En keksi oikeestaa muutaku eri lampunkiinnikkeet ja mustat jalkatapit.
Mankikuvat
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Mankikuvat
Meikä tykkää.
En keksi oikeestaa muutaku eri lampunkiinnikkeet ja mustat jalkatapit.
En keksi oikeestaa muutaku eri lampunkiinnikkeet ja mustat jalkatapit.
~Stuntriding is not a crime~
Re: Mankikuvat
Komea orkkis kyllä (eikä Halaronkaan daxissa äkkiä parantamisen varaa löydy)
Laitetaan vielä tännekin:
Eli Joulukalenteriin 2014 saisi toimittaa kuvia minulle YV. Mielellään sellaisia kuvia mitä ei tässä tai muualla ole julkaistu, että tulee "kaikille yllätyksenä".
Laitetaan vielä tännekin:
Eli Joulukalenteriin 2014 saisi toimittaa kuvia minulle YV. Mielellään sellaisia kuvia mitä ei tässä tai muualla ole julkaistu, että tulee "kaikille yllätyksenä".
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Re: Mankikuvat

Exä, meni helmikuussa 2013 Helsinkiin. Niin onko kukaan havainnut tätä missään vai onko enää edes ajossa?
-
maukaskurpitsa
- Viestit: 594
- Liittynyt: 15.07.2012 20:31
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mankikuvat
Tykkään tästä <3 Lisää kuvia ja topickia pystyyn mahdollisimman nopeesti, jooko ?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Re: Mankikuvat
Herätelläämpä viellä, elikkä joulukalenteriin: http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... 11&t=21409
Kuvia kaivataan.
Kuvia kaivataan.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Re: Mankikuvat
a.k.a tuuppari
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=20703
Honlei 201cc "fighter" kesä mopo http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=21854
Monkey YX160 "Hell K" http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =3&t=22702
https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos
Re: Mankikuvat
Sori jos vähän off-topic mutta kehtaako tänne laittaa kännykällä otettuja kuvia? 8MP kamera tuossa on
(Orkkis!)Honda Monkey -99
Re: Mankikuvat
Eikait se oo ku laittaapi vuaa! Ei maha olla tääl rajotteita kuvan laadusta. 
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
-
maukaskurpitsa
- Viestit: 594
- Liittynyt: 15.07.2012 20:31
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mankikuvat
On se nätti :3 Pumput mustaksi, bilteman kromiset lampunkiinnikkeet ja lampunkoppa tankin väriseksi niin olisi aikalailla täydellinen.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Re: Mankikuvat
Kiitosta! Pittää kattella josko piltemasta joskus tarttus mukkaa nuo kiinnikkeet ainahii.maukaskurpitsa kirjoitti:On se nätti :3 Pumput mustaksi, bilteman kromiset lampunkiinnikkeet ja lampunkoppa tankin väriseksi niin olisi aikalailla täydellinen.
Re: Mankikuvat

Mielipiteitä tommosesta 140cc laitoksesta?
Honda Monkey 140cc -89
Honda CR125R -01
Derbi DRD Pro 70cc -07
Honda CR125R -01
Derbi DRD Pro 70cc -07
Re: Mankikuvat

Siinä mankin keula pienen kolarin jälkeen, selviääkö pelkällä suoristuksella vai mikä kaikki menee vaihtoon? Tosta lokarista muuten näkee hyvin miten renkaan/vanteen kuuluisi olla
(Orkkis!)Honda Monkey -99
Re: Mankikuvat
Onko keskiöstä kierteet rikki?
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Re: Mankikuvat
En tiedä, saavat siellä kolarikorjauksessa korjata vakuutuksen piikkiin
(Orkkis!)Honda Monkey -99
-
JinkkuBOMBER1
- Viestit: 451
- Liittynyt: 23.05.2012 15:57
- Paikkakunta: JuiceLeskinenhuudz
- Viesti:
Re: Mankikuvat
Exästä tämmönen fiilistely kuva :3
tossa vielä linkki täyskokoseen kuvaan: https://m.flickr.com/#/photos/96114678@ ... 9/sizes/o/
Youtube kanava
----------------------------------------------------------------------------------------------
Menopelit:
- Suzuki noppeli [EX] - 2003 Honda TRX 90 [EX] - 1988 Ockelbo 3500 [EX] - 2011 MH Ryz 50 Pro Racing [EX] - 2004 stuntti jinkku [EX] - 2009 Rieju Marathon 183cc [EX] - Honda Monkey 50cc [EX] - 1996 Lynx Cobra Ultra [EX] -
2005 Yamaha Dt 125 Re [EX]
- 2010 Honda TRX 420cc - 1997 Suzuki bandit 600cc - 2006 Polaris Switchback H.O 600cc - 1997 Bmw 318i
----------------------------------------------------------------------------------------------
Menopelit:
- Suzuki noppeli [EX] - 2003 Honda TRX 90 [EX] - 1988 Ockelbo 3500 [EX] - 2011 MH Ryz 50 Pro Racing [EX] - 2004 stuntti jinkku [EX] - 2009 Rieju Marathon 183cc [EX] - Honda Monkey 50cc [EX] - 1996 Lynx Cobra Ultra [EX] -
2005 Yamaha Dt 125 Re [EX]
- 2010 Honda TRX 420cc - 1997 Suzuki bandit 600cc - 2006 Polaris Switchback H.O 600cc - 1997 Bmw 318i
Re: Mankikuvat
Tuossahan tuo oma pikkuhiljaa valmistuva mankiproju!


prkl ku huomasin vasta tarrat laitettua että ne olis voinu olla pikkasen keskemmällä ja korkeemmalla, mutta ei voi mitään.


prkl ku huomasin vasta tarrat laitettua että ne olis voinu olla pikkasen keskemmällä ja korkeemmalla, mutta ei voi mitään.








