Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Ilman rajotinta joku 65-70km/h. Rajottimen kanssa saat kulkemaan vaikka 40km/h.
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
mitkä välitykset laittasin et menis sen 60? 
E: siis ilman rajotinta
E: siis ilman rajotinta
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Paljokoha mahtas manki kulukee: 70cc lifan, NHRC, 15-35välit,~19mm kaasari (ja vapaasti virtaava ilimanputsari)? 
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Siis mitä nyt manki kulkis?
73cc sylinteri
18mm dellorto
ohitin
15-35 välit
73cc sylinteri
18mm dellorto
ohitin
15-35 välit
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Noni eli miten saisin vakio skyteamin kulkemaan semmoset 55 suunnilleen ja että kuitenki myös kiihtyis jotenki? 
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Poistamalla imukaulan kurin. 
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Paljoo menis?
-72cc pytty
-110cc kansi + virinokka (6.8mm)
-22mm imukaula + 19mm pz kaasari
-tyhjennetty vakioputki
-rajottamaton cdi
Jaksasko vetää 16/24 välit loppuun? Ja paljo menis niillä?
entäs 15/24? 17/35?
Kun nyt on 15/35 ja menee sen 67-70 ja huutaa sikana.
-72cc pytty
-110cc kansi + virinokka (6.8mm)
-22mm imukaula + 19mm pz kaasari
-tyhjennetty vakioputki
-rajottamaton cdi
Jaksasko vetää 16/24 välit loppuun? Ja paljo menis niillä?
entäs 15/24? 17/35?
Kun nyt on 15/35 ja menee sen 67-70 ja huutaa sikana.
Nelari ei kummiskaan helari.
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
16-24 on kyllä aika helvetin iso välitys tuolle setille. Joku 17-35 vois olla ihan hyvä, ja jaksaa kiihtyäkin. Menis varmaa joku 75?
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Sanokaas mitkä ois hyvät välit ja minkä kokonen kaasari pitäis olla tuossa mbfmoton 86cc koneessa että kulkis noin 65km/h ja ois helppo keulia yms?
-skyteam monkey -11 125cc
-Skygo monkey
-Skygo monkey
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Skyteamin Monkey kulkee nytten about jtn 70km/h, ei oo gps mitattu mut mittari menee jo 75 tienoille tai ylikin.
- Aika isot välit, en taida muistaa mutta oliskohan joku 16-40
(kiihtyy silti yllättävän hyvin)
- Suutin 75
- Powerfiltteri
- Avara putki
- Kuriton imukaula
Kysymys kuuluu että, jos 72cc pytyn hommais ni paljon mahtais olla huiput? Ja jos siinä on 16 eturatas niin varmaan sit pistäis 14-15 eturattaan.
- Aika isot välit, en taida muistaa mutta oliskohan joku 16-40
- Suutin 75
- Powerfiltteri
- Avara putki
- Kuriton imukaula
Kysymys kuuluu että, jos 72cc pytyn hommais ni paljon mahtais olla huiput? Ja jos siinä on 16 eturatas niin varmaan sit pistäis 14-15 eturattaan.
-
MonkiPoika99
- Viestit: 63
- Liittynyt: 08.06.2013 13:31
- Paikkakunta: Juva
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Paljo menee 125cc lifan ,22mm kaasari, pörinäpönttö ja 14-26 välit?
Skyteam Monkey: Lifan 125cc,22mm kaasari 14-26 välit minicrossin putki
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
85->km/h
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Kysympä uuvesta, ku aikasemmi en saanu vastausta.
Elikkäs, paljoko kulukis näillä: NHRC, 15-35 välit, 19mm kaasari ja 70cc lifan.
Elikkäs, paljoko kulukis näillä: NHRC, 15-35 välit, 19mm kaasari ja 70cc lifan.
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
70km/h. +-5
On kyllä ollu seitenkymppinen erilaisilla väleillä, mutta ei ollut kiinanlootalla nii toi nyt oli tommonen nakkaus.
Ainakin yli verorajan sillä pääsee.
On kyllä ollu seitenkymppinen erilaisilla väleillä, mutta ei ollut kiinanlootalla nii toi nyt oli tommonen nakkaus.
Ainakin yli verorajan sillä pääsee.
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Itekkin laitan uusiks saman kun ei tullut vastausta:
Skyteamin Monkey kulkee nytten about jtn 70km/h, ei oo gps mitattu mut mittari menee jo 75 tienoille tai ylikin.
- Aika isot välit, en taida muistaa mutta oliskohan joku 16-40
(kiihtyy silti yllättävän hyvin)
- Suutin 75
- Powerfiltteri
- Avara putki
- Kuriton imukaula
Kysymys kuuluu että, jos 72cc pytyn hommais ni paljon mahtais olla huiput? Ja jos siinä on 16 eturatas niin varmaan sit pistäis 14-15 eturattaan.
Skyteamin Monkey kulkee nytten about jtn 70km/h, ei oo gps mitattu mut mittari menee jo 75 tienoille tai ylikin.
