Poliisi.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Poliisi.
Tänään lähti sitte kilvet, oli kolari tos 100m päässä kotoo, siihe tuli 2 liikkuvan poliisin autoo, mp poliisi ja paikallisen poliisin partio auto jossa tietysti pari järvinen ja uusitalo. Kaveri tuli käymään meillä ja järvinenhän kuuli 110cc mörinän
Tilanne loppu siinä ja koitettiin kaverin kans sierraa käymään, katottiin tielle ja huomattiin että maija tulos pihaan, mietittiin että mitä helvettiä ja sittehä ne rupes jo mankeja tutkiin, olin just alkanu viritteleen kaasukapula rajotinta joten oli kaasukahva irti, kaverilla oli huonompi tuuri kun manki oli kasassa. Poliisi rupes kyseleen että minkä kokoset koneet näis on, kaveri sano että on 70 ja ite sanoin 50cc koska ei päässy poliisi testaan, oikeestihan molemmissa 110cc. Kaverilla 110cc isovenakannella ja kp männällä ja mulla 3 valve 110cc. Myönsin virityksiks isomman kaasarin ja sitte lähti kilvet, valitti myöski stunttitapeista ja kaikesta muusta mitä ei ny muista. Kaverin mankia lähti testaan ja sai 80 tutkaan, olis menny lujempaa mutta poliisi ei uskaltanu ajaa kovempaa kun tanko heilu
Taitaa jäädä manki miitti molemmilla väliin kun kaverilta lähti kortti ja mulla ei oikeen oo 50cc mosaa eikä vakio putkee 
Videoo: http://www.youtube.com/watch?v=-Uas_Bzz ... re=g-all-u
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
No persekels, sattupa huonosti 
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
Voi olla perseestä ku poliisi tulee omasta kotipihasta viemään kilvet 
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
olipa huono tuuri 
No tossa eilen päivällä,skoba kyttä lätkäs 50e kupongin,ku mentii muijan polinil 2päällä 
Kylläpäs sait paljon sakkoa siitä. Sillonku ei ollu manki kilvissä ja kyytsäsin pikkuveljeä nii sain vaan 36€ 
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
Kui ihmees, eiks siit tuu silti samat sakot mutta poliisi pysäyttää aina kun näkee et ei oo kilpee70M1 kirjoitti:Jos on 110cc nii kannattee kyllä ottaa pois kilvistä
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Ei taida tulla samat sakot, mutta jos ei ole mp tai enska poliisia niin kannattee yrittää pakoon.sammppa123 kirjoitti:Kui ihmees, eiks siit tuu silti samat sakot mutta poliisi pysäyttää aina kun näkee et ei oo kilpee
-
Otar pois kilvistä, sulla on 110cc ja vedät kolarin. Vaikka vähän olis sen toisen vika, niin sää maksat siitä loppu elämäs jos vaikka sillä halvaantuu jalka
ei mul muuta
ei mul muuta
OT/ jepp, mul ei oo vielkää korttii ja melkei 6v oon ajanu kilpien kaa koska isä sano jos ajan kolarin tai mummon yli nii liikennevakuutus vaimikälie korvaa sitten. Ihan varma en oo miten se menee 
Tietääkseni vakuutus ei korvaa ajo-oikeudettomien kuskien törttöilyjä vaikka mopo olis kilvissä. 
Kyllä se korvaa, mutta vakuutusyhtiö voi periä sitten maksuja takaisin...
Ex: Keeway Fact, Mbk Stunt, Honda Monkey, Fude Classic, Aprillia Sr, Mbk Booster, Piaggio Typhoon
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
Kunhan on kilvissä niin se korvaa aiheutetut vahingot. Itelle käyneitä vahinkoja se ei korvaa jos on viritetty tai kortiton tai jotain.
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Rupesin vaa kelailee tämmöstä...
Eli jos esim. stunttailu rupeis sujuu ja haluisin vaikka mankiin isomman motin jossai välis niin kannattasko sit ajaa ilman kilpee? Sit ainaki jos menee johonki keulimaan niin kilpi pois ja jos poliisit sattuu paikalle niin sanoo esim. että ei ole vielä mopokorttia?
Kysyy nimee niin sanon pikkuveljeni nimen, joka täyttää joulukuussa 14. Mutta manki siis ois oikeesti kilvis, kilpi vaa irti? Jostai syystä rupesin tällästä funtsii ja kysyn teidän mielipidettä, että toimisko jossai suhteessa? Ku en kuitenkaa haluis, että autokortti siirtyy ku oon nyt 17...
Eli jos esim. stunttailu rupeis sujuu ja haluisin vaikka mankiin isomman motin jossai välis niin kannattasko sit ajaa ilman kilpee? Sit ainaki jos menee johonki keulimaan niin kilpi pois ja jos poliisit sattuu paikalle niin sanoo esim. että ei ole vielä mopokorttia?
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Tai sitte teet yksinkertaset, laitat 72cc:n ja sen verta lyhyet välit että menee alle 65. Mukavempi kuulemma stuntata 50 tai 72 kuutioisella kuin jollain isommalla mosalla. Onnistuuhan se silläkin toki, mut circlet yms ovat kuulemma helpompia vähän pienemmällä koneella.Naxuli kirjoitti:Rupesin vaa kelailee tämmöstä...
Eli jos esim. stunttailu rupeis sujuu ja haluisin vaikka mankiin isomman motin jossai välis niin kannattasko sit ajaa ilman kilpee? Sit ainaki jos menee johonki keulimaan niin kilpi pois ja jos poliisit sattuu paikalle niin sanoo esim. että ei ole vielä mopokorttia?Kysyy nimee niin sanon pikkuveljeni nimen, joka täyttää joulukuussa 14. Mutta manki siis ois oikeesti kilvis, kilpi vaa irti? Jostai syystä rupesin tällästä funtsii ja kysyn teidän mielipidettä, että toimisko jossai suhteessa? Ku en kuitenkaa haluis, että autokortti siirtyy ku oon nyt 17...
Joo TemeZi, tota mietin kans ku jinkus isovenakansi vakiona niin vois heittää vaa 72pytyn kiinni ja pitäis ton 14mm denin kiinni niin tulis niitä vääntöjä!
-
stuntman97
TemeZi kirjoitti:Tai sitte teet yksinkertaset, laitat 72cc:n ja sen verta lyhyet välit että menee alle 65. Mukavempi kuulemma stuntata 50 tai 72 kuutioisella kuin jollain isommalla mosalla. Onnistuuhan se silläkin toki, mut circlet yms ovat kuulemma helpompia vähän pienemmällä koneella.Naxuli kirjoitti:Rupesin vaa kelailee tämmöstä...
Eli jos esim. stunttailu rupeis sujuu ja haluisin vaikka mankiin isomman motin jossai välis niin kannattasko sit ajaa ilman kilpee? Sit ainaki jos menee johonki keulimaan niin kilpi pois ja jos poliisit sattuu paikalle niin sanoo esim. että ei ole vielä mopokorttia?Kysyy nimee niin sanon pikkuveljeni nimen, joka täyttää joulukuussa 14. Mutta manki siis ois oikeesti kilvis, kilpi vaa irti? Jostai syystä rupesin tällästä funtsii ja kysyn teidän mielipidettä, että toimisko jossai suhteessa? Ku en kuitenkaa haluis, että autokortti siirtyy ku oon nyt 17...
ite oon kaikki nuo kokeillu mutta on 110 kone paras stuntata
Haha, ehkä sen keulan sillä saa paremmin ylös ja aloittelijoilla ei mee kunnon kulmaan, niin saa paremmin korjattua, mutta sitten ku osaa keulia niin se on paljo rennonmpaa ja helpompaa vaikka 72 mankilla ku 110 nykien. 
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Kertokaahan kaverit hyvät, et paljonko minä saisin kevariveroja kun manki on vuosimallia 1999 ja kulkee yli 65km/h ? 
Varmaan max.150€.JTT kirjoitti:Kertokaahan kaverit hyvät, et paljonko minä saisin kevariveroja kun manki on vuosimallia 1999 ja kulkee yli 65km/h ?
Jostain muistan lukeneeni et noissa aidoissa mankeissa on se joku 230€ minimi mut ei voi muistaa..
Missä tilanteessa saa korotetut vakuutusmaksut?
Jos saat kevytmoottoripyöräveron, eli poliisi saa moposi kulkemaan yli 65 km/h tai siinä suurempi motti ku 50cc, voit saada korotetut vakuutusmaksut. Jossa siis poliisi tms. taho ilmoittaa vakuutusyhtiölle että sinulla on periaatteessa kevytmoottoripyörä mopon vakuutuksilla. Näin ite oon ymmärtäny.