Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Mikäköhän on, kun olin laittamassa vakio keijoa takasin, niin ei mene se saakelin kaasuvaijeri siitä 'kannesta' ja putkesta, olin sitten laittamassa takasin jing keä niin ei tuntunut enään mahtuvan siitäkään. Ei vittu kuinka yksinkertaiseen asiaan tällä kertaa töppäsi, vaikka ennen aina menny... helppiä? 
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Kyllä se sinne menee kun vähän nysvää tai työntää jollai ohuella tikulla vähän vauhtia. Kai sulla vaijeri ehjä on?
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Kannattaa vääntää sitä vaijerin päätä noin 2cm matkalta J:n muotoseks vähän.
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Onko kellään kokemusta dellorto 18mm phbg 4t kaasarista? saako helposti säätöihin?
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Eikös meirän modella Grimnirillä ollu tollaanen joskus ja lopuuksi se ampuu sitä haulikolla ku ei saanu oikee millää säätööhin.
Eli siitä voi päätellä tota säätöihin saamista. 
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Eipä mullakaan tuo 16mm Dellu toiminu. Paskaa tavaraa, tuo Mototin mode Kossusukka sanos että se imukaula mitä niihin saa kaupasta on ihan susipaska, jos ite vääntää niin saattaa jopa saada toimimaan.
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Kyllähän se tuolla kaapissa vieläkin on muistuttamassa dellortosta 4t mopoissadonyx kirjoitti:Eikös meirän modella Grimnirillä ollu tollaanen joskus ja lopuuksi se ampuu sitä haulikolla ku ei saanu oikee millää säätööhin.Eli siitä voi päätellä tota säätöihin saamista.
Ja juu, ei kannata ostaa phbg:tä. Omalla kohdalla pyöritin vaikka mitä teflonteippiä imukaulaan ja tein mahdollisimman tiiviin, mutta silti se antoi jostain periksi ja vuosi.
Loppujenlopuks olin irrottanu imukaulan niin monta kertaa että kiinnityksestä alkoi halkeamaan palasia, joten sai haulikosta.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Mitenpäin ton 19mm jing ken seosruuvi toimii eli kiinni vai auki et menee rikkaammal?
Honda Monkey -95 EX
Honda Monkey -91 http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=9220
Honda Monkey 125cc http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=18309
http://www.flickr.com/photos/103103138@N08/
Honda Monkey -91 http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=9220
Honda Monkey 125cc http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=18309
http://www.flickr.com/photos/103103138@N08/
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Eikös se oo et kiinnipäin nii menee rikkaammalle.h0nda kirjoitti:Mitenpäin ton 19mm jing ken seosruuvi toimii eli kiinni vai auki et menee rikkaammal?
-
Honda4ever
- Viestit: 21
- Liittynyt: 10.08.2010 22:06
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
mikä ois sopiva suutin 26mm mikuniin?
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Se riippu iha moposta ja muista vireistä mikä suutin siine laitetaan. 
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
-
Honda4ever
- Viestit: 21
- Liittynyt: 10.08.2010 22:06
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
125cc lifan, 26mm mikuni, tehari rajottamaton cdi
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
100 tai 105 varmaan hyvä, jos pätkii yläkierroksilla niin laita 95 mutta tuskin tarvii nii pientä.
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
5tr1pe kirjoitti:Tietääkö joku mitkä suuttimen kierteet on 12mm kiinan "Mikunissa"?? Topppsulla tais olla kans...?
Laitettiin kiinni kaverin mankiin ja lähti käymään hyvin, mutta täyskierroksilla pätki reilusti ja huippuja otti noin 45. Tällä hetkellä suutin on 72.5, eli pienempää kehiin varmaan, mutta minkä kokosta? Oisko 55-65 tjsp.? Apuja!
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Käypikö tuo samurain imukaula jingken kanssa mankiin? Jos ei niin entäs skytarin vakiokaula? Vaikka sillä ei kaikkee tehoo kyllä irti saakkaan.
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Samurain imukaulalla ei käy mut skaitiimin vakio kaulalla käy. Ja voihan sitä vähä avarrella jos meinaa ahristaa. 
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Fuden imukaula käy ainakin.. 
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
No se imukaula on jo porattudonyx kirjoitti:Samurain imukaulalla ei käy mut skaitiimin vakio kaulalla käy. Ja voihan sitä vähä avarrella jos meinaa ahristaa.
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Mikä suutin ois hyvä 12mm Keihiniin? (vakio sama ku 9mm, eli 58)
Ja jos joku vastais kans toho mun ylempää kysymykseen ja mistä niitä sais ostettuu.
Ja jos joku vastais kans toho mun ylempää kysymykseen ja mistä niitä sais ostettuu.
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Kuinka avara imukaula sulla on sen kanssa? 14mm kaasarille (kurittomana siis) on about joku 70 hyvä, eli pienempään pienempää. Olisko siinä 62-68 välillä hyvä? Otat sen suuttimen irti ja mittaat kierrekoon, sillä saat tietää mistä niitä saa.
-
JuusoBomber
- Viestit: 796
- Liittynyt: 11.03.2011 17:08
- Paikkakunta: Särkisalo
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
jos laitan prikan ylimpään loveen ni meneekö rikkaammalle vai laihemmalle?
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Laihemmalle. Mun muistisääntö on, köyhät ylhäällä rikkaat alhaalla 
-
HighVoltage
- Viestit: 136
- Liittynyt: 20.05.2011 07:24
- Paikkakunta: Säkylä
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Minimotoracingiltä tulossa Mikuni 22mm kaasari kitti. 
"Savun hälvettyä lisätkäämme syöttöä"
"Ota chillisti, trollaa villisti"
"Ota chillisti, trollaa villisti"
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
tarviinko uutta kaasaria ku tulee 72cc
kysessä on muuten vakio jinkku paitsi porattu imukaula
kysessä on muuten vakio jinkku paitsi porattu imukaula
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Onkos 29mm mikuni liian pieni 140cc? Ei oikeen taho mennä säätöihin, toimii vaan ryypyllä ja seokset säädetty rikkaimmalle.
Honda - The power of Dreams