Jotain epämääräistä pauketta
Alueen säännöt
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
Jotain epämääräistä pauketta
Juu elikkäs ajelin koulust himaan n.50km/h aluks sain ihmetellä ku alko kuuluu pauketta (samanlaist ku päästäs kaasun pois ku on pörinäputki) ja sen jälkee alko kuuluu jotai nakutust/laahaust sylinterinkannest. Ajaa tol pystyy mut sit ku se pauke alkaa ni manki meinaa nyt sammuu johonki iha samanlail ku kone ois kylmä. Venttiilit on just laitettu kuntoo ni niis ei pitäs olla mitää vikaa en kyl sit tiiä tost nokkaketjust.
se nakutus/laahaus kuulostaa vähä kovemmalt ku normaalisti sylinterinkannest... Aattelin ku hommasin honda monkeyn et siin ei ois nii paljoo korjattavaa mut siin näköjää onki
on siel öljyy laiton viel aamul lisää ennen ku menin kuoluu mut täs hetke selailtuu vaikuttas silt et nokkaketju on löysäl. vika ilmeisesti johtu siit et tulpanhattuun oli päässy kosteut ja se oli si pätkiny mut silti sielt sylinterinkannest kuuluu sellast tikityst... 
Viimeksi muokannut niilo22, 08.09.2015 21:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Jotain epämääräistä pauketta
Kato onko öljyä koneessa 
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke