Sytytystulpan "kiinnitys aukko"
Alueen säännöt
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
Sytytystulpan "kiinnitys aukko"
Terve sain tossa eilen kortin ittelleni
. Tottaikai oon ajellu paljon, mut tänää tuliki ilmeisesti aika paha ongelma vastaan
. nimittäin ajelin ni yht äkkii alko kuuluu sellasta suhinaa. Pysäytin mankin ni se sammu ittestää, löin sen takas päälle ja sytytystulppa päättiki lentää vittuun sielt. Elikkä se reikä joho sytytystulppa kiinnitetää on väljä ja se "vuotaa" et onks siihe mitää keinoo saada jotai tiivistemassaa tai jotai vai ostanko suoraa uuden kannen. Täst vanhast kannest on aika monest kohtaa kierteet paskan
Kiitti vastauksista varmaa koitan korjatan sen 
Viimeksi muokannut niilo22, 26.08.2015 21:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Sytytystulpan "kiinnitys aukko"
http://pitracing.fi/shop/tulpankierteen ... ame=tulpan tällä voit korjata sen tulpankierteen jos osaat, toisaalta jos monesta kohtaa kierteet rikki kannesta niin suosittelen samantien ostamaan uuden 
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke