Yleistä keskustelua Mankeista

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Jombe
Moderaattori
Viestit: 2356
Liittynyt: 13.12.2009 19:47
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Jombe »

Porukka tais hakea noita jostain paikallisilta rengasfirmoilta, vianor tms. :think:
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
anttti
Viestit: 4
Liittynyt: 12.06.2011 19:01

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja anttti »

onkos normaalia jos skyteam monkey vireinä 72cc, isovenakansi,20mm keihin ja välit 15/40 menee VAKIOPUTKELLA vain 60 tasasella? kun mietin vaan että kuristaako se putki oikeesti niin paljon 72cc tehoja? vai onko se siitä kiinni kun on nuin lyhkäset välit
T0by
Vip-käyttäjä
Viestit: 1600
Liittynyt: 25.07.2010 00:54
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja T0by »

dmx kirjoitti:En tiiä kysynkö väärästä paikasta, mut http://i8.aijaa.com/b/00734/7422640.jpg
Mistä tollasia renkaita saa ostettua ?
Takarengasta siis meinaan
http://www.ikh.fi/product.asp?sua=1&lan ... 200140&q=y

itellä tossa linkkimuistiossa toi valmiina talvee varten :D
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
JuusoBomber
Viestit: 796
Liittynyt: 11.03.2011 17:08
Paikkakunta: Särkisalo

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja JuusoBomber »

Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)


EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
dmx
Viestit: 33
Liittynyt: 15.07.2011 17:12

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja dmx »

Thanks :D Kertokaas vähä kokemuksia tosta renkaasta? Kävi suunnitelmis talveks muuntaa manki sellaseks jolla pääsis umpihangessaki eteenpäin ( minisuksi/sukset eturenkaan paikalle ja tommene taa ja 125cc motti kondiksee ja kii :D )
JVN
Viestit: 63
Liittynyt: 19.07.2008 16:21
Paikkakunta: alavieska

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja JVN »

Eipä tuota kaun ilman mankia pärjänny, Alkukesästä myin pois ja tänään ostin kaverilta kilvellisen hondan rungon, USD keulan, etujarru vehkeet, tankin ja sivukopan. 130e Ei paha hinta? :D
Ostetaan EHJÄ lampunkoppa ja umpio. Tarjoa!
Tokzz
Viestit: 2026
Liittynyt: 13.02.2010 21:26

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Tokzz »

JVN kirjoitti:Eipä tuota kaun ilman mankia pärjänny, Alkukesästä myin pois ja tänään ostin kaverilta kilvellisen hondan rungon, USD keulan, etujarru vehkeet, tankin ja sivukopan. 130e Ei paha hinta? :D
Awww :D Oli paha hinta koska maksoin kokonaisesta toimivasta mankista vähemmän ku noi sun osat 8) ja sain usd keulan kaupan päälle
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
Masamosotin
Viestit: 961
Liittynyt: 12.12.2010 18:53
Paikkakunta: Asikkala

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Masamosotin »

Tänään kävin pitkästä aikaa ajelemassa Mankilla. Vettä tuli kuin aisaa mutta oli mukava lenkki. Ei voi kyllä muuta sanoa kuin että Mankin penkki on kyllä mopohistorian parhaimmistoa :)

E: Mun sadas viesti 8)
Materiaalia apinoista: Topic, Kuvaa, Videooo

Kaikenlaista Monkey-palikkaa jäänyt talliin, kysy YV
petsku
Vip-käyttäjä
Viestit: 2350
Liittynyt: 25.03.2009 20:37
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja petsku »

JonZa69 kirjoitti:
JTT kirjoitti:Onko ihan normaalia, että kun uuden mallisessa Honda Monkeyssä on virinä 72cc, avarrettu isovenakansi (23/20), 19mm kaasari + vapari, kiinan mankin putki, rajoittamaton cdi ja väleinä 16/40, niin jaksaa vetää nelosella tosi iisisti loppuun mutta ei kulje kuin 60km/h !! :think:

Vai pitääkö mun vaan hyväksyä, että mun monsi vaatii vaan pidemmät välit kulkeakseen kuin muilla?
Eihä noi lyhyillä väleillä mitää ihmeitä pitäs kulkeekkaa :think:
Vähä myöhää viesti, mut mun mankis tällä hetkellä 16/42, 72 pytty med jinkunkansi, ohitin, vakio kassu med unifilter ja kulkee 61. :D
It was at this moment that he knew, he fucked up.
dmx
Viestit: 33
Liittynyt: 15.07.2011 17:12

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja dmx »

