Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Moottorin viritys.
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
JiiTee
Viestit: 1229
Liittynyt: 21.04.2010 15:22
Paikkakunta: Multicity

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

No riippuu mikä kansi sulla on.
Monkeyt.net:n uhri nro. 2440

Projekti manki
JuusoBomber
Viestit: 796
Liittynyt: 11.03.2011 17:08
Paikkakunta: Särkisalo

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja JuusoBomber »

välimallin kansi :)
eli paljo menis :think:
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)


EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
juussoo
Viestit: 541
Liittynyt: 06.05.2010 17:09
Paikkakunta: Sastamala

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja juussoo »

70-80kmh, välit on vähän raskaat, saattaa hyytyä mäkiin. Vakio kaasarilla ei jaksais mitenkään kelata tollasia välejä. 72cc ja vakio kaasarilla huipputeho todella alhaalla, n. 2000rpm paikkeilla.

Edit: alle 70kmh jos ei oo avarrettu kansi
Videoo: http://www.youtube.com/watch?v=-Uas_Bzz ... re=g-all-u
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
JuusoBomber
Viestit: 796
Liittynyt: 11.03.2011 17:08
Paikkakunta: Särkisalo

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja JuusoBomber »

eiku oho laitoin väärät välit :roll:
no uusiks. :twisted:
72cc pytty
VAKIO kaasari
kuriton putki
uni filter
17/42
ohitin

PALJON MENIS? 60-65 km/h ?
ja jaksaako vääntää yhtää ku on vakio kaasari?
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)


EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
sotarotta
Viestit: 802
Liittynyt: 23.11.2009 17:07
Paikkakunta: Nokia

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja sotarotta »

Jaksaa vääntää, muttei kulje yhtään enempää kun 50cc pytyllä.
mirc
Viestit: 275
Liittynyt: 22.02.2011 22:22

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja mirc »

mirzello kirjoitti:Paljo menis?


oma-teko tehari
välit?
pipercross
imukaulan kuri pois

E: Honda (Y)
reps kops
JiiTee
Viestit: 1229
Liittynyt: 21.04.2010 15:22
Paikkakunta: Multicity

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

Kuinka lujaa menis vaihtoehdot a ja b, kummalla ois helpompi keulia? :think:

A)
- 72cc
- Isovenakansi
- tehari
- "19mm" jinke (soikee, eli n. 16mm)
- Rajoittamaton CDI
- 15/40

B)

- 72cc
- Isovenakansi
- tehari
- "22mm" jinke (soikee, eli n. 19mm)
- Rajoittamaton CDI
- 15/40
Monkeyt.net:n uhri nro. 2440

Projekti manki
JuusoBomber
Viestit: 796
Liittynyt: 11.03.2011 17:08
Paikkakunta: Särkisalo

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja JuusoBomber »

olisko joku 75 km/h ja luulisin et jälkimmäisel keulis paremmi :smoke:
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)


EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
sotarotta
Viestit: 802
Liittynyt: 23.11.2009 17:07
Paikkakunta: Nokia

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja sotarotta »

c) samat virit kun beessä mut 17-37 tai vastaavat välit
pure
Viestit: 13
Liittynyt: 25.02.2011 19:53

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja pure »

paljon kulkis näillä vireillä?
72 pytty
16mm kaasari
ohitin
14-42 välit
avarrettu välimallin kansi
JuusoBomber
Viestit: 796
Liittynyt: 11.03.2011 17:08
Paikkakunta: Särkisalo

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja JuusoBomber »

vois olla joku 60 km/h
jaksais vetää pidemmilki väleil iha hyvi esim. 16/42
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)


EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
pure
Viestit: 13
Liittynyt: 25.02.2011 19:53

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja pure »

mulla menee vakio pytyllä sen 60
JuusoBomber
Viestit: 796
Liittynyt: 11.03.2011 17:08
Paikkakunta: Särkisalo

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja JuusoBomber »

no jos se sit 65-70 km/h mut vähä lyhyet välit sul (loppuu keske)
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)


EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
pure
Viestit: 13
Liittynyt: 25.02.2011 19:53

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja pure »

niin loppuukin huutaa aikalailla :evil:
Honda4ever
Viestit: 21
Liittynyt: 10.08.2010 22:06