- Aika isot välit, en taida muistaa mutta oliskohan joku 16-40
- Suutin 75
- Powerfiltteri
- Avara putki
- Kuriton imukaula
Kysymys kuuluu että, jos 72cc pytyn hommais ni paljon mahtais olla huiput? Ja jos siinä on 16 eturatas niin varmaan sit pistäis 14-15 eturattaan.
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Eihän noi välit nyt kovin pitkät ole.
72:n kaa laitat vielä 35 takarattaan niin menee aikalailla sen 80km/h.
-
Crome
- Viestit: 435
- Liittynyt: 09.06.2012 22:15
- Paikkakunta: Seinäjoki, the asshole of the South Ostrobothnia
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Melkeen kannattaa kattoa eka gpsällä todellinen nopeus, koska noi kiinanmittarit ei aina näytä oikein.
Oma veikkaus on et mittari kusee vähän yli viidellä... kokeile gepsii nii osataan auttaa paremmin
Oma veikkaus on et mittari kusee vähän yli viidellä... kokeile gepsii nii osataan auttaa paremmin
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Itellä meni skyteami 72cc pytyllä, isovena kannella, 19mm soikeella kaasarilla ja 13-35 väleillä aikatasaseen 80-85 gpssää. Riippuen tähtien asennosta jne. Mutta tua 72cc sylinteri ei nyt huippuja paljoa tua mutta kyllähän se kiihtyy ja vääntää pikkuse paremminAntti14 kirjoitti:Skyteamin Monkey kulkee nytten about jtn 70km/h, ei oo gps mitattu mut mittari menee jo 75 tienoille tai ylikin.
- Aika isot välit, en taida muistaa mutta oliskohan joku 16-40(kiihtyy silti yllättävän hyvin)
- Suutin 75
- Powerfiltteri
- Avara putki
- Kuriton imukaula
Kysymys kuuluu että, jos 72cc pytyn hommais ni paljon mahtais olla huiput? Ja jos siinä on 16 eturatas niin varmaan sit pistäis 14-15 eturattaan.
"Ei se millä, vaan miten!"
"Kierteet paskaks ja kierros auki"
"Tyhmä saa olla, muttei metallimiäs"
"Kierteet paskaks ja kierros auki"
"Tyhmä saa olla, muttei metallimiäs"
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Paljon kulkee jos laitan kurittoman putken, imukaula viilattu 14mm, ilmanputsarin kuri poisa? 
-
Crome
- Viestit: 435
- Liittynyt: 09.06.2012 22:15
- Paikkakunta: Seinäjoki, the asshole of the South Ostrobothnia
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
jaa nii mikä oli menopeli? millä kaasarilla? mitkä välit?
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Skyteamin monkey vakiokaasarilla ja vakioväleillä(en sitte tiiä onko 14 vai 13 piikkinen eessä en oo kattonu)Crome kirjoitti:jaa nii mikä oli menopeli? millä kaasarilla? mitkä välit?
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Paljonkohan mana menee seuraavalla setillä: Puolarikone, 19mm jinke, piperi, avaraputki, 110 laskettu kansi, ja 14 - 42 väleillä?
Logiikkahan on, että positiivisuus on negatiivisuuden raiskausta, mutta miksei myös negatiivisuus voisi olla positiivisuuden raiskausta?
Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
Nykyiset lelut:Honda monkey Rothmans 88, HusQvarna SMS -10 & China Mönkijä 110cc 3valve.
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Alunperin oli tarkotus hommmata omaan mankiin 72cc setti,mutta ei iskä anna kun jos lähtee T-kortti
Nii mitä vakio hondaan kannattaa alkaa laittaa että sais vähänkään vetoja pihalle? Putkea on avarrettu.Kannattaisko laittaa joku isovenakansi ja 16mm kaasari?
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Joko avarat nykyistä kantta tai ostat toisen kannen. Sitten esim. 16-19mm kaasari ja vielä rajoittamaton cdi, niin kulkee pirtsakammin.
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Mulla on nyt:
-72cc
-110cc laskettu kansi
-Vissiin 16mm kaasari (muistaakseni pyöree kurkkunen)
-Hondan koskematon putki
-Rajottamaton CDI
-13-35 välit (lyhyet, mutta 15piikkinen tulossa eteen)
Kulkee suoralla ~60km/h
Mitä kulkis kiinalaisella kurittomalla putkella ja 15-35 väleillä?
Meniskö lähelle 70km/h?
Ja onko kellään kokemuksia miten keuliminen muuttuu, kun nyt tuntuu ihan näppärältä keulia...
-72cc
-110cc laskettu kansi
-Vissiin 16mm kaasari (muistaakseni pyöree kurkkunen)
-Hondan koskematon putki
-Rajottamaton CDI
-13-35 välit (lyhyet, mutta 15piikkinen tulossa eteen)
Kulkee suoralla ~60km/h
Mitä kulkis kiinalaisella kurittomalla putkella ja 15-35 väleillä?
Meniskö lähelle 70km/h?
Ja onko kellään kokemuksia miten keuliminen muuttuu, kun nyt tuntuu ihan näppärältä keulia...
Honda monkey 96vm