Sivu 13/13
Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 20.08.2010 13:16
Kirjoittaja Osmo_
Magneton ja kytkimen koppa on maalattu. Keskimmäiset svidut on miedosti kiillotettu.
Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 20.08.2010 14:27
Kirjoittaja Tumedi
noin hyvin säilyneen yksilön purkaat

ei hyvä tämä ollenkaan
Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 20.08.2010 14:53
Kirjoittaja Osmo_
Mutta sillä annetaan uus elämä tolle jäykkikselle. Mun mielestä on parempi et pistetään ne palikat jäykkikseen kun niitä ei ainakaan liiaksi ole. Multa ainakin propsit

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 20.08.2010 15:48
Kirjoittaja klausssi
Ite oon myös sitä mieltä että jäykkis on vielä paljon nostalgisempi,legendaarisempi,hienompi,harvinaisempi ymym

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 21.08.2010 09:12
Kirjoittaja sopuli95
klausssi kirjoitti:Ite oon myös sitä mieltä että jäykkis on vielä paljon nostalgisempi,legendaarisempi,hienompi,harvinaisempi ymym

No nyt minäki alan ymmärtää homman. Tosin, ei nuita pikkutankkeja liikaa ole, mutta jäykkiksiä ei ole paljon ollenkaan.

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 23.08.2010 18:23
Kirjoittaja klausssi
Sanokaa mitä sanotte mutta jäykkis se tällä herätellään henkiin.
Osat mitä en tarvitse myynnissä.
http://www.nettivaraosa.com/1009628
i've got a good feeling about this. Kuvitelkaas, tohon uudet,alkuperäset lokarit,satula,pakoputki,etulinssi,takalampun linssi, ymymymym pirusti uutta tilperhööriä & maalia
osat mitä otin '78 mankista:
-Tankki
-tankinkorkki
-bensahana
-tankin merkit
-mittari
-kone (mäntäpaskana tällä hetkellä)
-vanteet,keskiöt,jarrukilvet
-sarvet(t-pala väärä vm)
-kaasukapula tsydeemit
-kaasari
-etupumput
-mittarinpyöritin
-virtalukko
Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 23.08.2010 18:30
Kirjoittaja Osmo_
Noonii. Tääkin alkaa edistyä

Sitten pirusti vaan hinkkaamaan maalia poies. Kuis et putkee tai penkkiä ottanu '78:sta?
Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 23.08.2010 18:32
Kirjoittaja Wave
Aijai, komia tulee. Taitaa foorumin ainut jäykkis olla.

devil kirjoitti:Kuis et putkee tai penkkiä ottanu '78:sta?
Putki ei ainakaan käy?
Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 23.08.2010 18:40
Kirjoittaja klausssi
Tuommonen pitäs siis rakentaa. Kilventeline on vähän erilainen joka maassa riippuen kilven muodosta.
Putkihan nyt jäykkiksessä on ihan erilainen. Satulan runkokin tuli todettua erilaiseksi. vm78 satulan kiinikkeet on liian ''kapeat'' jäykkikseen.
Ei tää nyt ihan heti oo hirveesti etenemässä. Osia tilaillaan sitte ku auto on saatu hankittua.
Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 23.08.2010 20:02
Kirjoittaja sopuli95
Aiettä tästä tulee jotain mahtavaa!

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 24.08.2010 07:08
Kirjoittaja hondaZ50
Moposopista saa uutena
Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 24.08.2010 10:53
Kirjoittaja klausssi
Haistakaa vittu mitään ''saman näköstä'' replicaa ei tähän tuu

Kyl noit alkuperäsiä putkia saa ja uutena ollaan ostamssa, tosin ei suomesta.
Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 24.08.2010 15:33
Kirjoittaja sopuli95
CMSNL

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 26.09.2010 17:38
Kirjoittaja klausssi
1991 Monkey myyty. Topicci jatkuu jäykkiksen päivityksillä
Fiilistelyä.. Kyllähän se hieno mopo oli! Varsinki ku sain uuden puolan niin toimi kummasti paremmin ja anto ottaa kierroksia!

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 26.09.2010 18:03
Kirjoittaja Osmo_
Farewell, buddy

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 26.09.2010 20:46
Kirjoittaja sopuli95
Mites se jäykkäperä projekti etenee?

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 25.11.2011 12:34
Kirjoittaja klausssi
Kaikki myyty ja kyllä kaduttaa

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 25.11.2011 12:55
Kirjoittaja Jonte
No meinasko klausssi hankkia enää mankeja ?

Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 12.10.2013 13:25
Kirjoittaja klausssi
Re: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Lähetetty: 12.01.2017 15:47
Kirjoittaja Anttulii
tekee se.