Mankikuvat

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
monsimies
Viestit: 590
Liittynyt: 08.03.2013 23:29

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja monsimies »

Meikä tykkää. :P
En keksi oikeestaa muutaku eri lampunkiinnikkeet ja mustat jalkatapit.
~Stuntriding is not a crime~
Oskkuu
Viestit: 36
Liittynyt: 17.08.2012 21:03
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Oskkuu »

Lampun kiinnikkeet on hankinnassa :D
Honda monkey -92
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja onkimato »

Komea orkkis kyllä (eikä Halaronkaan daxissa äkkiä parantamisen varaa löydy)

Laitetaan vielä tännekin:
Eli Joulukalenteriin 2014 saisi toimittaa kuvia minulle YV. Mielellään sellaisia kuvia mitä ei tässä tai muualla ole julkaistu, että tulee "kaikille yllätyksenä".
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
lifan
Viestit: 107
Liittynyt: 21.11.2010 22:09

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja lifan »

Kuva

Exä, meni helmikuussa 2013 Helsinkiin. Niin onko kukaan havainnut tätä missään vai onko enää edes ajossa?
tum3
Viestit: 22
Liittynyt: 08.09.2012 16:39
Paikkakunta: Perniö

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja tum3 »

Kuva
Kuva
maukaskurpitsa
Viestit: 594
Liittynyt: 15.07.2012 20:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja maukaskurpitsa »

Tykkään tästä <3 Lisää kuvia ja topickia pystyyn mahdollisimman nopeesti, jooko ?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja onkimato »

Herätelläämpä viellä, elikkä joulukalenteriin: http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... 11&t=21409
Kuvia kaivataan.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Tomppa99
Viestit: 947
Liittynyt: 06.12.2013 20:14
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Tomppa99 »

Kuvamankikuviin by tommi_savela, on Flickr
KuvaWP_20141220_008 by tommi_savela, on Flickr
Talvi ja lumi <3
"Ei ole olemassa esteitä, on pelkkiä hidasteita"

Honda monkey -90 "Paranneltu orkkis"
Arskaa
Viestit: 334
Liittynyt: 12.11.2011 19:51
Paikkakunta: YlämyllyHoodz

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Arskaa »

Tum3n manki :shock: (Y)
Nelari ei kummiskaan helari.
eeli
Viestit: 560
Liittynyt: 26.08.2012 20:13

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja eeli »

Kuva
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja panda »

Kuva

Oiskohan aika siirtyä talviteloille (C)
Hyyvvää joulua koko monkeytin väki!
Mankeli82
Viestit: 283
Liittynyt: 23.08.2013 16:29
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Mankeli82 »

Kuva
Egi99
Viestit: 49
Liittynyt: 04.08.2014 12:09
Paikkakunta: Turku

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Egi99 »

Sori jos vähän off-topic mutta kehtaako tänne laittaa kännykällä otettuja kuvia? 8MP kamera tuossa on
(Orkkis!)Honda Monkey -99
Homemade
Viestit: 630
Liittynyt: 14.05.2011 15:23
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Homemade »

Eikait se oo ku laittaapi vuaa! Ei maha olla tääl rajotteita kuvan laadusta. :)
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
Tomppa99
Viestit: 947
Liittynyt: 06.12.2013 20:14
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Tomppa99 »

Kuvamanki 007 by tommi_savela, on Flickr
Yhteiskuvaa sorkkaraudan kanssa.
"Ei ole olemassa esteitä, on pelkkiä hidasteita"

Honda monkey -90 "Paranneltu orkkis"
Micaiz
Viestit: 27
Liittynyt: 23.02.2014 09:43

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Micaiz »

Kuva
maukaskurpitsa
Viestit: 594
Liittynyt: 15.07.2012 20:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja maukaskurpitsa »

On se nätti :3 Pumput mustaksi, bilteman kromiset lampunkiinnikkeet ja lampunkoppa tankin väriseksi niin olisi aikalailla täydellinen.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Micaiz
Viestit: 27
Liittynyt: 23.02.2014 09:43

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Micaiz »

maukaskurpitsa kirjoitti:On se nätti :3 Pumput mustaksi, bilteman kromiset lampunkiinnikkeet ja lampunkoppa tankin väriseksi niin olisi aikalailla täydellinen.
Kiitosta! Pittää kattella josko piltemasta joskus tarttus mukkaa nuo kiinnikkeet ainahii. :)
0SSKARI
Viestit: 42
Liittynyt: 22.04.2014 21:37
Paikkakunta: Alastaro

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja 0SSKARI »

Kuva

Mielipiteitä tommosesta 140cc laitoksesta? :)
Honda Monkey 140cc -89
Honda CR125R -01
Derbi DRD Pro 70cc -07
Eldors
Viestit: 157
Liittynyt: 29.11.2014 23:55

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Eldors »

Penkki on jämerä:D
Egi99
Viestit: 49
Liittynyt: 04.08.2014 12:09
Paikkakunta: Turku

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Egi99 »

Kuva

Siinä mankin keula pienen kolarin jälkeen, selviääkö pelkällä suoristuksella vai mikä kaikki menee vaihtoon? Tosta lokarista muuten näkee hyvin miten renkaan/vanteen kuuluisi olla
(Orkkis!)Honda Monkey -99
Minkey
Viestit: 1019
Liittynyt: 11.07.2013 10:22
Paikkakunta: Turku

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Minkey »

Onko keskiöstä kierteet rikki?
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Egi99
Viestit: 49
Liittynyt: 04.08.2014 12:09
Paikkakunta: Turku

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Egi99 »

En tiedä, saavat siellä kolarikorjauksessa korjata vakuutuksen piikkiin
(Orkkis!)Honda Monkey -99
JinkkuBOMBER1
Viestit: 451
Liittynyt: 23.05.2012 15:57
Paikkakunta: JuiceLeskinenhuudz
Viesti:

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja JinkkuBOMBER1 »

Kuva
Exästä tämmönen fiilistely kuva :3
tossa vielä linkki täyskokoseen kuvaan: https://m.flickr.com/#/photos/96114678@ ... 9/sizes/o/
Youtube kanava
----------------------------------------------------------------------------------------------
Menopelit:
- Suzuki noppeli [EX] - 2003 Honda TRX 90 [EX] - 1988 Ockelbo 3500 [EX] - 2011 MH Ryz 50 Pro Racing [EX] - 2004 stuntti jinkku [EX] - 2009 Rieju Marathon 183cc [EX] - Honda Monkey 50cc [EX] - 1996 Lynx Cobra Ultra [EX] -
2005 Yamaha Dt 125 Re [EX]

- 2010 Honda TRX 420cc - 1997 Suzuki bandit 600cc - 2006 Polaris Switchback H.O 600cc - 1997 Bmw 318i
Winkkeli
Viestit: 3
Liittynyt: 17.01.2015 22:23

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Winkkeli »

Tuossahan tuo oma pikkuhiljaa valmistuva mankiproju!
Kuva
Kuva
prkl ku huomasin vasta tarrat laitettua että ne olis voinu olla pikkasen keskemmällä ja korkeemmalla, mutta ei voi mitään.
Vastaa Viestiin