Poliisi.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Poliisi.
Paskapuhetta tuo että rummuissa loppuu teho.. Jos se vetäsee sen renkaan lukkoon 60kmh vauheista rummulla niin ei siinä se teho sillon lopu..?
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
Re: Poliisi.
Vai niin, eli makaan kotona sohvalla ja sakkolappu tulee laatikkoon. O_OJohannes kirjoitti:Voi ne kevariverot saada vaikka ei ajaisi ollenkaan.
If you never do, you'll never know
nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
Re: Poliisi.
Lainsäädäntö on vain vanhetunut. Ei paljon houkuta vanhalla Tunskan Sportilla lähtä viittäkymppää kovempaa paukuttamaan.
Ja missä maassa ne mopot saa kulkea 70kmh?
Tästä haluan faktaa pöytään.
Ja missä maassa ne mopot saa kulkea 70kmh?
Twin Cam.
-
bomberpower99
- Viestit: 350
- Liittynyt: 01.07.2010 11:21
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
Re: Poliisi.
Eikös ainakin mopot saa kulkea italiassa ja espanjassa niin paljon, kuin se kuljee "vakiona" eli kurittomana jne..
Mutta siitä ei enään saisi virittää
.
Mutta siitä ei enään saisi virittää
Honda Monkey 89
Honda Monkey 91
Ex; Honda Monkey 91
Honda Monkey 91
Ex; Honda Monkey 91
Re: Poliisi.
Tänään tuli ajettuu poliisien puhallusratsiaan, eivät sanoneet mitään vaikka ei peilejä ja pörinäpönttö. Näin meillä. 
Jincheng Monkey -07vm.
Re: Poliisi.
Italia:
"motore di cilindrata fino a 50 cm³ per i motori ad accensione comandata, mentre non ci sono limiti di cilindrata per motori termici di altro tipo o motori di altra natura, come i motori elettrici; devono comunque sia tutti quanti rispettare la potenza massima non superiore ai 4 kW;
velocità fino a 45 km/h."
Espanja:
"En España son vehículos que no pueden sobrepasar los 45 km/h por construcción ni permiso" ja
"Su cilindrada es menor de 50 cc"
Muuta?
"motore di cilindrata fino a 50 cm³ per i motori ad accensione comandata, mentre non ci sono limiti di cilindrata per motori termici di altro tipo o motori di altra natura, come i motori elettrici; devono comunque sia tutti quanti rispettare la potenza massima non superiore ai 4 kW;
velocità fino a 45 km/h."
Espanja:
"En España son vehículos que no pueden sobrepasar los 45 km/h por construcción ni permiso" ja
"Su cilindrada es menor de 50 cc"
Muuta?
Twin Cam.
Re: Poliisi.
Oi miten kiva. Minuthan on pysäytetty jotain 12 kertaa enkä ole joka kerta tullut tänne ilmoittamaan siitä.jonn kirjoitti:Tänään tuli ajettuu poliisien puhallusratsiaan, eivät sanoneet mitään vaikka ei peilejä ja pörinäpönttö. Näin meillä.
Re: Poliisi.
Eu-maissa pätee sama laki eli mopot ei saa kulkea kuin sen 45. Mutta, siellä niitä poliiseja ei kiinnosta pätkän vertaa kuinka paljon ne oikeasti kulkee.. Kaverin tutut asuu italiassa ja kaveri itekkin on käyny siellä ja ei todellakaan mitään vakioita sielläpäin ole ne mopot..Johannes kirjoitti: blablablaaa sitä sun tätä..blbaalbalbla
Muuta?
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
Re: Poliisi.
Sehän siin onki kiva ku mua ei olla ikään 1,5v aikana pysäytetty.jokuka kirjoitti: Oi miten kiva. Minuthan on pysäytetty jotain 12 kertaa enkä ole joka kerta tullut tänne ilmoittamaan siitä.
Jincheng Monkey -07vm.
-
maukaskurpitsa
- Viestit: 594
- Liittynyt: 15.07.2012 20:31
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Poliisi.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Re: Poliisi.
Totta tuokin, mutta siellä taas ei osata ajaa muutenkaan, niin vahditaan tärkeämpiä asioita.
Suomesta jos poistais tapakulltturin eli ryyppäämisen, kelisuhteita muokkaisi ja eläinkantaa muokkaisi hirvettömäksi, niin ei siellä onnettomuustilastoissa paljon muuta olis kun mopojampat.
EDIT: Abinalle siis.
Suomesta jos poistais tapakulltturin eli ryyppäämisen, kelisuhteita muokkaisi ja eläinkantaa muokkaisi hirvettömäksi, niin ei siellä onnettomuustilastoissa paljon muuta olis kun mopojampat.
