
Mankikuvat
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Mankikuvat
Tämmöne jinkku löytyy. Ehotuksia vois antaa, aikasemmin joskus jo kyselin muttei vastauksia tullu.


-
maukaskurpitsa
- Viestit: 594
- Liittynyt: 15.07.2012 20:31
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mankikuvat
Lampunkoppa valkoiseksi, pumppujen kiilotus ja ylimääräset tarrat pois. Raisereistaki voisit ehkä poista tuon eloksoinnin.
JakkeX:llä erittäin siisti manki, tarttis vaan orkkis motin.
JakkeX:llä erittäin siisti manki, tarttis vaan orkkis motin.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Re: Mankikuvat
Oma välimalli. Ja apua kaivattais: viewtopic.php?f=7&t=20275




E: aletaan sitte hifisteleen ko saadaan toimimaan kunnolla
mm. tuomoset oottelee huonoja ajokelejä
Ja keskiö on zakun tuotoksia.





E: aletaan sitte hifisteleen ko saadaan toimimaan kunnolla

Viimeksi muokannut P4t3, 03.05.2014 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mankikuvat
Nyt olis se "Tykkää" nappi poikaa! 
Jincheng Monkey -10
Gilera RCR -05
Suzuki PV -91 (EX)
Jincheng Monkey -07 (EX)
Apollo Orion RX50 -10 (EX)
Gilera RCR -05
Suzuki PV -91 (EX)
Jincheng Monkey -07 (EX)
Apollo Orion RX50 -10 (EX)
-
maukaskurpitsa
- Viestit: 594
- Liittynyt: 15.07.2012 20:31
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mankikuvat
Nyt on nättiä :3333 Pitää varmaan ruveta taas omaa sinivälimallia rakentamaan eteen päin.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Re: Mankikuvat
Oho nyt on näppärä. 
Jos jotain fixattavaa pitäis keksiä niin:
Nappaa kuraläppä eestä pois ja kilvenkulmalle vois kokeilla tehä jotain?
Myös mittarinvaijerin vois laittaa nätimmin kiertämään.
Ja toi lippa pois tuosta etuvalosta.
Jos jotain fixattavaa pitäis keksiä niin:
Nappaa kuraläppä eestä pois ja kilvenkulmalle vois kokeilla tehä jotain?
Myös mittarinvaijerin vois laittaa nätimmin kiertämään.
Ja toi lippa pois tuosta etuvalosta.
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
Re: Mankikuvat
Laita tarakka kiinni ja pistä kuvat näkymään isompana niin ei tarvii klikkailla isommaksi.
Re: Mankikuvat
Paten sinivalkonen on pitkälti sitä mitä aikanaan hain omassa käyttiksessäni
Hyviä viboja tulee tosta! 
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
Re: Mankikuvat


Mitä porukka tykkää meikäläisen skyttarista?
Re: Mankikuvat
Hieno manki! Mite levveet noi vanteet on? 
Re: Mankikuvat
Takana on 4.00-8 ja edessä 3.00-8.
Re: Mankikuvat
Vilperi98:n monkey oikein komea, väritys mun silmään hyvä ja alustakin on mun makuun.
123:n manki kaipailis etulokaria, numerokilpeä/etuvaloa, parempaa tarakkaa ja vanteista ropissu maalit vähän pois. Noi kun korjaat niin alkaa olemaan jo hyvä.
123:n manki kaipailis etulokaria, numerokilpeä/etuvaloa, parempaa tarakkaa ja vanteista ropissu maalit vähän pois. Noi kun korjaat niin alkaa olemaan jo hyvä.
Re: Mankikuvat
Jincheng Monkey -10
Gilera RCR -05
Suzuki PV -91 (EX)
Jincheng Monkey -07 (EX)
Apollo Orion RX50 -10 (EX)
Gilera RCR -05
Suzuki PV -91 (EX)
Jincheng Monkey -07 (EX)
Apollo Orion RX50 -10 (EX)
Re: Mankikuvat
Etulokari halkesi kun osui vähän kanteen ja talvella jääpenkkaan,numerokilpi on työn alla,vanteiden maalit lähti kun pesin painepesurillaMango kirjoitti: 123:n manki kaipailis etulokaria, numerokilpeä/etuvaloa, parempaa tarakkaa ja vanteista ropissu maalit vähän pois. Noi kun korjaat niin alkaa olemaan jo hyvä.
Riemulla ei ole rajaa kun on päästään vajaa.
-
honkleibomba
- Viestit: 497
- Liittynyt: 10.02.2014 19:56
- Paikkakunta: Galapakos saari
Re: Mankikuvat
Pitkästä aikaa pääsi minirossilla rällää mettään ja montulle, vaatis vaan isompaa konetta, kun ei tol 140 koneel oikee minnekkään pääse.


Re: Mankikuvat
Täähä on mankikuvat, eikä minirossikuvat.
No ei vaines, ruopiiko ees?
No ei vaines, ruopiiko ees?
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1







