maukan chopper monkey|acs|& lowrider, yllätys yllätys

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: maukan chopper monkey|acs|& lowrider, yllätys yllätys

Viesti Kirjoittaja Mango »

Runko vois olla parempi kiiltävänä kuin mattana :think:
Tankki kuitenkin näyttää hyvälle nyt.
maukka
Viestit: 155
Liittynyt: 12.12.2011 19:27
Paikkakunta: virolahti

Re: maukan chopper monkey|acs|& lowrider, yllätys yllätys

Viesti Kirjoittaja maukka »

Toi runko omasta mielestä hyvä mattana. vanteet aattelin maalata kiiltäviks
Rebels rule
toivapo
Viestit: 44
Liittynyt: 21.07.2013 16:45
Paikkakunta: Joensuu

Re: maukan chopper monkey|acs|& lowrider, yllätys yllätys

Viesti Kirjoittaja toivapo »

Runko näyttää hyvältä mattana juu, mutta tuo tankki ei sovi ollenkaan matta rungon kanssa.
M0NK3Y00
Viestit: 64
Liittynyt: 04.10.2013 20:19
Paikkakunta: Karvia

Re: maukan chopper monkey|acs|& lowrider, yllätys yllätys

Viesti Kirjoittaja M0NK3Y00 »

+1
IMO Näytti paremmalta Honda tankilla.
Amispop never stop !

Vempaimet:
Projekti: Monkey vm.1990 TIVOLI
Honda CRF 150R vm.2009 ex.
Ktm Duke 125 vm.2012
JuHe
Moderaattori
Viestit: 676
Liittynyt: 05.10.2007 16:39

Re: maukan chopper monkey|acs|& lowrider, yllätys yllätys

Viesti Kirjoittaja JuHe »

Hondan tankilla ehdottomasti.Muuten tuo on vaan chopperi. Ei chopper- monkey :wink:
Crome
Viestit: 435
Liittynyt: 09.06.2012 22:15
Paikkakunta: Seinäjoki, the asshole of the South Ostrobothnia

Re: maukan chopper monkey|acs|& lowrider, yllätys yllätys

Viesti Kirjoittaja Crome »

Mitäs jos tuohon teettäis välimallin tai siipitarrat jollain ruskeella metallikiiltoteipillä :think:
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza

Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
Jarzamaza97
Viestit: 90
Liittynyt: 14.02.2013 16:52
Paikkakunta: Tervola

Re: maukan chopper monkey|acs|& lowrider, yllätys yllätys

Viesti Kirjoittaja Jarzamaza97 »

Tankki olis parempi mattana ja siihen pinstripingkia punasella ja valkosella + vanteet punaseksi :think:
Tai sitten runko kiiltävän mustaksi.

Mutta pääasiahan se on että omaan silmään sopii :wink:
petsku
Vip-käyttäjä
Viestit: 2350
Liittynyt: 25.03.2009 20:37
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: maukan chopper monkey|acs|& lowrider, yllätys yllätys

Viesti Kirjoittaja petsku »

Ite en keksi parannettavaa. Hienoa työtä! (Y)
It was at this moment that he knew, he fucked up.
maukka
Viestit: 155
Liittynyt: 12.12.2011 19:27
Paikkakunta: virolahti

Re: maukan chopper monkey|acs|& lowrider, yllätys yllätys

Viesti Kirjoittaja maukka »

Vanteet ois tarkotus tuhria kiiltäviks, ja toi pinstriping idea vois olla ja toimiva!
Rebels rule
JazuaXXX
Viestit: 142
Liittynyt: 09.03.2014 20:22

Re: maukan chopper monkey|acs|& lowrider, yllätys yllätys

Viesti Kirjoittaja JazuaXXX »

Oma pbr oli acs vieressä mutta aina se katse käänty siihen viereen kun tulin katsomaan onko acs väki taas perseillyt, ei mitään jatka samaan malliin 8) !!
Juu
Vastaa Viestiin