Ajovarusteet
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Ajovarusteet
Ite oon ihan varmuuden vuoksi hankinnut vähän ajovarusteita:
Ajotakkina: Scotin X-one
Ajohousut: Ixs merkkiset
Ajokengät: Richa mokkakengät
Kypäränä: Airoh Runner Spartan
Vielä pitäisi hankkia ajohanskat.
Ajotakkina: Scotin X-one
Ajohousut: Ixs merkkiset
Ajokengät: Richa mokkakengät
Kypäränä: Airoh Runner Spartan
Vielä pitäisi hankkia ajohanskat.
-98, -96, -89, -89, -85.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Ajovarusteet
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Ajovarusteet
Kiitti vinkistä!
Kukaan tilannu mitään Saksasta tuolta fc-motolta?
Näyttäs olevan suht halpoja nuo ajokamppeet tuolla. Tuo Alpinestarsin takkiki mikä Suomessa luokkaa ~240e niin tuolla näyttäs olevan 160e. Postikuluiksikin lupaavat 7.90e Suomeen
Kukaan tilannu mitään Saksasta tuolta fc-motolta?
Näyttäs olevan suht halpoja nuo ajokamppeet tuolla. Tuo Alpinestarsin takkiki mikä Suomessa luokkaa ~240e niin tuolla näyttäs olevan 160e. Postikuluiksikin lupaavat 7.90e Suomeen
Tsek! ------> https://picasaweb.google.com/107434320036317717040
-
monstertarra
- Viestit: 81
- Liittynyt: 13.08.2012 14:58
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Re: Ajovarusteet
Mua ainakin vituttais ajaa mankilla tommosilla varustuksilla.N1K0 kirjoitti:Ite oon ihan varmuuden vuoksi hankinnut vähän ajovarusteita:
Ajotakkina: Scotin X-one
Ajohousut: Ixs merkkiset
Ajokengät: Richa mokkakengät
Kypäränä: Airoh Runner Spartan
Vielä pitäisi hankkia ajohanskat.
Lada 2107 -85
E36 325i coupe -95
E39 525tds touring -97
E34 525i -90
W201 mersu -89
E36 325i coupe -95
E39 525tds touring -97
E34 525i -90
W201 mersu -89
Re: Ajovarusteet
Saanko kysyä että miten niin?
Halvalla kun saa varusteita niin sama ostaa pois.
Halvalla kun saa varusteita niin sama ostaa pois.
-98, -96, -89, -89, -85.
Re: Ajovarusteet
No on se vähän hölmön näköistä kun mankilla paahtaa ja kaikki maholliset varusteet päällä.. Rupeis se jo itteekki vituttamaan 
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
Re: Ajovarusteet
abina ootko miettiny asiaa siltä kannalta että jotkut ostaa ajovarusteita ajomukavuuden/-turvallisuuden kannalta? Vaikka kuinka "hölmöltä" se saattaa näyttää muitten mielestä ajaa kunnolliset varusteet päällä niin mielummin itse ainakin ajaisin tuli sitten puukkoja taivaalta tai kaatumis tilanteessa. Ei sillä että omaan varustukseen kuuluu kypärä, hanskat, tuulitakki ja joskus paksummat ulkohousut niin itse pärjännyt. Ja hyvin olen kolaritilanteen tiedostanut jos sellainen ikinä tulee tapahtumaan omalle tai muun kohdalle niin mielummin tuollainen varustus kuin tällanen mikä ei suojaa käytännössä kuin pää nupin....
-
monstertarra
- Viestit: 81
- Liittynyt: 13.08.2012 14:58
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Re: Ajovarusteet
Hölmön näköstä mennä mankilla 40-60 ja olla pukeutuneena kolmanteen maailmansotaan, mutta kukin tyylillään
Lada 2107 -85
E36 325i coupe -95
E39 525tds touring -97
E34 525i -90
W201 mersu -89
E36 325i coupe -95
E39 525tds touring -97
E34 525i -90
W201 mersu -89
Re: Ajovarusteet
No joo onhan se vähän, mutta jos saa ajohousut, ajotakin ja kengät pikkusen alle satasella uutena. Vaikka kylläkin normaalisti hinta noilla olis varmaan sen 400 euroa.
-98, -96, -89, -89, -85.
Re: Ajovarusteet
Nyt meni minulta kyllä ihan ohi tämä.. Mikä niissä ajovarusteissa muka on? No housut nyt hieman "oudot" kesällä, mutta takkihan on normaalivaruste kesällä siinä missä hanskat ja kengätkin. Ja tarkennuksena Nikoon liittyen hänen ajokengät ovat peruskengät eikä mitkään crossibuutsit.
Re: Ajovarusteet
Aika hölmöä laittaa ulkonäkö turvallisuuden edelle. Rupeais itteäkin vituttamaan.abina kirjoitti:No on se vähän hölmön näköistä kun mankilla paahtaa ja kaikki maholliset varusteet päällä.. Rupeis se jo itteekki vituttamaan
Itselläkin olis kunnon ajokamat jos olis laittaa paalua kiinni. Kypärä ja ajohanskat on aina käytössä. Molemmat scottin tekeleitä. Talvella ajohanskojen tilalla pilkkirukkaset:

Twin Cam.
Re: Ajovarusteet
Mulla oli tollaset viime talvena. Tosi lämpimät ja yllättävän helppo ajaa tuollaisilla. Kiroan yhä äitiä alimpaan helvettiin koska se meni hävittämään ne tahallaan.
Olivat kuulemma "rumat"...
Olivat kuulemma "rumat"...
Re: Ajovarusteet
Omat on oikeesti rumat, kun vaihdettiin raktoriin hydrauliikkaletkua talvella ja ne hansikkaat vähän kylpi öljyssä. Eipähän mene enää tuuli tai vesi läpi niin helposti.
Hyvät hansikkaat.
Twin Cam.
Re: Ajovarusteet
Itsellä tällanen mp takki, näyttää tosipaljon normaalilta takilta, ja normaaliksi takiksi se soveltuukin kun ottaa suojat pois. Eli kyllä niitä normaalinkin näkösiä ajokamoja saa.

Mankilla ajaessa ei ollut ikinä kyllä ajohousuja tai ajokenkiä jalassa vaikka sellaisetkin löytyy kyllä. Ei se manki nyt niin motogp vehje ole että kaikki kamat tarvitsis.
Nykyisin tuo takki, en muista mitkä housut, richan nahkaiset ajphanskat, suht normin näköiset ajokengät ja marushinin umpikypärä.

Mankilla ajaessa ei ollut ikinä kyllä ajohousuja tai ajokenkiä jalassa vaikka sellaisetkin löytyy kyllä. Ei se manki nyt niin motogp vehje ole että kaikki kamat tarvitsis.
Nykyisin tuo takki, en muista mitkä housut, richan nahkaiset ajphanskat, suht normin näköiset ajokengät ja marushinin umpikypärä.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!