Ajovarusteet

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
N1K0
Viestit: 731
Liittynyt: 19.09.2011 19:05
Paikkakunta: Sawo

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja N1K0 »

Ite oon ihan varmuuden vuoksi hankinnut vähän ajovarusteita:

Ajotakkina: Scotin X-one
Ajohousut: Ixs merkkiset
Ajokengät: Richa mokkakengät
Kypäränä: Airoh Runner Spartan

Vielä pitäisi hankkia ajohanskat.
-98, -96, -89, -89, -85.
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja kurri »

Tuopp:
http://www.eurobiker.fi/

näillä oli ihan hyviä tarjouksia nyt kans.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Tuopp
Vip-käyttäjä
Viestit: 396
Liittynyt: 14.07.2010 22:33
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja Tuopp »

Kiitti vinkistä!

Kukaan tilannu mitään Saksasta tuolta fc-motolta?
Näyttäs olevan suht halpoja nuo ajokamppeet tuolla. Tuo Alpinestarsin takkiki mikä Suomessa luokkaa ~240e niin tuolla näyttäs olevan 160e. Postikuluiksikin lupaavat 7.90e Suomeen (Y)
monstertarra
Viestit: 81
Liittynyt: 13.08.2012 14:58
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja monstertarra »

N1K0 kirjoitti:Ite oon ihan varmuuden vuoksi hankinnut vähän ajovarusteita:

Ajotakkina: Scotin X-one
Ajohousut: Ixs merkkiset
Ajokengät: Richa mokkakengät
Kypäränä: Airoh Runner Spartan

Vielä pitäisi hankkia ajohanskat.
Mua ainakin vituttais ajaa mankilla tommosilla varustuksilla.
Lada 2107 -85

E36 325i coupe -95

E39 525tds touring -97

E34 525i -90

W201 mersu -89
N1K0
Viestit: 731
Liittynyt: 19.09.2011 19:05
Paikkakunta: Sawo

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja N1K0 »

Saanko kysyä että miten niin?
Halvalla kun saa varusteita niin sama ostaa pois.
-98, -96, -89, -89, -85.
abina
Viestit: 506
Liittynyt: 29.04.2012 15:36
Paikkakunta: Kiihtelysvaara
Viesti:

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja abina »

No on se vähän hölmön näköistä kun mankilla paahtaa ja kaikki maholliset varusteet päällä.. Rupeis se jo itteekki vituttamaan :D
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
N1K0
Viestit: 731
Liittynyt: 19.09.2011 19:05
Paikkakunta: Sawo

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja N1K0 »

Talvea vartenhan nuo ajohousutkin on hankittu :lol:
-98, -96, -89, -89, -85.
tomiiso
Viestit: 120
Liittynyt: 01.06.2012 04:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja tomiiso »

abina ootko miettiny asiaa siltä kannalta että jotkut ostaa ajovarusteita ajomukavuuden/-turvallisuuden kannalta? Vaikka kuinka "hölmöltä" se saattaa näyttää muitten mielestä ajaa kunnolliset varusteet päällä niin mielummin itse ainakin ajaisin tuli sitten puukkoja taivaalta tai kaatumis tilanteessa. Ei sillä että omaan varustukseen kuuluu kypärä, hanskat, tuulitakki ja joskus paksummat ulkohousut niin itse pärjännyt. Ja hyvin olen kolaritilanteen tiedostanut jos sellainen ikinä tulee tapahtumaan omalle tai muun kohdalle niin mielummin tuollainen varustus kuin tällanen mikä ei suojaa käytännössä kuin pää nupin....
monstertarra
Viestit: 81
Liittynyt: 13.08.2012 14:58
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja monstertarra »

Hölmön näköstä mennä mankilla 40-60 ja olla pukeutuneena kolmanteen maailmansotaan, mutta kukin tyylillään
Lada 2107 -85

E36 325i coupe -95

E39 525tds touring -97

E34 525i -90

W201 mersu -89
N1K0
Viestit: 731
Liittynyt: 19.09.2011 19:05
Paikkakunta: Sawo

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja N1K0 »

No joo onhan se vähän, mutta jos saa ajohousut, ajotakin ja kengät pikkusen alle satasella uutena. Vaikka kylläkin normaalisti hinta noilla olis varmaan sen 400 euroa.
-98, -96, -89, -89, -85.
mitäs
Viestit: 154
Liittynyt: 06.02.2010 17:31

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja mitäs »

http://hanxkauppa.fi/product_details.php?p=1550

Onko kellään kokemuksia tuommosesta kypärästä?
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Nyt meni minulta kyllä ihan ohi tämä.. Mikä niissä ajovarusteissa muka on? No housut nyt hieman "oudot" kesällä, mutta takkihan on normaalivaruste kesällä siinä missä hanskat ja kengätkin. Ja tarkennuksena Nikoon liittyen hänen ajokengät ovat peruskengät eikä mitkään crossibuutsit.
Johannes
Viestit: 119
Liittynyt: 25.05.2011 16:07
Paikkakunta: Pyhtää

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja Johannes »

abina kirjoitti:No on se vähän hölmön näköistä kun mankilla paahtaa ja kaikki maholliset varusteet päällä.. Rupeis se jo itteekki vituttamaan :D
Aika hölmöä laittaa ulkonäkö turvallisuuden edelle. Rupeais itteäkin vituttamaan. :wink:


Itselläkin olis kunnon ajokamat jos olis laittaa paalua kiinni. Kypärä ja ajohanskat on aina käytössä. Molemmat scottin tekeleitä. Talvella ajohanskojen tilalla pilkkirukkaset:
Kuva
Twin Cam.
JCQ
Viestit: 1823
Liittynyt: 19.10.2011 20:49
Paikkakunta: Kajaani

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja JCQ »

Mulla oli tollaset viime talvena. Tosi lämpimät ja yllättävän helppo ajaa tuollaisilla. Kiroan yhä äitiä alimpaan helvettiin koska se meni hävittämään ne tahallaan.

Olivat kuulemma "rumat"...
radon <3
I ♡ FDM
Puolikas tällä haavaa 0cc ohjus
Johannes
Viestit: 119
Liittynyt: 25.05.2011 16:07
Paikkakunta: Pyhtää

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja Johannes »

Omat on oikeesti rumat, kun vaihdettiin raktoriin hydrauliikkaletkua talvella ja ne hansikkaat vähän kylpi öljyssä. Eipähän mene enää tuuli tai vesi läpi niin helposti. :lol: Hyvät hansikkaat.
Twin Cam.
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: Ajovarusteet

Viesti Kirjoittaja onkimato »

Itsellä tällanen mp takki, näyttää tosipaljon normaalilta takilta, ja normaaliksi takiksi se soveltuukin kun ottaa suojat pois. Eli kyllä niitä normaalinkin näkösiä ajokamoja saa.
Kuva

Mankilla ajaessa ei ollut ikinä kyllä ajohousuja tai ajokenkiä jalassa vaikka sellaisetkin löytyy kyllä. Ei se manki nyt niin motogp vehje ole että kaikki kamat tarvitsis.

Nykyisin tuo takki, en muista mitkä housut, richan nahkaiset ajphanskat, suht normin näköiset ajokengät ja marushinin umpikypärä.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Vastaa Viestiin