Jyväskylän Monkey-miitti 9.7.2011 Laajavuori klo 13!
Jyväskylän Monkey-miitti 9.7.2011 Laajavuori klo 13!
Tosiaan, kun on omat topikit Hesalla ja Tampereella, niin laitetaan JKL:n topikki pystyyn kanssa.
Tänne siis oltaisiin järkkäämässä kesällä mankimiittinki, ja ainakin alustavasti kiinnostaisi tietää paljonko porukkaa olisi paikalle tulossa. Samalla voi ehdottaa ajankohtaa, ja voitaisiin kanssa miettiä olisiko pelkkä mankimiitti O.K., vaiko pidetään se vaikka MTK:n miitin yhteydessä, vaiko ihan oma pikkumopo-miitti, jonne voisi tulla mankilla, PV:llä, PBR:llä, Masailla, Hopperilla ja mitä näitä nyt on.
Tänne siis oltaisiin järkkäämässä kesällä mankimiittinki, ja ainakin alustavasti kiinnostaisi tietää paljonko porukkaa olisi paikalle tulossa. Samalla voi ehdottaa ajankohtaa, ja voitaisiin kanssa miettiä olisiko pelkkä mankimiitti O.K., vaiko pidetään se vaikka MTK:n miitin yhteydessä, vaiko ihan oma pikkumopo-miitti, jonne voisi tulla mankilla, PV:llä, PBR:llä, Masailla, Hopperilla ja mitä näitä nyt on.
Viimeksi muokannut MB93, 05.07.2011 21:30. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Re: Jyväskylän Monkey-miitti
se pikkumopo miitti voisi olla hyvä idea koska manki tyypejä on aika vähän.Kai niiden peevee poikien kanssa toimeen tulee 

ostetaan manki.
Ainakin minä voisin tulla Jyväskylään miittiin, jos se nyt tapahtuu. 

EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Tunne itsesi voittajaksi, kun ylläpito rikkoo sääntöjä laittamalla väriä allekirjoitukseen.
Tunne itsesi voittajaksi, kun ylläpito rikkoo sääntöjä laittamalla väriä allekirjoitukseen.
Ehottomasti tulos!
Ajankohtana tietenki joku vklp, koska viikoilla ihmiset töissä jne.

EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
jep voishan tästä sinne ajellakkin jos ois manki reilassa... 

Monkeyt.net vanki numero 1005
Jumalauta, jos muualle järkätään mankimiittejä niin kyllä tääkin pistetään pystyyn. Nyt porukalta jotain ehdotusta päivämääristä, alkamisajoista jne. Imo paras ajankohta olis heinäkuun toinen tai kolmas viikonloppu, päivänä varmaan lauantai olis järkevämpi, itse olen ainakin duunissa arkisin, mahdollisesti jopa toisella paikkakunnalla.
Ja liiderit tarvitaan. Jotkut paikalliset tietysti, että paikkojen ja liikenteen tuntemus on hallussa. Mites reitti? Suunnitellaanko yhdessä vai suunnitteleeko liiderit sen ja reitti tulis sit kaikille yllätyksenä? Ja aloituspaikka pitää miettiä.
Ja liiderit tarvitaan. Jotkut paikalliset tietysti, että paikkojen ja liikenteen tuntemus on hallussa. Mites reitti? Suunnitellaanko yhdessä vai suunnitteleeko liiderit sen ja reitti tulis sit kaikille yllätyksenä? Ja aloituspaikka pitää miettiä.
Voisha sitä harkita, jos manki kunnossa ja aikataulu natsaa nii mikä ettei 

No jossitä vaikka ite lähtis yhdeks liideriks, en vaan tiedä miten aikataulut tulee menemään kesällä että ehdinkö.
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Sovitaan nyt joku päivämäärä ja kaikki laittaa kalenteriin sen, eikä sillon voi olla mitää muuta 

EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Jos jyppilässä miitti järjestetään niin yritän kyllä saada oman mankin vielä tulille ja leimattua ja päräyttää sillä sinne 

Jos tuo miitin pitäis tuolla heinäkuussa, vaikka 9. tai 16. päivä (molemmat on lauantait). Sopiiko tällainen porukalle, eli laitetaanko nyt alustavasti tuonne ne? Ja kumpi päivä olis parempi? Mulle ainakin ihan sama, kun nuo kesän menot ei ole vielä tiedossa.
Kyllähän sitä vois paikalle ajella! 

