Ajovalo
Re: Ajovalo
Elikkä vois melki kehitellä xeenonit
Jos vaan löytää jostain halvalla hyvät, vaikka h4 
okei eli ajattelin ostaa h7 mutta miten kytken ne siis niistä johdoista ? 
Kahdella lattaliittimellä ja ei väliä kummin päin, kysyt sen kuitenkinjönssii kirjoitti:okei eli ajattelin ostaa h7 mutta miten kytken ne siis niistä johdoista ?
Siis halogeenit tulee ihan valopuolalta. VaihtojännitteenäGrimnir kirjoitti:Joo-o, sytytys vaatii xenonilla enemmän virtaa mutta enpä usko tuota xenonista halogeeniin juttua, sillä eihän ne halogenitkään näyttäisi mihinkään...Xenon-polttimon valoteho on noin kolminkertainen halogeeniin verrattuna, mutta samalla virrankulutus vain 35W (50W), kun halogeenilla 55W. Hyvästä hyötysuhteesta johtuen tuottaa myös vähemmän lämpöä.
kiitos !
mites muuten niitten pitkien kanssa kun siinähän on pitkät kans kun ei oo sitä katkasijaa siis et lyhyet ja pitkät miten sen kans ?
mites muuten niitten pitkien kanssa kun siinähän on pitkät kans kun ei oo sitä katkasijaa siis et lyhyet ja pitkät miten sen kans ?
Vaihtokytkimellä sekin hoituu.
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Honda monkey -81
mistäs semmosen hommais ?sammppa123 kirjoitti:Vaihtokytkimellä sekin hoituu.
Varaosaliikkeesta ja hyvällä tuurilla ihan tarjoustaloista tai vastaavista.
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -81
Honda monkey -81
Mutta eikös sen valopuolalta tulevan virran sais akunkin kautta kierrätettyä ja siitä xenoneille ettei tarvitte halogeeneilla ajella ?PVÄijÄ kirjoitti:Siis halogeenit tulee ihan valopuolalta. Vaihtojännitteenä
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Sais varmaan, mutta kaveri jolle nää suunnittelin ei uskonut sellaisen toimivuuteen, että laittais kaikki kokonaan akunkautta tasavirtana. Ja toisaalta meeneehän ne noinkin 
Muuten hyvä, mutta H7 polttimossa on vain yksi lanka, eli et saa siihen pitkiä.jönssii kirjoitti:mistäs semmosen hommais ?sammppa123 kirjoitti:Vaihtokytkimellä sekin hoituu.
Ex: Keeway Fact, Mbk Stunt, Honda Monkey, Fude Classic, Aprillia Sr, Mbk Booster, Piaggio Typhoon
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
no tavallaan hyvä pääsee helpommalla 
Onkos kukaa tääl laittanu mankiisa tollast http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=48-3908
. Mietin vaa, ku ajattelin jinkkuu laittaa nii ois kiva tietää meneekö helpost miten toimii ja vaik vähä asennus neuvoi jos löytyy. 
kiinanmaan miehiä...
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=10335
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=10335
Itse ostin tommoset hetki sitten (en kyllä vielä koe ajanut) Siis noissa on kaks jotoa maa ja virta ja niilläkään ei väliä kumminpäin laitat. Eli noihin ei saa sitten lyhyitä niissä on vain pitkät. Valoteho on muuten aika maukas
Sitten mankiin asentamisen varjopuolina on eteen jäävä johtonippu, ellei niitä sitten tunge vaikka lampun sisään. Ja alkuperäisiin kiinnikkeisiinhän nuo eivät sovi eli tarvitaan patenttinauhaa
Sitten mankiin asentamisen varjopuolina on eteen jäävä johtonippu, ellei niitä sitten tunge vaikka lampun sisään. Ja alkuperäisiin kiinnikkeisiinhän nuo eivät sovi eli tarvitaan patenttinauhaa
Muistaakseni foorumilla usein puhuttu, että skyteamin vakiokantaan saa pienellä muokkauksella H4-polttimon? Voisko joku viel varmentaa tän ja mahollisesti kertoa etukäteen jo millaista patenttia täytyy tehä? Eiköhä sen selvitä sitte itekki, mutta aina ois kiva varautua etukäteen
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Ei ole kokemusta noista kiinalaisista mutta itse sain melko helposti modattua H4:sen aidon mankin valokoppaan dremeliä vinguttamalla että eiköhän sen saa noihin kiinalaisiinkin 
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
saa paljon paremman valokuvion ku vaihtaa h4 umpion, ei se ees maksa paljon.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Pitää kyllä kattella jos iskis silmään kun seuraavan kerran tulee käytyä motonetissä tai biliksessä 
Mites on, pitäis masain vakiomaski vaihtaa johkin polisportin yleismallin maskiin.
