Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
JiiTee

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

Huh huh!

Äsken lähin tesmimään mankin huippuja (jotka olivat 74km/h) tuohon tielle. Käänsin jo pihassa kilven helikopteri kulmaan sen varalta että tossa poliisit tulis vastaan ja aikois pysäyttää, niin oisin painanu karkuun.

No lähin ajamaan ja kerkesin kiihdyttää about viiteenkymppiin asti niin eiköhä maija matele mutkan takaa vastaan! no himmasin siinnä ja katoin kokoajan peilistä, et millonka lähen kiihyttää karkuun eli millo valot alkaa vilkkumaan. Ei niitä onneks tällä kertaa manki kiinnostanu, huh.

Olin jo ihan varma et kohta se on menoa, mut onneks ei tarvinnu ajaa karkuun. :D

Ei tainnu kukaan Off-topicissa veikata huipuiks 74km/h, et saan syyä muumitikkarin ite 8)
Monkeyt.net:n uhri nro. 2440

Projekti manki
jjero

Viesti Kirjoittaja jjero »

Olin mankilla vähä ajaas ni eiköhän vähän matkan päässä ollu poliisiauto ja mp kyttä ni näytti suoraan tien sivuu ni en, sitte enää karkuun viittiny lähteä. Poliisit pääs 62 ja kilvet LÄKS sakkoo tuli, sitte tummenetusta takavalosta, rakenteellisen nopeuden muuttaminen ja kirjotti että välit ja kaasari vaihdettu.. PS. koneena 125cc Zongshen ja 22mm mikuni viilattu merkintä :lol:

E: Kaveri tuli just vähän ajan päästä kevaril ja mp-kyttä oli ottanu senki kiinni, ja eihä sil mitää korttii ollu ni tuli iha mojovat sakot.. ja kortti vuodel eteepäi
Viimeksi muokannut jjero, 15.07.2011 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voi Olla Liikaa Voimaa Osaamattomille
Naxuli

Viesti Kirjoittaja Naxuli »

Kuinka kovaa ite oot päässy sillä? Onko sulla rajotinta tai jotai? :D
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
jjero

Ite oon päässy jotain 75, mut on aika kevyet välit ja vakioputki vaikuttaa jonkun verran ja oli viel aika iso poliisi, tutkaan meni 65 eli verot olis tullu mut miinustettiin 3 ni 62... :smoke:
JuusoBomber

Viesti Kirjoittaja JuusoBomber »

lähtiks kortti?
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)

EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
sotarotta

Viesti Kirjoittaja sotarotta »

Eihän kortti lähde, ennenkun siitä tulee kevytmoottoripyörä, koska sillon se on ajokorttiluokan ylitys. :wink:
SamPPaT

Viesti Kirjoittaja SamPPaT »

Voi lähteä jos on vittumaanen poliisi. :roll:

Tänään (vai eilen) kun menin mankia tankkaamaan nii oli poliisi siinä tankkaamas ja rages ku automaatti ei toiminu ja tokaasi et hieno manki sulla. No menin siihen automaatille ja laitoon vitosen seteli sisään ja sanoon: "Hyvin tää näyttää toimivan." Sillo poliisin naama oli melekeen tälläne: :oops:
-Ei me pohojalaasetkaa olla täyrellisiä... meiltä puuttu viat
-Your mind is like a parachute, it doesnt work if its not open
-Ihmisiä on kolmenlaisia. Niitä, jotka osaavat laskea, ja niitä, jotka eivät osaa.
-Valaistuminen ei tarkoita sitä ettet enää koskaan olisi väsynyt tai ahdistunut, vaan sitä että olet tietoinen väsymyksestäsi ja ahdistuksestasi.
-Jos ihminen muuttuu valaaksi, onko kyseessä valaistuminen?
sotarotta

Viesti Kirjoittaja sotarotta »

Perusteet sille, että voi lähteä kortti? Ellet ny vedä 20 alueella sen 64 niin sillon lähtee ylinopeudesta kortti. :D
5tr1pe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 5tr1pe »

