Naxulin Rässi-Jinkku LUKKOA, MYYTY!
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa
Osta vaan kaikki maalit motippia
Se 25% lisää tavaraa olevassa purkissa lakka on ok kamaa. Eihä se spraylakka niin iskuja kestä mut hyvin se ihan kiiltää.
Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa
Nii ja ohan se paukul helppo sitte maalata uudestaa jos tarvis, eikä varmaa kannata mitää kaikkein kalleinta lakkaa ostaa ku eihä sekää suojaa jos kunnol tulee osumaa esim. kaatues. (Ja oletan, että reenatessa tulee vielä manki olemaan kylellään)
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa
onko edistyny 
110cc jinkku ja 125cc minirossi
Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa
Ei MOTIPPIA !!
Se lakka on ihan paskaa, olkoon kuinka extra 25% vaa, itellä menny monta kertaa vituiks se lakka. Sit kerran vedin mastonilla ja tuli hyvää pintaa
Se lakka on ihan paskaa, olkoon kuinka extra 25% vaa, itellä menny monta kertaa vituiks se lakka. Sit kerran vedin mastonilla ja tuli hyvää pintaa
Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa
Eri merkkiset maalit ei aina sovi yhteen, saattaa aiheuttaa kiehumista jne. Eli jos ostat eri merkkiset maalit ja lakat niin kannattaa testata ne ensin. Kokemusta on.
Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa
On edistyny sen verran, että oon saanu männän vaihettua ja nyt pitäs vaa nokkaratas pistää paikallee niin kone ois kasas! Ja osia saannu väriä pintaa
Motipilla maalasin ja sillä myös lakkasin, eikä oo mitää vastoinkäymisiä käyny! Ainoo nyt on vaa se, että pohjatyöt oli aika hutiloiden tehtyjä eli tankissa vähän pakkeli-kohoamia jne, mutta manki menee niin kovaan ajoon, että ei jaksanu itseä haitata
Eiköhä tämä ajokunnossa ole lähiaikoina
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa
kuvia odotellessa 
110cc jinkku ja 125cc minirossi
Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa
Päivitellääs vähä! Eli nyt manki rupee taas olee ajokunnossa
Pientä imuvuotoa on, mutta se korjaantuu tod.näk. tänää myöhemmin ku saan kaverilta tiivistemassaa : ) En oo siis ajanu tolla imuvuodon aikana. Ihan ok tuli tolla paukkumaalilla ja joku tarkkanäkönen saattaa huomata tankin pakkelijälkiä, joita ei siis kiinnostanu hio kunnolla.. mutta kovaan ajoon tää meneekin!
Pidemmittä puheita pari kuvaa ilman etulokaria ja ft. tyhjä etukumi:


Pidemmittä puheita pari kuvaa ilman etulokaria ja ft. tyhjä etukumi:


EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa
Öm, kuuluuk ton maalin olla matta ? Veikkaan itte että sulla on aivan liian vähän lakkaa tossa.
Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa
Mä en oo ihan varmaHaukkeli kirjoitti:Öm, kuuluuk ton maalin olla matta ? Veikkaan itte että sulla on aivan liian vähän lakkaa tossa.
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa
Itse en oikein tykkää tästä.... en tiiä kyllä miks. Huonot kuvat varmaan auttaakin
Onko toi swingi vääntyny?
Onko toi swingi vääntyny?
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa
Minä tykkään. Varsinkin kun katsoo ensimmäisiä kuvia. 
Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa
T0by: paskat kuvat juu, parempia jossai vaiheessa ja ei se swingi kait vääntyny ole
Kiitti Kassu
Ja sit viel kaikille selventääkseni: Älkää vertailko mun vanhaan mankiin tätä... tän budjetti ja käyttötarkotus on ihan eri luokkaa.. Tästä tuli rässimanki kovaan ajoon!
Kiitti Kassu
Ja sit viel kaikille selventääkseni: Älkää vertailko mun vanhaan mankiin tätä... tän budjetti ja käyttötarkotus on ihan eri luokkaa.. Tästä tuli rässimanki kovaan ajoon!
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa
Nätti vehe kyll vaikkei yht hieno ku vanha mut käyttööhän tää on menos.
Millä oot ton lampun pistäny kii, ku itel samanlain ja pitäs saada kii.
kiinanmaan miehiä...
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=10335
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=10335
Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa
Kiitos
Meinasin kyllä pistää tämän myyntii ja alottaa toisen projun
Tällähetkellä patentoitu reikäraudalla ja nippusiteillä
Tällähetkellä patentoitu reikäraudalla ja nippusiteillä
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Re: Naxulin Rässi-Jinkku
Tän vois siirtää Omat Monkeyt -alueelle, kiitos!
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Re: Naxulin Rässi-Jinkku
menikö katsastuksesta läpi lisävalolla? sori OT
Re: Naxulin Rässi-Jinkku
Menihän se, mutta asiaan vaikutti varmaan aikalailla sekin, että siinä poliisin kirjottamassa lappusessa luki vain putkesta 
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Re: Naxulin Rässi-Jinkku
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/honda/z50/id17398/
?
Menee vähä OT:ks mutta meinaatko luopua mankistas?
?
Re: Naxulin Rässi-Jinkku
Tuosta kyllä
Kato omat monkeyt -topic ja tiedät syyn
Ja voi muuten olla mahollista, että tämä vaihtaakin omistajaa samassa taloudessa
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08