Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
abina
Viestit: 506
Liittynyt: 29.04.2012 15:36
Paikkakunta: Kiihtelysvaara
Viesti:

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja abina »

Paskapuhetta tuo että rummuissa loppuu teho.. Jos se vetäsee sen renkaan lukkoon 60kmh vauheista rummulla niin ei siinä se teho sillon lopu..?
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
petsku
Vip-käyttäjä
Viestit: 2350
Liittynyt: 25.03.2009 20:37
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja petsku »

Nii etujarrun?
It was at this moment that he knew, he fucked up.
abina
Viestit: 506
Liittynyt: 29.04.2012 15:36
Paikkakunta: Kiihtelysvaara
Viesti:

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja abina »

Etujarru erikseen.. :D
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
Juhis
Viestit: 979
Liittynyt: 13.10.2011 20:29
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Juhis »

Johannes kirjoitti:Voi ne kevariverot saada vaikka ei ajaisi ollenkaan.
Vai niin, eli makaan kotona sohvalla ja sakkolappu tulee laatikkoon. O_O
If you never do, you'll never know

nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
Johannes
Viestit: 119
Liittynyt: 25.05.2011 16:07
Paikkakunta: Pyhtää

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Johannes »

Lainsäädäntö on vain vanhetunut. Ei paljon houkuta vanhalla Tunskan Sportilla lähtä viittäkymppää kovempaa paukuttamaan.

Ja missä maassa ne mopot saa kulkea 70kmh? :roll: Tästä haluan faktaa pöytään.
Twin Cam.
bomberpower99
Viestit: 350
Liittynyt: 01.07.2010 11:21
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja bomberpower99 »

Eikös ainakin mopot saa kulkea italiassa ja espanjassa niin paljon, kuin se kuljee "vakiona" eli kurittomana jne..
Mutta siitä ei enään saisi virittää :roll: .
Honda Monkey 89
Honda Monkey 91
Ex; Honda Monkey 91
jonn
Viestit: 577
Liittynyt: 22.10.2011 22:12

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja jonn »

Tänään tuli ajettuu poliisien puhallusratsiaan, eivät sanoneet mitään vaikka ei peilejä ja pörinäpönttö. Näin meillä. :smoke:
Jincheng Monkey -07vm.
Johannes
Viestit: 119
Liittynyt: 25.05.2011 16:07
Paikkakunta: Pyhtää

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Johannes »

Italia:
"motore di cilindrata fino a 50 cm³ per i motori ad accensione comandata, mentre non ci sono limiti di cilindrata per motori termici di altro tipo o motori di altra natura, come i motori elettrici; devono comunque sia tutti quanti rispettare la potenza massima non superiore ai 4 kW;
velocità fino a 45 km/h."

Espanja:
"En España son vehículos que no pueden sobrepasar los 45 km/h por construcción ni permiso" ja
"Su cilindrada es menor de 50 cc"

Muuta?
Twin Cam.
jokuka
Viestit: 232
Liittynyt: 21.07.2010 11:24

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja jokuka »

jonn kirjoitti:Tänään tuli ajettuu poliisien puhallusratsiaan, eivät sanoneet mitään vaikka ei peilejä ja pörinäpönttö. Näin meillä. :smoke:
Oi miten kiva. Minuthan on pysäytetty jotain 12 kertaa enkä ole joka kerta tullut tänne ilmoittamaan siitä.
abina
Viestit: 506
Liittynyt: 29.04.2012 15:36
Paikkakunta: Kiihtelysvaara
Viesti:

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja abina »

Johannes kirjoitti: blablablaaa sitä sun tätä..blbaalbalbla

Muuta?
Eu-maissa pätee sama laki eli mopot ei saa kulkea kuin sen 45. Mutta, siellä niitä poliiseja ei kiinnosta pätkän vertaa kuinka paljon ne oikeasti kulkee.. Kaverin tutut asuu italiassa ja kaveri itekkin on käyny siellä ja ei todellakaan mitään vakioita sielläpäin ole ne mopot.. :D
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
jonn
Viestit: 577
Liittynyt: 22.10.2011 22:12

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja jonn »

jokuka kirjoitti: Oi miten kiva. Minuthan on pysäytetty jotain 12 kertaa enkä ole joka kerta tullut tänne ilmoittamaan siitä.
Sehän siin onki kiva ku mua ei olla ikään 1,5v aikana pysäytetty.
Jincheng Monkey -07vm.
maukaskurpitsa
Viestit: 594
Liittynyt: 15.07.2012 20:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja maukaskurpitsa »

Kuva

Tälläsen kuvan kaveri oli napannut tänään, tuosta meidän koulun läheltä. Tuli pikkasen kiire kotiin :mrgreen:
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Johannes
Viestit: 119
Liittynyt: 25.05.2011 16:07
Paikkakunta: Pyhtää

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Johannes »

Totta tuokin, mutta siellä taas ei osata ajaa muutenkaan, niin vahditaan tärkeämpiä asioita.