Viime yönä mentiin kahen kaverin kanssa about klo: 3 käymään syömässä n. 8km päässä olevalla ABC:llä. Tilattiin ruoat ja yks neekeri "jengeineen" tuli käymään vessassa ulkoa ottamansa tyhjä lonkerotölkki kädessä. Siitä myyjä soitti vartijan paikalle. Siellähän ei saa juoda alkoholia. Kävi mielessä että kypärä, lasit ja hanskat jäi ulos. Menin siis ulos röökille ja ajattelin hakea ne siitä samalla, mutta eipähän niitä enää ollut. Viidessä minuutissa pöllitty. :lol:
Neekeri joukkoineen oli siinä ulkona kanssa ja yks kaveri oli just häplimässä kaverin mopon johtoja pölliminen mielessään. Häipys aika nopeesti ku tulin... Kiersin aseman kypärää löytämättä. Olin nimittäin aika varma että olivat laittaneet jonnekin piiloon, koska ei heilläkään ollut ja kaikki kuitenkin paikalla.

Menin myyjältä kysymään jos voisi katsoa valvontakameroista ja pian vastaukseksi sain että mun kypärä yms. ja kaverin peili oli lähtenyt neekerin mukaan. Poliisit tulivat vasta kolmen vartin päästä ja sanoivat että menkää tekemään rikosilmoitus itse poliisiasemalle, heillä ei nyt ole aikaa. :? Samaan aikaan radiopuhelimesta kuului että samat kaverit oli pöllinyt ihan lähistöltä mopon juuri. Poliisit menivät tarkistamaan sen muttei löytänyt tekijöitä enää. Tarkistivat vielä lähiympäristön kypärän löytymisen toivossa mut ei löytynyt.
Hippasen vituttaa! Sama neekeri kertos viikonloppuna kaverille et pöllii sen aprilian heti ku näkee sen yksinään. Ja sitähän yrittikin. Sitten mä viisaana toisen kaverin giannelliderbin kyytii, hemmetti se oli paineis et kytät testais sen mopoo... Varmaa niil ois siihe sit aikaa. :)

Mut tuli vähä romaani. Öitä!

E: Sori pieni OT, ku ei mankeihin liittyny mut polliisehi kuitenki ja oli pakko kertoo.
J4n1

Viesti Kirjoittaja J4n1 »

" Pyörähti etupyörä ylösnostettuna 360 astetta paikallaan "
Rikesakolla selvittii, ei vituta ei. :smoke:
jjero

Kortti on vielä tallessa olis lähteny jos olis ollu viel 3 km/h lisää :lol:

E: poliisit sano et pistäs mopo käyntii ni huudatti varmaa joku 5 sekunttii kaasu pohjas, sit tuli toine poliisi ja laitto kans kaasu pohjaa, jouduin sanoo niil et älä ny saatanu ku tää hajoo pia koko mopo ni sit otti näppis pois ja oli iha hiljaa... :lol:
Rikü1

Viesti Kirjoittaja Rikü1 »

Juu voi vittujen kevät sinne meni kortti ja kilvet. :x
Jincheng Manki -04
Gilera SMT -08
Poloracing

Viesti Kirjoittaja Poloracing »

Saiko poliisi mukamas yli 68 tutkaan, vai toilailitko jotain muuta? :o
Rikü1

Poliisi mittas 60km/h kun ajo perässä ja lähin karkuun pururadalle, josta kotiin.. ja kaveri sit jäi kii ja kerto mun nimen.
Jincheng Manki -04
Gilera SMT -08
Poloracing

Viesti Kirjoittaja Poloracing »

Rikü1 kirjoitti:...ja kaveri sit jäi kii ja kerto mun nimen.
Eijjeijjei näin, kerro kaverilles että jos jää kiinni, niin ketään ei tunneta, hyvä jos ees oma nimi tiedetään :D
MB93
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja MB93 »

