Mankikuvat

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Micaiz
Viestit: 27
Liittynyt: 23.02.2014 09:43

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Micaiz »

Tämmöne jinkku löytyy. Ehotuksia vois antaa, aikasemmin joskus jo kyselin muttei vastauksia tullu. :D
Kuva
maukaskurpitsa
Viestit: 594
Liittynyt: 15.07.2012 20:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja maukaskurpitsa »

Lampunkoppa valkoiseksi, pumppujen kiilotus ja ylimääräset tarrat pois. Raisereistaki voisit ehkä poista tuon eloksoinnin.

JakkeX:llä erittäin siisti manki, tarttis vaan orkkis motin.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
P4t3
Viestit: 50
Liittynyt: 21.09.2011 22:19
Paikkakunta: Tornio

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja P4t3 »

Oma välimalli. Ja apua kaivattais: viewtopic.php?f=7&t=20275

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

E: aletaan sitte hifisteleen ko saadaan toimimaan kunnolla (C) mm. tuomoset oottelee huonoja ajokelejä :) Ja keskiö on zakun tuotoksia.
Kuva
Viimeksi muokannut P4t3, 03.05.2014 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JemeX
Viestit: 87
Liittynyt: 05.10.2013 23:36
Paikkakunta: Salo

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja JemeX »

Nyt olis se "Tykkää" nappi poikaa! (Y)
Jincheng Monkey -10
Gilera RCR -05

Suzuki PV -91 (EX)
Jincheng Monkey -07 (EX)
Apollo Orion RX50 -10 (EX)
maukaskurpitsa
Viestit: 594
Liittynyt: 15.07.2012 20:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja maukaskurpitsa »

Nyt on nättiä :3333 Pitää varmaan ruveta taas omaa sinivälimallia rakentamaan eteen päin.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Homemade
Viestit: 630
Liittynyt: 14.05.2011 15:23
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Homemade »

Oho nyt on näppärä. :)

Jos jotain fixattavaa pitäis keksiä niin:
Nappaa kuraläppä eestä pois ja kilvenkulmalle vois kokeilla tehä jotain?
Myös mittarinvaijerin vois laittaa nätimmin kiertämään.
Ja toi lippa pois tuosta etuvalosta. :D
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
Jonte
Vip-käyttäjä
Viestit: 1288
Liittynyt: 02.01.2009 19:25
Paikkakunta: Kajaani

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Jonte »

No nyt on hieno välimalli. 8) Ketjusuoja pois vaan ja voiku et ois porannu lokariin kuraläpälle reikiä.
Sekundaa lähdettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan.
Flickr | Kuvat.fi
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Mango »

Hieno on manki! :P
Jaaarkoo
Viestit: 79
Liittynyt: 05.10.2012 21:41
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Jaaarkoo »

Kuva

Mielipiteitä?
Honda Monkey -90
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Mango »

Laita tarakka kiinni ja pistä kuvat näkymään isompana niin ei tarvii klikkailla isommaksi.
eeli
Viestit: 560
Liittynyt: 26.08.2012 20:13

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja eeli »

siitä

Kuva
Jombe
Moderaattori
Viestit: 2356
Liittynyt: 13.12.2009 19:47
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Jombe »

Paten sinivalkonen on pitkälti sitä mitä aikanaan hain omassa käyttiksessäni :) Hyviä viboja tulee tosta! (Y)
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
mitäs
Viestit: 154
Liittynyt: 06.02.2010 17:31

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja mitäs »

Kuva
Kuva

Mitä porukka tykkää meikäläisen skyttarista? :)
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Mango »

Hyvältä näyttää (C)
Micaiz
Viestit: 27
Liittynyt: 23.02.2014 09:43

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Micaiz »

Hieno manki! Mite levveet noi vanteet on? :)
mitäs
Viestit: 154
Liittynyt: 06.02.2010 17:31

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja mitäs »

Takana on 4.00-8 ja edessä 3.00-8.
vilperi98
Viestit: 5
Liittynyt: 07.08.2011 15:20

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja vilperi98 »

Kuva

Kuva

Mielipiteitä? :3
123
Viestit: 49
Liittynyt: 10.05.2013 13:15
Paikkakunta: pirkanmaa

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja 123 »

Mielipiteitä? Kuva
Riemulla ei ole rajaa kun on päästään vajaa.
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Mango »

Vilperi98:n monkey oikein komea, väritys mun silmään hyvä ja alustakin on mun makuun.
123:n manki kaipailis etulokaria, numerokilpeä/etuvaloa, parempaa tarakkaa ja vanteista ropissu maalit vähän pois. Noi kun korjaat niin alkaa olemaan jo hyvä.
JemeX
Viestit: 87
Liittynyt: 05.10.2013 23:36
Paikkakunta: Salo

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja JemeX »

Kyllä sen jo mankiks erottaa. 8)
Ja ennenku ku kukaa sanoo mitään penkist ni laitan huome ryhtii. :wink:Kuva
Jincheng Monkey -10
Gilera RCR -05

Suzuki PV -91 (EX)
Jincheng Monkey -07 (EX)
Apollo Orion RX50 -10 (EX)
123
Viestit: 49
Liittynyt: 10.05.2013 13:15
Paikkakunta: pirkanmaa

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja 123 »

Mango kirjoitti: 123:n manki kaipailis etulokaria, numerokilpeä/etuvaloa, parempaa tarakkaa ja vanteista ropissu maalit vähän pois. Noi kun korjaat niin alkaa olemaan jo hyvä.
Etulokari halkesi kun osui vähän kanteen ja talvella jääpenkkaan,numerokilpi on työn alla,vanteiden maalit lähti kun pesin painepesurilla :D. Täytyy puhaltaa se kiinankromi pois sieltä ja maalata uudestaan
Riemulla ei ole rajaa kun on päästään vajaa.
monsi1234
Viestit: 23
Liittynyt: 15.09.2012 08:23
Paikkakunta: Haukivuori

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja monsi1234 »

Kuva
Mielipiteitä? :wink:
-Late
2-tahti vajaa tahti.
-Jincheng manki 72cc stuntti/käyttis
honkleibomba
Viestit: 497
Liittynyt: 10.02.2014 19:56
Paikkakunta: Galapakos saari

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja honkleibomba »

Eipä tuoho paljoo lisättävää muutaku levipellit vielä kiinni ja kunnon pannu :smoke:

Mutta teho korvaa kauneuden ja toisinpäin?
Kuva
Jonte
Vip-käyttäjä
Viestit: 1288
Liittynyt: 02.01.2009 19:25
Paikkakunta: Kajaani

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Jonte »

Pitkästä aikaa pääsi minirossilla rällää mettään ja montulle, vaatis vaan isompaa konetta, kun ei tol 140 koneel oikee minnekkään pääse.

Kuva
Sekundaa lähdettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan.
Flickr | Kuvat.fi
Homemade
Viestit: 630
Liittynyt: 14.05.2011 15:23
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Mankikuvat

Viesti Kirjoittaja Homemade »

Täähä on mankikuvat, eikä minirossikuvat. :roll:

No ei vaines, ruopiiko ees? :D
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
Vastaa Viestiin