Suomesta jos poistais tapakulltturin eli ryyppäämisen, kelisuhteita muokkaisi ja eläinkantaa muokkaisi hirvettömäksi, niin ei siellä onnettomuustilastoissa paljon muuta olis kun mopojampat.

EDIT: Abinalle siis.
Twin Cam.
sataKYBÄ
Viestit: 126
Liittynyt: 08.05.2012 20:06

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja sataKYBÄ »

perkele isken huomena 110cc motin kiinni hion vaa 108cc merkinnän veke :D mitähä posliinit sanoo
Ex. Jinchgen Monkey,Honda Monkey,Fude,Suzuki Pv,Pitpro standard,Suzuki pv 50cc
Nyk. Rieju rrx,Jincheng manki,Jincheng Sudoku
Samperi
Viestit: 169
Liittynyt: 16.12.2012 22:22
Paikkakunta: Raahe

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Samperi »

Eikai mittään mutta ihmettelevät varmaan miksi pytyssä ei merkinää:D
Koita keksiä joku syy XD
Kahta en vaihda,Mankit ja Boxerit.
sataKYBÄ
Viestit: 126
Liittynyt: 08.05.2012 20:06

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja sataKYBÄ »

''tää on tarvike pytty'' :pp voiskai väsää sen 49cc merkinnä sittekku jaksaa nyt vaa himottaa keulii
Ex. Jinchgen Monkey,Honda Monkey,Fude,Suzuki Pv,Pitpro standard,Suzuki pv 50cc
Nyk. Rieju rrx,Jincheng manki,Jincheng Sudoku
ZombiPanda
Viestit: 170
Liittynyt: 17.02.2013 23:02
Paikkakunta: Kerimäki

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja ZombiPanda »

Täälläkin kuulemma liikkuu poliisit,ei niitä vain ikinä silloin näy kun itse olen kylillä. :D

Viimeksi näin joskus helmikuussa poliisit,ja viimeksi pysäyttivät juhannuksena.
Crome
Viestit: 435
Liittynyt: 09.06.2012 22:15
Paikkakunta: Seinäjoki, the asshole of the South Ostrobothnia

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Crome »

oliko jesse se manki kinkki vai honda? Jos se on honda niin eihän siinä tarvita... :think:
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza

Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
maukaskurpitsa
Viestit: 594
Liittynyt: 15.07.2012 20:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja maukaskurpitsa »

Tuota vuosimalli rajaa juuri tarkoitin tolla. Eipä taida olla niin uusia peeveitä että peili ois pakollinen ? Mikäs se vuosi oli minkä jälkeen peili tuli pakolliseksi ?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja onkimato »

2000 taitaa olla uusin peevee mitä vaan voi olla, 99 on ainakin mankia ja peeveetä. Peiliasiasta en osaa sanoa.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
JCQ
Viestit: 1823
Liittynyt: 19.10.2011 20:49
Paikkakunta: Kajaani

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja JCQ »

Se oli joku -92-95 väliltä jos oikein muistan, siis raja milloin peiliä ei tarvitse olla.
radon <3
I ♡ FDM
Puolikas tällä haavaa 0cc ohjus
Dumle
Viestit: 98
Liittynyt: 25.03.2012 15:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Dumle »

Se on joku 6.5.1998 tms. Voin sähköpostista ettiä sen jos jotain kiinnostaa.
Jonte
Vip-käyttäjä
Viestit: 1288
Liittynyt: 02.01.2009 19:25
Paikkakunta: Kajaani

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Jonte »

OT, juu minähän sitä kysäsin sillon joskus.

"Ennen 1.5.1998 käyttöönotetuissa mopoissa ei vaadita pakollista taustapeiliä"
Sekundaa lähdettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan.
Flickr | Kuvat.fi
JesseM
Viestit: 226
Liittynyt: 15.02.2012 21:45
Paikkakunta: Hankasalmi

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja JesseM »

Crome, ihan Hondahan tuo on. Sanoin, että eikös siinä ole joku päivämäärä mistä lähtien peili pitää olla, mutta vastaukseksi sain vaan sen, että kyllähän kaikissa pitää olla kun sillä välttää taakse vilkuilua yms. :lol:

Tosin tämä on kyllä käyttöönotettu lokakuussa 1998, eli peili pitäis tuon tiedon mukaan olla. Riippuuhan tämä kai vähän poliisistakin, toiset sanoo ja toiset ei.

Pahoittelut kun taisi mennä vähän OT.
Samperi
Viestit: 169
Liittynyt: 16.12.2012 22:22
Paikkakunta: Raahe

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Samperi »

No jos alakavat mankin peileistä vittuilee ja aikovat kirijottaaa rikkeen vaikka ei peiliä tarvi lain mukkaan niin ainahan sitä voi valittaa päätöstä,Miten voi saada rikkeen laillisesta jutusta.
Itse ainakin teen valituksen jos kirjaavat joskus että peili puuttui.
Kahta en vaihda,Mankit ja Boxerit.
Vastaa Viestiin