EDIT: Abinalle siis.
Twin Cam.
Re: Poliisi.
perkele isken huomena 110cc motin kiinni hion vaa 108cc merkinnän veke
mitähä posliinit sanoo
Ex. Jinchgen Monkey,Honda Monkey,Fude,Suzuki Pv,Pitpro standard,Suzuki pv 50cc
Nyk. Rieju rrx,Jincheng manki,Jincheng Sudoku
Nyk. Rieju rrx,Jincheng manki,Jincheng Sudoku
Re: Poliisi.
Eikai mittään mutta ihmettelevät varmaan miksi pytyssä ei merkinää:D
Koita keksiä joku syy XD
Koita keksiä joku syy XD
Kahta en vaihda,Mankit ja Boxerit.
Re: Poliisi.
''tää on tarvike pytty'' :pp voiskai väsää sen 49cc merkinnä sittekku jaksaa nyt vaa himottaa keulii
Ex. Jinchgen Monkey,Honda Monkey,Fude,Suzuki Pv,Pitpro standard,Suzuki pv 50cc
Nyk. Rieju rrx,Jincheng manki,Jincheng Sudoku
Nyk. Rieju rrx,Jincheng manki,Jincheng Sudoku
-
ZombiPanda
- Viestit: 170
- Liittynyt: 17.02.2013 23:02
- Paikkakunta: Kerimäki
Re: Poliisi.
Täälläkin kuulemma liikkuu poliisit,ei niitä vain ikinä silloin näy kun itse olen kylillä.
Viimeksi näin joskus helmikuussa poliisit,ja viimeksi pysäyttivät juhannuksena.
Viimeksi näin joskus helmikuussa poliisit,ja viimeksi pysäyttivät juhannuksena.
-
Crome
- Viestit: 435
- Liittynyt: 09.06.2012 22:15
- Paikkakunta: Seinäjoki, the asshole of the South Ostrobothnia
Re: Poliisi.
oliko jesse se manki kinkki vai honda? Jos se on honda niin eihän siinä tarvita... 
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
-
maukaskurpitsa
- Viestit: 594
- Liittynyt: 15.07.2012 20:31
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Poliisi.
Tuota vuosimalli rajaa juuri tarkoitin tolla. Eipä taida olla niin uusia peeveitä että peili ois pakollinen ? Mikäs se vuosi oli minkä jälkeen peili tuli pakolliseksi ?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Re: Poliisi.
2000 taitaa olla uusin peevee mitä vaan voi olla, 99 on ainakin mankia ja peeveetä. Peiliasiasta en osaa sanoa.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Re: Poliisi.
Se oli joku -92-95 väliltä jos oikein muistan, siis raja milloin peiliä ei tarvitse olla.
Re: Poliisi.
Se on joku 6.5.1998 tms. Voin sähköpostista ettiä sen jos jotain kiinnostaa.
Re: Poliisi.
OT, juu minähän sitä kysäsin sillon joskus.
"Ennen 1.5.1998 käyttöönotetuissa mopoissa ei vaadita pakollista taustapeiliä"
"Ennen 1.5.1998 käyttöönotetuissa mopoissa ei vaadita pakollista taustapeiliä"
Re: Poliisi.
Crome, ihan Hondahan tuo on. Sanoin, että eikös siinä ole joku päivämäärä mistä lähtien peili pitää olla, mutta vastaukseksi sain vaan sen, että kyllähän kaikissa pitää olla kun sillä välttää taakse vilkuilua yms.
Tosin tämä on kyllä käyttöönotettu lokakuussa 1998, eli peili pitäis tuon tiedon mukaan olla. Riippuuhan tämä kai vähän poliisistakin, toiset sanoo ja toiset ei.
Pahoittelut kun taisi mennä vähän OT.
Tosin tämä on kyllä käyttöönotettu lokakuussa 1998, eli peili pitäis tuon tiedon mukaan olla. Riippuuhan tämä kai vähän poliisistakin, toiset sanoo ja toiset ei.
Pahoittelut kun taisi mennä vähän OT.
Re: Poliisi.
No jos alakavat mankin peileistä vittuilee ja aikovat kirijottaaa rikkeen vaikka ei peiliä tarvi lain mukkaan niin ainahan sitä voi valittaa päätöstä,Miten voi saada rikkeen laillisesta jutusta.
Itse ainakin teen valituksen jos kirjaavat joskus että peili puuttui.
Itse ainakin teen valituksen jos kirjaavat joskus että peili puuttui.
Kahta en vaihda,Mankit ja Boxerit.