Ei välttämättä kuulu tähän topiciin, mut iteltä löytyy tolllane lifan/zhonchen tai joku sellane 124cc motti manaan, ja siinä meni paskaks se magneeton impulssikäämi(vai mikä se on? Pieni sellane boksi vauhtipyörän lähellä) nii mistä saan uuden sellasen ? Meneeks joku ihan lifan vastaava osa vai mimmone ?
Auttakaan osaamatonta mankistia :D
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja kurri »

Menee se. katot vaan että on samanlainen kiinnitys pohjalevyyn.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
dmx
Viestit: 33
Liittynyt: 15.07.2011 17:12

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja dmx »

Thanks, sit tarttisin vastauksen nopeesti, eli meneekö samurain vauhtipyörä ja pohjalevyt ja hilppeet suoraan tohon mun 125cc mottii? ?
maurieinari
Viestit: 135
Liittynyt: 18.03.2011 16:13
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja maurieinari »

OIHH! monki lähti tulille ku vaihoin cdi klimpin.
Tokzz
Viestit: 2026
Liittynyt: 13.02.2010 21:26

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Tokzz »

maurieinari kirjoitti:OIHH! monki lähti tulille ku vaihoin cdi klimpin.
Onneks olkoon :D
E: Kohta testaa 125mankia kännyllä paljon menee :mrgreen:
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
tukse
Viestit: 542
Liittynyt: 26.03.2008 15:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja tukse »

JuQ laitto linkin... onko porukka tienny tää tarakkaa saa uutena :O

http://www.mpt.fi/index.php?productID=42167
Honda monkey - it´s a legend
latemies
Viestit: 353
Liittynyt: 05.06.2010 19:15
Paikkakunta: Lahti

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja latemies »

kyl mä oon tienny ton vaikka kuinka kauan.
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja kurri »

dmx kirjoitti:Thanks, sit tarttisin vastauksen nopeesti, eli meneekö samurain vauhtipyörä ja pohjalevyt ja hilppeet suoraan tohon mun 125cc mottii? ?
Hyvin todennäköisesti menee. melkein kaikissa on sama kartio kampurassa. Jos on ollu sähköstarttimotti ni sit ei välttämättä oo kierteitä pohjalevyn kiinnitykselle, mutta paikat valusta löytyy.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
dmx
Viestit: 33
Liittynyt: 15.07.2011 17:12

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja dmx »

Viel yks kysymys, eli ku rupesin eile irrottaa sitä vauhtipyörää, nii huomasin et eihän se lähe siitä kampuran päästä käsivoimilla mitenkää.. Eli kui se pitää irrottaa? Jollain ulos vetäjällä vai?
Miqoo
Viestit: 147
Liittynyt: 07.10.2010 17:17
Paikkakunta: Joensuu

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Miqoo »

Kampeet sen vaikka kahella meisselillä siitä pois, kyllä sen pitäs irrota sieltä silleen.
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Tunne itsesi voittajaksi, kun ylläpito rikkoo sääntöjä laittamalla väriä allekirjoitukseen.
dmx
Viestit: 33
Liittynyt: 15.07.2011 17:12

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja dmx »

Yritetty jo mut ei se vaa lähe..
Näksä
Viestit: 894
Liittynyt: 19.06.2009 17:41
Paikkakunta: Sastamala

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Näksä »

Ulosvetäjällä, tai jollei ulosvetäjää ole saatavilla niin kampeet meisselillä (varo käämejä meisseliä ei saa laittaa syvälle magneeton sisään!) ja napautat kumivasaralla tai vaikka puukapulalla magneeton ulkokehään kiilan kohdalle.
dmx
Viestit: 33
Liittynyt: 15.07.2011 17:12

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja dmx »

Tota joo, täytyy kokeilla viel. Mut minkä näköne se magneeton kiila on tai missä kohtaa se sijaitsee? (joo eipä ole mankeista hirveästi kokemusta, vielä )

E: Eiku joo sehän on se vauhtipyörässä oleva möykky? :D
Häte
Viestit: 212
Liittynyt: 03.01.2011 23:51

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Häte »

Magneeton reiän kohdalla, kiila on siis kampiakselin ja magneeton välissä :)
dmx
Viestit: 33
Liittynyt: 15.07.2011 17:12

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja dmx »

Meni taas vaihteeks tunti elämästä ku yritin saada sitä kiilaa siitä kampuran päästä pois, onnistumatta :x Antakaa jtn ohjeita kuinka se lähtee siististi pois, yritin siis naulalla ja vasaralla saada sen kiilan pois, mut ei..
Vastaa Viestiin