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja Honda4ever »

paljo kulkee näillä:
-lifan 125cc
-mikuni 26mm
-16/42
-tehari
-rajottamaton cdi?
sotarotta
Viestit: 802
Liittynyt: 23.11.2009 17:07
Paikkakunta: Nokia

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja sotarotta »

Varmaan vähän yli 80, mahdollisesti 90. Ja huutaa kivasti (Y)
juussoo
Viestit: 541
Liittynyt: 06.05.2010 17:09
Paikkakunta: Sastamala

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja juussoo »

Kulkee varmaan 75 ja kiertää huonolla tuurilla mosan paskaks, laita vaikka 16/30 välit niin ei tarvi rääkätä ja kulkee jo pintakaasulla sellasta 55kmh vauhtia ellei enemmänkin. Huippuja sitte varmaan 90 pintaan. 16/30 on 125 koneella mukavat ajelu välit (Y)
Videoo: http://www.youtube.com/watch?v=-Uas_Bzz ... re=g-all-u
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
jimpsu
Viestit: 28
Liittynyt: 17.08.2010 20:56

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja jimpsu »

Paljonka tämmöisillä vireillä:
-ohitin
-Kuriton putki
-16/42 välit
-Jingke 19mm soikeakurkkuinen kaasari
JuusoBomber
Viestit: 796
Liittynyt: 11.03.2011 17:08
Paikkakunta: Särkisalo

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja JuusoBomber »

saattaa olla semmoset 55 km/h
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)


EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
JuusoBomber
Viestit: 796
Liittynyt: 11.03.2011 17:08
Paikkakunta: Särkisalo

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja JuusoBomber »

JuusoBomber kirjoitti:eiku oho laitoin väärät välit :roll:
no uusiks. :twisted:
72cc pytty
VAKIO kaasari
kuriton putki
uni filter
17/42
ohitin

PALJON MENIS? 60-65 km/h ?
ja jaksaako vääntää yhtää ku on vakio kaasari?
E: jaksaisko vetää välit loppuun jos 17/39 välit
E: sori tuplapostaus :oops:
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)


EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
JiiTee
Viestit: 1229
Liittynyt: 21.04.2010 15:22
Paikkakunta: Multicity

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

JTT kirjoitti:Kuinka lujaa menis vaihtoehdot a ja b, kummalla ois helpompi keulia? :think:

A)
- 72cc
- Isovenakansi
- tehari
- "19mm" jinke (soikee, eli n. 16mm)
- Rajoittamaton CDI
- 15/40

B)

- 72cc
- Isovenakansi
- tehari
- "22mm" jinke (soikee, eli n. 19mm)
- Rajoittamaton CDI
- 15/40
Kuinka lujjaa toi A menis ilman rajoitinta ja rajoitettuna 6500 rpm ?? :think:
Monkeyt.net:n uhri nro. 2440

Projekti manki
Temetias
Viestit: 275
Liittynyt: 14.11.2010 14:09

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja Temetias »

Paljonka _masai_ saattas mennä näillä

72cc pytty
110c:n kansi
24mm kaasari
ohitin
tehari
13/39
Honda4ever
Viestit: 21
Liittynyt: 10.08.2010 22:06

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja Honda4ever »

Honda4ever kirjoitti:paljo kulkee näillä:
-lifan 125cc
-mikuni 26mm
-16/42
-tehari
-rajottamaton cdi?
entäs samat paitsi takana 37 ratas? ku on jo valmiina tuo 37 niin ei tarvis ostaa uutta :smoke:
TheJusa
Viestit: 1
Liittynyt: 25.04.2010 12:56

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja TheJusa »

Paljonkohan mahtais kulkea wanha puoliautomaattinen näillä: 16mm Delorto phbg, 14/38 välit ja kuriton putki?
JuusoBomber
Viestit: 796
Liittynyt: 11.03.2011 17:08
Paikkakunta: Särkisalo

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Viesti Kirjoittaja JuusoBomber »

varmaa 60 km/h
mut en saanu vastausta
JuusoBomber kirjoitti:
JuusoBomber kirjoitti:eiku oho laitoin väärät välit :roll:
no uusiks. :twisted:
72cc pytty
VAKIO kaasari
kuriton putki
uni filter
17/42
ohitin

PALJON MENIS?

E: jaksaisko vetää välit loppuun jos 17/39 välit
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)


EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Vastaa Viestiin