Harvinaisen mulkku kaveri.
Rikü1

Just niin sitä on tullu sanottua, mutta oli eka sanonu että "en tiiä sen nimee" sit poliisit sano että "sanoppas nyt se nimi vaan että ei tuu mitään isompia juttuja" ja kohta oliki jo polliisit ovella :x
Jincheng Manki -04
Gilera SMT -08
Rikü1

Pikkunen vitutus päällä.. kai se pitää koittaa myydä tota jos joku ostais.
Jincheng Manki -04
Gilera SMT -08
SamPPaT

Viesti Kirjoittaja SamPPaT »

True monkibombah pääse aina poliisia pakoon! Mutta ei true monkibombah paljastaa aina true monkibombahin, jotta ei itse menettäisi korttia. Äläkä hyvä mies monkiasi myy!
-Ei me pohojalaasetkaa olla täyrellisiä... meiltä puuttu viat
-Your mind is like a parachute, it doesnt work if its not open
-Ihmisiä on kolmenlaisia. Niitä, jotka osaavat laskea, ja niitä, jotka eivät osaa.
-Valaistuminen ei tarkoita sitä ettet enää koskaan olisi väsynyt tai ahdistunut, vaan sitä että olet tietoinen väsymyksestäsi ja ahdistuksestasi.
-Jos ihminen muuttuu valaaksi, onko kyseessä valaistuminen?
Rikü1

Kattoo nyt jos joku ton ostas.. ja sit kun tota rahaa on säästössä niin sais jonkun kilvissä olevan aidon mankin. Kunhan nyt toi kortti ei ois kauan hyllyllä :/
Jincheng Manki -04
Gilera SMT -08
Näksä

Viesti Kirjoittaja Näksä »

Ite menis jonkun verran tossa vaiheessa hermo kaveriin ja kävisin vähän koputteleen. Miks lähit pakoon kun ei ollu edes veropeli?
Pekko

Viesti Kirjoittaja Pekko »

Harvinaisen urpo kaveri kyllä. Aina pystyy valehtelee, ne vaan uhkailee isommalla jutulla.
Kikles

Viesti Kirjoittaja Kikles »

Siis ei helvetti, tossa vaiheessa jos olis mulle vaik oikeesti sellane kaveri et vihaan ylikaiken jne ni en menis siltikään paljastaa. Ja ihan totta et hyvä et tiietään tossa vaiheessa oma nimi edes. Ainii ihan täs btw ku poliisitopic on niin tossa rantajamien aikaa pari viikkoo sit vissii ni olin kaupungis ajamas mankinkaa. Ni skootteripoliisi ajaa vierelle ja sanoo et painappa kaasu pohjaa ja isoin vaihe silmää (ajoin siin vaihees mittarii 40kmh eli täysii) ni sanoin et kokoajan ajan täyskaasulla ja isoimmalla vaihteella. Se vaan huus sit että älä puhu paskaa ja lähti poispäin. Sit pari tuntii eteepäi ni sama kusipää oli mänttäris päin, tutkalla otti mun nopeuden. Ei varmaa menny tarpeeks kovaa ku ei perää lähteny:D
jampah

Viesti Kirjoittaja jampah »

mul kävi kans samallai et ns.kaveri kerto et kuka olen ja misä asun ja näi. sitte ku poliisi tuli käymää kotona ni mopo oli jo iha osina:D siihe jäi ne testailut :smoke:
Rikü1

Näksä kirjoitti:Ite menis jonkun verran tossa vaiheessa hermo kaveriin ja kävisin vähän koputteleen. Miks lähit pakoon kun ei ollu edes veropeli?
Mopo kulkee mun alla n.70km/h ja aattelin että ne lähtee testaan. Se nyt vaan oli vaan semmonen hetken mielijohde että lähin karkuun.. Sakkoo ei ihme kyllä tullu, joka on ainoo hyvä puoli. :roll:
Jincheng Manki -04
Gilera SMT -08
Vastaa Viestiin