Naxulin Rässi-Jinkku LUKKOA, MYYTY!

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
TemeZi
Viestit: 870
Liittynyt: 11.03.2011 16:17
Paikkakunta: Polvijärvi

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja TemeZi »

Osta vaan kaikki maalit motippia (Y) Se 25% lisää tavaraa olevassa purkissa lakka on ok kamaa. Eihä se spraylakka niin iskuja kestä mut hyvin se ihan kiiltää.
Naxuli
Viestit: 373
Liittynyt: 19.09.2009 11:37

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja Naxuli »

Nii ja ohan se paukul helppo sitte maalata uudestaa jos tarvis, eikä varmaa kannata mitää kaikkein kalleinta lakkaa ostaa ku eihä sekää suojaa jos kunnol tulee osumaa esim. kaatues. (Ja oletan, että reenatessa tulee vielä manki olemaan kylellään)
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
eleksi
Viestit: 125
Liittynyt: 28.06.2011 12:35

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja eleksi »

onko edistyny :think:
110cc jinkku ja 125cc minirossi
JiiTee
Viestit: 1229
Liittynyt: 21.04.2010 15:22
Paikkakunta: Multicity

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

Ei MOTIPPIA !! (N)

Se lakka on ihan paskaa, olkoon kuinka extra 25% vaa, itellä menny monta kertaa vituiks se lakka. Sit kerran vedin mastonilla ja tuli hyvää pintaa (Y)
Monkeyt.net:n uhri nro. 2440

Projekti manki
ertoro
Viestit: 45
Liittynyt: 30.01.2011 23:32

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja ertoro »

Eri merkkiset maalit ei aina sovi yhteen, saattaa aiheuttaa kiehumista jne. Eli jos ostat eri merkkiset maalit ja lakat niin kannattaa testata ne ensin. Kokemusta on.
Naxuli
Viestit: 373
Liittynyt: 19.09.2009 11:37

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja Naxuli »

On edistyny sen verran, että oon saanu männän vaihettua ja nyt pitäs vaa nokkaratas pistää paikallee niin kone ois kasas! Ja osia saannu väriä pintaa (Y) Motipilla maalasin ja sillä myös lakkasin, eikä oo mitää vastoinkäymisiä käyny! Ainoo nyt on vaa se, että pohjatyöt oli aika hutiloiden tehtyjä eli tankissa vähän pakkeli-kohoamia jne, mutta manki menee niin kovaan ajoon, että ei jaksanu itseä haitata :) Eiköhä tämä ajokunnossa ole lähiaikoina
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
eleksi
Viestit: 125
Liittynyt: 28.06.2011 12:35

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja eleksi »

kuvia odotellessa (C)
110cc jinkku ja 125cc minirossi
Naxuli
Viestit: 373
Liittynyt: 19.09.2009 11:37

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja Naxuli »

Päivitellääs vähä! Eli nyt manki rupee taas olee ajokunnossa (Y) Pientä imuvuotoa on, mutta se korjaantuu tod.näk. tänää myöhemmin ku saan kaverilta tiivistemassaa : ) En oo siis ajanu tolla imuvuodon aikana. Ihan ok tuli tolla paukkumaalilla ja joku tarkkanäkönen saattaa huomata tankin pakkelijälkiä, joita ei siis kiinnostanu hio kunnolla.. mutta kovaan ajoon tää meneekin!

Pidemmittä puheita pari kuvaa ilman etulokaria ja ft. tyhjä etukumi:

Kuva

Kuva
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Jonte
Vip-käyttäjä
Viestit: 1288
Liittynyt: 02.01.2009 19:25
Paikkakunta: Kajaani

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja Jonte »

Vielä laitat kuppipenkin, nii lisää sellasta stuntlookkia. :mrgreen:
Sekundaa lähdettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan.
Flickr | Kuvat.fi
Haukkeli
Viestit: 402
Liittynyt: 16.10.2009 17:59
Paikkakunta: Hamina

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja Haukkeli »

