13:25
Kirjoittaja klausssi
En näköjään. :wink: viewtopic.php?f=3&t=18489

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78

Lähetetty: 12.01.2017 15:47
Kirjoittaja Anttulii
tekee se.