Viime yönä mentiin kahen kaverin kanssa about klo: 3 käymään syömässä n. 8km päässä olevalla ABC:llä. Tilattiin ruoat ja yks neekeri "jengeineen" tuli käymään vessassa ulkoa ottamansa tyhjä lonkerotölkki kädessä. Siitä myyjä soitti vartijan paikalle. Siellähän ei saa juoda alkoholia. Kävi mielessä että kypärä, lasit ja hanskat jäi ulos. Menin siis ulos röökille ja ajattelin hakea ne siitä samalla, mutta eipähän niitä enää ollut. Viidessä minuutissa pöllitty.
Neekeri joukkoineen oli siinä ulkona kanssa ja yks kaveri oli just häplimässä kaverin mopon johtoja pölliminen mielessään. Häipys aika nopeesti ku tulin... Kiersin aseman kypärää löytämättä. Olin nimittäin aika varma että olivat laittaneet jonnekin piiloon, koska ei heilläkään ollut ja kaikki kuitenkin paikalla.
Menin myyjältä kysymään jos voisi katsoa valvontakameroista ja pian vastaukseksi sain että mun kypärä yms. ja kaverin peili oli lähtenyt neekerin mukaan. Poliisit tulivat vasta kolmen vartin päästä ja sanoivat että menkää tekemään rikosilmoitus itse poliisiasemalle, heillä ei nyt ole aikaa.

Samaan aikaan radiopuhelimesta kuului että samat kaverit oli pöllinyt ihan lähistöltä mopon juuri. Poliisit menivät tarkistamaan sen muttei löytänyt tekijöitä enää. Tarkistivat vielä lähiympäristön kypärän löytymisen toivossa mut ei löytynyt.
Hippasen vituttaa! Sama neekeri kertos viikonloppuna kaverille et pöllii sen aprilian heti ku näkee sen yksinään. Ja sitähän yrittikin. Sitten mä viisaana toisen kaverin giannelliderbin kyytii, hemmetti se oli paineis et kytät testais sen mopoo... Varmaa niil ois siihe sit aikaa.
Mut tuli vähä romaani. Öitä!
E: Sori pieni OT, ku ei mankeihin liittyny mut polliisehi kuitenki ja oli pakko kertoo.