Tuossa "Eskomörkö":n piirustuksessa pitää muistaa, että laakereiden välissä oleva harmaaksi värjätty holkki ei saa olla rungossa kiinni, vaan sen pitää päästä liikkumaan pultin ja laakereiden sisempien renkaiden mukaan.
Lisäksi saattaa tuommoisesta laakeroinnista olla semmoinenkin haitta, että pitää ostaa ihan oikeat iskarit. Kuminen holkki haarukan ja rungon välisessä kiinnityksessä taitaa hoitaa osan iskarin tehtävistä. Vakioiskarit kun eivät taida monessa tapauksessa olla iskareita ollenkaan, vaan pelkät ohjurit, jotka pitävät jousen kasassa. Monkeyn omissa iskareissa, sekä ilmeisesti noissa kiinalaisissakaan kromi-iskareissa ei taida olla mitään öljyä sisällä. Siksi tuommoiset laakerit saattavat aiheuttaa sen, että moposta tulee kiikku, jonka perän pomppiminen ei lopu ajon aikana ikinä.

