Yleistä keskustelua Mankeista
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Porukka tais hakea noita jostain paikallisilta rengasfirmoilta, vianor tms. 
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
onkos normaalia jos skyteam monkey vireinä 72cc, isovenakansi,20mm keihin ja välit 15/40 menee VAKIOPUTKELLA vain 60 tasasella? kun mietin vaan että kuristaako se putki oikeesti niin paljon 72cc tehoja? vai onko se siitä kiinni kun on nuin lyhkäset välit
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
http://www.ikh.fi/product.asp?sua=1&lan ... 200140&q=ydmx kirjoitti:En tiiä kysynkö väärästä paikasta, mut http://i8.aijaa.com/b/00734/7422640.jpg
Mistä tollasia renkaita saa ostettua ?
Takarengasta siis meinaan
itellä tossa linkkimuistiossa toi valmiina talvee varten
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
-
JuusoBomber
- Viestit: 796
- Liittynyt: 11.03.2011 17:08
- Paikkakunta: Särkisalo
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Thanks
Kertokaas vähä kokemuksia tosta renkaasta? Kävi suunnitelmis talveks muuntaa manki sellaseks jolla pääsis umpihangessaki eteenpäin ( minisuksi/sukset eturenkaan paikalle ja tommene taa ja 125cc motti kondiksee ja kii
)
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Eipä tuota kaun ilman mankia pärjänny, Alkukesästä myin pois ja tänään ostin kaverilta kilvellisen hondan rungon, USD keulan, etujarru vehkeet, tankin ja sivukopan. 130e Ei paha hinta? 
Ostetaan EHJÄ lampunkoppa ja umpio. Tarjoa!
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
AwwwJVN kirjoitti:Eipä tuota kaun ilman mankia pärjänny, Alkukesästä myin pois ja tänään ostin kaverilta kilvellisen hondan rungon, USD keulan, etujarru vehkeet, tankin ja sivukopan. 130e Ei paha hinta?
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
-
Masamosotin
- Viestit: 961
- Liittynyt: 12.12.2010 18:53
- Paikkakunta: Asikkala
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Tänään kävin pitkästä aikaa ajelemassa Mankilla. Vettä tuli kuin aisaa mutta oli mukava lenkki. Ei voi kyllä muuta sanoa kuin että Mankin penkki on kyllä mopohistorian parhaimmistoa 
E: Mun sadas viesti
E: Mun sadas viesti
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Vähä myöhää viesti, mut mun mankis tällä hetkellä 16/42, 72 pytty med jinkunkansi, ohitin, vakio kassu med unifilter ja kulkee 61.JonZa69 kirjoitti:Eihä noi lyhyillä väleillä mitää ihmeitä pitäs kulkeekkaaJTT kirjoitti:Onko ihan normaalia, että kun uuden mallisessa Honda Monkeyssä on virinä 72cc, avarrettu isovenakansi (23/20), 19mm kaasari + vapari, kiinan mankin putki, rajoittamaton cdi ja väleinä 16/40, niin jaksaa vetää nelosella tosi iisisti loppuun mutta ei kulje kuin 60km/h !!![]()
Vai pitääkö mun vaan hyväksyä, että mun monsi vaatii vaan pidemmät välit kulkeakseen kuin muilla?
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Ei välttämättä kuulu tähän topiciin, mut iteltä löytyy tolllane lifan/zhonchen tai joku sellane 124cc motti manaan, ja siinä meni paskaks se magneeton impulssikäämi(vai mikä se on? Pieni sellane boksi vauhtipyörän lähellä) nii mistä saan uuden sellasen ? Meneeks joku ihan lifan vastaava osa vai mimmone ?
Auttakaan osaamatonta mankistia
Auttakaan osaamatonta mankistia
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Menee se. katot vaan että on samanlainen kiinnitys pohjalevyyn.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Thanks, sit tarttisin vastauksen nopeesti, eli meneekö samurain vauhtipyörä ja pohjalevyt ja hilppeet suoraan tohon mun 125cc mottii? ?
-
maurieinari
- Viestit: 135
- Liittynyt: 18.03.2011 16:13
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
OIHH! monki lähti tulille ku vaihoin cdi klimpin.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Onneks olkoonmaurieinari kirjoitti:OIHH! monki lähti tulille ku vaihoin cdi klimpin.
E: Kohta testaa 125mankia kännyllä paljon menee
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
JuQ laitto linkin... onko porukka tienny tää tarakkaa saa uutena :O
http://www.mpt.fi/index.php?productID=42167
http://www.mpt.fi/index.php?productID=42167
Honda monkey - it´s a legend
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
kyl mä oon tienny ton vaikka kuinka kauan.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Hyvin todennäköisesti menee. melkein kaikissa on sama kartio kampurassa. Jos on ollu sähköstarttimotti ni sit ei välttämättä oo kierteitä pohjalevyn kiinnitykselle, mutta paikat valusta löytyy.dmx kirjoitti:Thanks, sit tarttisin vastauksen nopeesti, eli meneekö samurain vauhtipyörä ja pohjalevyt ja hilppeet suoraan tohon mun 125cc mottii? ?
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Viel yks kysymys, eli ku rupesin eile irrottaa sitä vauhtipyörää, nii huomasin et eihän se lähe siitä kampuran päästä käsivoimilla mitenkää.. Eli kui se pitää irrottaa? Jollain ulos vetäjällä vai?
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Kampeet sen vaikka kahella meisselillä siitä pois, kyllä sen pitäs irrota sieltä silleen.
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Tunne itsesi voittajaksi, kun ylläpito rikkoo sääntöjä laittamalla väriä allekirjoitukseen.
Tunne itsesi voittajaksi, kun ylläpito rikkoo sääntöjä laittamalla väriä allekirjoitukseen.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Yritetty jo mut ei se vaa lähe..
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Ulosvetäjällä, tai jollei ulosvetäjää ole saatavilla niin kampeet meisselillä (varo käämejä meisseliä ei saa laittaa syvälle magneeton sisään!) ja napautat kumivasaralla tai vaikka puukapulalla magneeton ulkokehään kiilan kohdalle.
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Tota joo, täytyy kokeilla viel. Mut minkä näköne se magneeton kiila on tai missä kohtaa se sijaitsee? (joo eipä ole mankeista hirveästi kokemusta, vielä )
E: Eiku joo sehän on se vauhtipyörässä oleva möykky?
E: Eiku joo sehän on se vauhtipyörässä oleva möykky?
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Magneeton reiän kohdalla, kiila on siis kampiakselin ja magneeton välissä 
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Meni taas vaihteeks tunti elämästä ku yritin saada sitä kiilaa siitä kampuran päästä pois, onnistumatta
Antakaa jtn ohjeita kuinka se lähtee siististi pois, yritin siis naulalla ja vasaralla saada sen kiilan pois, mut ei..