Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
No riippuu mikä kansi sulla on.
-
JuusoBomber
- Viestit: 796
- Liittynyt: 11.03.2011 17:08
- Paikkakunta: Särkisalo
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
välimallin kansi
eli paljo menis
eli paljo menis
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
70-80kmh, välit on vähän raskaat, saattaa hyytyä mäkiin. Vakio kaasarilla ei jaksais mitenkään kelata tollasia välejä. 72cc ja vakio kaasarilla huipputeho todella alhaalla, n. 2000rpm paikkeilla.
Edit: alle 70kmh jos ei oo avarrettu kansi
Edit: alle 70kmh jos ei oo avarrettu kansi
Videoo: http://www.youtube.com/watch?v=-Uas_Bzz ... re=g-all-u
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
-
JuusoBomber
- Viestit: 796
- Liittynyt: 11.03.2011 17:08
- Paikkakunta: Särkisalo
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
eiku oho laitoin väärät välit
no uusiks.
72cc pytty
VAKIO kaasari
kuriton putki
uni filter
17/42
ohitin
PALJON MENIS? 60-65 km/h ?
ja jaksaako vääntää yhtää ku on vakio kaasari?
no uusiks.
72cc pytty
VAKIO kaasari
kuriton putki
uni filter
17/42
ohitin
PALJON MENIS? 60-65 km/h ?
ja jaksaako vääntää yhtää ku on vakio kaasari?
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Jaksaa vääntää, muttei kulje yhtään enempää kun 50cc pytyllä.
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
mirzello kirjoitti:Paljo menis?
oma-teko tehari
välit?
pipercross
imukaulan kuri pois
E: Honda
reps kops
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Kuinka lujaa menis vaihtoehdot a ja b, kummalla ois helpompi keulia?
A)
- 72cc
- Isovenakansi
- tehari
- "19mm" jinke (soikee, eli n. 16mm)
- Rajoittamaton CDI
- 15/40
B)
- 72cc
- Isovenakansi
- tehari
- "22mm" jinke (soikee, eli n. 19mm)
- Rajoittamaton CDI
- 15/40
A)
- 72cc
- Isovenakansi
- tehari
- "19mm" jinke (soikee, eli n. 16mm)
- Rajoittamaton CDI
- 15/40
B)
- 72cc
- Isovenakansi
- tehari
- "22mm" jinke (soikee, eli n. 19mm)
- Rajoittamaton CDI
- 15/40
-
JuusoBomber
- Viestit: 796
- Liittynyt: 11.03.2011 17:08
- Paikkakunta: Särkisalo
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
olisko joku 75 km/h ja luulisin et jälkimmäisel keulis paremmi 
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
c) samat virit kun beessä mut 17-37 tai vastaavat välit
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
paljon kulkis näillä vireillä?
72 pytty
16mm kaasari
ohitin
14-42 välit
avarrettu välimallin kansi
72 pytty
16mm kaasari
ohitin
14-42 välit
avarrettu välimallin kansi
-
JuusoBomber
- Viestit: 796
- Liittynyt: 11.03.2011 17:08
- Paikkakunta: Särkisalo
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
vois olla joku 60 km/h
jaksais vetää pidemmilki väleil iha hyvi esim. 16/42
jaksais vetää pidemmilki väleil iha hyvi esim. 16/42
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
mulla menee vakio pytyllä sen 60
-
JuusoBomber
- Viestit: 796
- Liittynyt: 11.03.2011 17:08
- Paikkakunta: Särkisalo
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
no jos se sit 65-70 km/h mut vähä lyhyet välit sul (loppuu keske)
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
niin loppuukin huutaa aikalailla 
-
Honda4ever
- Viestit: 21
- Liittynyt: 10.08.2010 22:06
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
paljo kulkee näillä:
-lifan 125cc
-mikuni 26mm
-16/42
-tehari
-rajottamaton cdi?
-lifan 125cc
-mikuni 26mm
-16/42
-tehari
-rajottamaton cdi?
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Varmaan vähän yli 80, mahdollisesti 90. Ja huutaa kivasti 
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Kulkee varmaan 75 ja kiertää huonolla tuurilla mosan paskaks, laita vaikka 16/30 välit niin ei tarvi rääkätä ja kulkee jo pintakaasulla sellasta 55kmh vauhtia ellei enemmänkin. Huippuja sitte varmaan 90 pintaan. 16/30 on 125 koneella mukavat ajelu välit 
Videoo: http://www.youtube.com/watch?v=-Uas_Bzz ... re=g-all-u
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Paljonka tämmöisillä vireillä:
-ohitin
-Kuriton putki
-16/42 välit
-Jingke 19mm soikeakurkkuinen kaasari
-ohitin
-Kuriton putki
-16/42 välit
-Jingke 19mm soikeakurkkuinen kaasari
-
JuusoBomber
- Viestit: 796
- Liittynyt: 11.03.2011 17:08
- Paikkakunta: Särkisalo
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
saattaa olla semmoset 55 km/h
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
-
JuusoBomber
- Viestit: 796
- Liittynyt: 11.03.2011 17:08
- Paikkakunta: Särkisalo
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
E: jaksaisko vetää välit loppuun jos 17/39 välitJuusoBomber kirjoitti:eiku oho laitoin väärät välit![]()
no uusiks.![]()
72cc pytty
VAKIO kaasari
kuriton putki
uni filter
17/42
ohitin
PALJON MENIS? 60-65 km/h ?
ja jaksaako vääntää yhtää ku on vakio kaasari?
E: sori tuplapostaus
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Kuinka lujjaa toi A menis ilman rajoitinta ja rajoitettuna 6500 rpm ??JTT kirjoitti:Kuinka lujaa menis vaihtoehdot a ja b, kummalla ois helpompi keulia?![]()
A)
- 72cc
- Isovenakansi
- tehari
- "19mm" jinke (soikee, eli n. 16mm)
- Rajoittamaton CDI
- 15/40
B)
- 72cc
- Isovenakansi
- tehari
- "22mm" jinke (soikee, eli n. 19mm)
- Rajoittamaton CDI
- 15/40
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Paljonka _masai_ saattas mennä näillä
72cc pytty
110c:n kansi
24mm kaasari
ohitin
tehari
13/39
72cc pytty
110c:n kansi
24mm kaasari
ohitin
tehari
13/39
-
Honda4ever
- Viestit: 21
- Liittynyt: 10.08.2010 22:06
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
entäs samat paitsi takana 37 ratas? ku on jo valmiina tuo 37 niin ei tarvis ostaa uuttaHonda4ever kirjoitti:paljo kulkee näillä:
-lifan 125cc
-mikuni 26mm
-16/42
-tehari
-rajottamaton cdi?
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Paljonkohan mahtais kulkea wanha puoliautomaattinen näillä: 16mm Delorto phbg, 14/38 välit ja kuriton putki?
-
JuusoBomber
- Viestit: 796
- Liittynyt: 11.03.2011 17:08
- Paikkakunta: Särkisalo
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
varmaa 60 km/h
mut en saanu vastausta
mut en saanu vastausta
E: jaksaisko vetää välit loppuun jos 17/39 välitJuusoBomber kirjoitti:JuusoBomber kirjoitti:eiku oho laitoin väärät välit![]()
no uusiks.![]()
72cc pytty
VAKIO kaasari
kuriton putki
uni filter
17/42
ohitin
PALJON MENIS?
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)