Nii onnistuuko tuo sillätavalla että kaikki parkit ja pitkät ym palaa ? Ja onko kuinka bolt-on?
Nii onnistuuko tuo sillätavalla että kaikki parkit ja pitkät ym palaa ? Ja onko kuinka bolt-on?
Mitenkäs sais järkevästi asennettuu diamondiin pitkät ja lyhyet kun autoiliat pimmeellä rimputtelee valoja kun luulee että ajelee pitkillä kun on niin saatanan tehokkaat valot 
Tällä hetkellä mulla siis diamond umpio ja philips h7.

Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Mulla on H4 kiinni, mutta se palaa hirmu himmeänä ja takavaloa ei juurikaan erota. Mikä neuvoks?
Akkua ei ole mankissa kiinni, mutta vaikuttaneeko se paljoakaan?
Myynnissä laadukkaita kuula-aseita, mp5 ja m4. kyselkää jos kiinnostaa!
Tuolla polttimolla et saa mitenkään lyhyitä ja pitkiä. Sun häätyy käyttää niitä diamondin vakio h6:sia tai sitten patentoida h4:nen. Helpoiten sen saa tehtyä silläi et hankit on-on (tai on-off-on) katkaisijan.T0by kirjoitti:Mitenkäs sais järkevästi asennettuu diamondiin pitkät ja lyhyet kun autoiliat pimmeellä rimputtelee valoja kun luulee että ajelee pitkillä kun on niin saatanan tehokkaat valot
E: Jos tarvit jelppiä kuinka kytkeä sitten nuo niin laita yv:tä.
Syynä on se ettei manki jaksa tuottaa tarpeeks virtaa h4:lle ja takavalolle (oletettavasti sulla on vakio takavalo joka on muistaakseni 15W). Yhessä nuo siis tarvii 75W/80W tehoa, mankissa maksimi taas alkaa oleen siinä 60W paikkeilla.makke kirjoitti:Mulla on H4 kiinni, mutta se palaa hirmu himmeänä ja takavaloa ei juurikaan erota. Mikä neuvoks?
3 ratkasua:
-otat takavalon pois
-vaihat etuvalon polttimon lussumpaan
-ostat leditakavalon
Itellä on 55W h3 polttimo (vain pitkät) ja leditakavalo niin hyvin jaksaa polttaa kumpaakin. Oon kokeillu mankissa myös h4:sta (60/55W) niin lyhyet on jo semmoset et valo on kellertävää kun ei jaksa polttaa kunnolla, mutta pitkät palaa kunnon valkosella valolla.
Honda Z50J -90
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
kyllä se h4:n jaksaa (ainakin hondan sähköt) kun vaan on kaikki kunnossa. Kantsii putsata valokatkasijan kontaktipinnat ainaki, tulee kauheesti lisää jännitehäviöö kun kuorma kasvaa jos on huono kontakti. Sama pätee kaikkiin liittimiin, pienikin hapettuma hukkaa tehoo lämmöksi.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Meneekö valoteho huonommaks jos leikaan ajovalolleni uuden lasin. Vanha Meni rikki niin se oli semmoen kupera nii tosta leikatusta tulisi suora. Että vaikuttaako se mitään valotehoon yms.
Ps. valo ei ole vakiovalo vaan pieni lisävalo.
-
Sanokaas mikä vois olla kun mankista yht äkkiä lakkas toimimasta etuvalo. Liittimet katottu, ne on ok. Ehotuksia?
reps kops
Luultavasti valoteho heikkenee, valokuvio muuttuu, ite leikkasin vakio lamppuun uuden suoran "lasin" pleksistä, valokuviosta tuli todella leveä, ja se ei näyttänyt kovinkaan pitkälle..panyz kirjoitti:Meneekö valoteho huonommaks jos leikaan ajovalolleni uuden lasin. Vanha Meni rikki niin se oli semmoen kupera nii tosta leikatusta tulisi suora. Että vaikuttaako se mitään valotehoon yms.
Polttimo rikki?mirc kirjoitti:Sanokaas mikä vois olla kun mankista yht äkkiä lakkas toimimasta etuvalo. Liittimet katottu, ne on ok. Ehotuksia?