kyllähän nuo molemmat kävis vaikken vielä tiiäkkään noista kesä menoista 

No, jos ei ehdotuksia löydy niin lyödään lukkoon tuo 9.7., kun nuo muut miitit on 2. ja 16. päivä. Alotuskellonaika pitäis olla siinä puolenpäivän aikaan tai sen jälkeen, että saadaan pitkänmatkan mankistit takaisin kotiin vielä samana päivänä.
Mitenkä on, pidetäänkö ihan mankikoneellisten miittinä, eli tultais mankeilla, Gorilloilla, PBR:illä, ZB:illä, Masailla tai Polinilla? Eli vaakasylinteristen pikkunelarien miitti? Mitenkäs nuo Skyteam/Soliferin enduro/smotot, Kinroadit, Dadyw Regal Raptorit, kun niissäkin on mankikone? Vai pitäisikö pitää ihan pikkumopomiittinä, että sais tulla PV:llä, Hopperilla, Breakilla, Tossulla jne?
Ja sitä alotuskellonaikaa saa kanssa ehdottaa. Halukkaat liiderit vois ilmoittautua mulle YV:llä.
Mitenkä on, pidetäänkö ihan mankikoneellisten miittinä, eli tultais mankeilla, Gorilloilla, PBR:illä, ZB:illä, Masailla tai Polinilla? Eli vaakasylinteristen pikkunelarien miitti? Mitenkäs nuo Skyteam/Soliferin enduro/smotot, Kinroadit, Dadyw Regal Raptorit, kun niissäkin on mankikone? Vai pitäisikö pitää ihan pikkumopomiittinä, että sais tulla PV:llä, Hopperilla, Breakilla, Tossulla jne?
Ja sitä alotuskellonaikaa saa kanssa ehdottaa. Halukkaat liiderit vois ilmoittautua mulle YV:llä.
Jos tulee miitti johonkin tyyliin abc:lle nii voisin autolla tulla kattomaan minkälaisia manoja on liikenteessä 

Tämmönen ois hyvä idea. Viikonloppuna meinasin mennä Tourula miittiinki. Onko sinne ketään tulos?
Honda Monkey -91 Z50J White&Black
-Avarrettu kansi
-Kuriton putki
-Ohitin
-13-35 välit
-Avarrettu kansi
-Kuriton putki
-Ohitin
-13-35 välit
No enpä tiedä tuleeko tästä mitään, ainakaan ketään ei ole ilmoittautunut haluavansa liideriks. Eli nyt pojat vauhtia jos haluatte sen mankimiitin toteutuvan.
Itse ainakin olen Tourulamiittiin menossa perjantaina, sinne vaan.
Itse ainakin olen Tourulamiittiin menossa perjantaina, sinne vaan.
Miksei monkibombi voi olla siiteri? Ite voisin muuten mutta en vaan tunne jykylää yhtään.. 

Siis voinhan mä olla, mutta ajattelin että vois olla useampikin ettei tarttee yhden kaikkea järkätä ja olla koko ajan siellä letkan kärjessä. Tuossa yks kaveri lupas jo aikoja sitten tulla mun PBR:llä ainakin miittiin, että pitääkö se sit pyytää mun kanssa liidimään?
Ja kyllä sä Jesperi voit kanssa siellä kärkijoukoissa heilua, kunhan joku paikan tunteva ohjaa letkaa.
Mnty123, saattaa olla etten perjantain miittiin ole menossa, povaavat vettä.
Edelleen, liidereitä etsitään. Nyt homma täällä kuntoon niin saa sit ainakin Mototin puolelle laitettua kans topikin pystyyn. Ja manki- vai pikkumopomiitti?
Ja kyllä sä Jesperi voit kanssa siellä kärkijoukoissa heilua, kunhan joku paikan tunteva ohjaa letkaa.
Mnty123, saattaa olla etten perjantain miittiin ole menossa, povaavat vettä.
Edelleen, liidereitä etsitään. Nyt homma täällä kuntoon niin saa sit ainakin Mototin puolelle laitettua kans topikin pystyyn. Ja manki- vai pikkumopomiitti?
Itellä ei ikävä kyllä manki ajokunnossa, rengas puhki ja muutenkin pitäs vetristellä pestä yms. 

No jaa, eipä taida tästä tulla mitään. Itse en ala ottamaan kaikkea vastuuta hommasta, eikä ole muita ilmoittautunu halukkaiks.
Mulla ois monkeli nytten rengasta vailla, mutta näinköhän ehtii saa nähdä
Re: Jyväskylän Monkey-miitti 9.7.2011
Elikkä Minä ja Monkeybomberi oltais ainakin vetämässä tätä, ilmottautukaas sitten ketkä kaikki tulee.