Roney - 125ST Monkey Build *160cc Gorilla*

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Roney
Viestit: 102
Liittynyt: 16.05.2014 14:40

Re: Roney - 125ST Monkey Build *160cc Gorilla*

Viesti Kirjoittaja Roney »

Hoplaa!

Myyntiin koko vehje!

Myös osina vois lähtee,

Tarjouksia koko moposta tai osista voi laittaa YV tai numeroon 0400655938
toivapo
Viestit: 44
Liittynyt: 21.07.2013 16:45
Paikkakunta: Joensuu

Re: Roney - 125ST Monkey Build *160cc Gorilla*

Viesti Kirjoittaja toivapo »

No jo on mestari.. pikkuhommahan tuo vaan ois ollu :roll:
Roney
Viestit: 102
Liittynyt: 16.05.2014 14:40

Re: Roney - 125ST Monkey Build *160cc Gorilla*

Viesti Kirjoittaja Roney »

toivapo kirjoitti:No jo on mestari.. pikkuhommahan tuo vaan ois ollu :roll:
Mopo kuopiossa, ite isollakirkolla. Pitää ostaa uus auto niin parikin tonnia auttaa asiaan (Y)
Vastaa Viestiin