Öm, kuuluuk ton maalin olla matta ? Veikkaan itte että sulla on aivan liian vähän lakkaa tossa.
Naxuli
Viestit: 373
Liittynyt: 19.09.2009 11:37

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja Naxuli »

Haukkeli kirjoitti:Öm, kuuluuk ton maalin olla matta ? Veikkaan itte että sulla on aivan liian vähän lakkaa tossa.
Mä en oo ihan varma :D Sivukoppa kiiltää kyllä valos paremmi, mutta vois kait sitä lakkaa vieläki enempi olla :o laitoin kyllä aika hyvin sitä
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
T0by
Vip-käyttäjä
Viestit: 1600
Liittynyt: 25.07.2010 00:54
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja T0by »

Itse en oikein tykkää tästä.... en tiiä kyllä miks. Huonot kuvat varmaan auttaakin :roll:

Onko toi swingi vääntyny?
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Kassµ
Viestit: 731
Liittynyt: 19.08.2010 22:12
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja Kassµ »

Minä tykkään. Varsinkin kun katsoo ensimmäisiä kuvia. (Y)
Naxuli
Viestit: 373
Liittynyt: 19.09.2009 11:37

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja Naxuli »

T0by: paskat kuvat juu, parempia jossai vaiheessa ja ei se swingi kait vääntyny ole :o
Kiitti Kassu (Y)

Ja sit viel kaikille selventääkseni: Älkää vertailko mun vanhaan mankiin tätä... tän budjetti ja käyttötarkotus on ihan eri luokkaa.. Tästä tuli rässimanki kovaan ajoon! :D
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Lolletroo
Viestit: 44
Liittynyt: 09.09.2010 20:52
Paikkakunta: Kouvola

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja Lolletroo »

Nätti vehe kyll vaikkei yht hieno ku vanha mut käyttööhän tää on menos. :D Millä oot ton lampun pistäny kii, ku itel samanlain ja pitäs saada kii.
Naxuli
Viestit: 373
Liittynyt: 19.09.2009 11:37

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04 (Maaleista asiaa.. vastailkaa

Viesti Kirjoittaja Naxuli »

Kiitos :D Meinasin kyllä pistää tämän myyntii ja alottaa toisen projun :twisted:
Tällähetkellä patentoitu reikäraudalla ja nippusiteillä :roll:
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
eleksi
Viestit: 125
Liittynyt: 28.06.2011 12:35

Re: Naxulin Stuntti-Jinkku -04

Viesti Kirjoittaja eleksi »

Ihan siistin näköinen siitä tuli. (Y)
110cc jinkku ja 125cc minirossi
Naxuli
Viestit: 373
Liittynyt: 19.09.2009 11:37

Re: Naxulin Rässi-Jinkku

Viesti Kirjoittaja Naxuli »

Tän vois siirtää Omat Monkeyt -alueelle, kiitos!
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Juuso123
Viestit: 269
Liittynyt: 20.03.2011 17:13
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Naxulin Rässi-Jinkku

Viesti Kirjoittaja Juuso123 »

menikö katsastuksesta läpi lisävalolla? sori OT
Naxuli
Viestit: 373
Liittynyt: 19.09.2009 11:37

Re: Naxulin Rässi-Jinkku

Viesti Kirjoittaja Naxuli »

Menihän se, mutta asiaan vaikutti varmaan aikalailla sekin, että siinä poliisin kirjottamassa lappusessa luki vain putkesta :D
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
jjjesse
Viestit: 1044
Liittynyt: 19.03.2011 15:14

Re: Naxulin Rässi-Jinkku

Viesti Kirjoittaja jjjesse »

http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/honda/z50/id17398/

? :think: Menee vähä OT:ks mutta meinaatko luopua mankistas?
Naxuli
Viestit: 373
Liittynyt: 19.09.2009 11:37

Re: Naxulin Rässi-Jinkku

Viesti Kirjoittaja Naxuli »

Tuosta kyllä :D Kato omat monkeyt -topic ja tiedät syyn :) Ja voi muuten olla mahollista, että tämä vaihtaakin omistajaa samassa taloudessa
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Vastaa Viestiin