Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Mittaa. Veikkaan että vakiokooossa eli 39mm.
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Vanhanmallin alakerta+Uudenmallin mäntä+Vanhakansi/uusikansi=Ei workkaa helposti. Täytyy lyhentää pyttyä 2mm tai lisätä mäntään tavaraa 2mm! Typerin mahdollinen yhdistelmä.
Mulla toimii hyvin,menee viel kovempaa ku kaverin manki mis o samat virit kun mulla.
Vaikuttaako se 2mm niin paljon sitten?
Mulla toimii hyvin,menee viel kovempaa ku kaverin manki mis o samat virit kun mulla.
Vaikuttaako se 2mm niin paljon sitten?
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Tiiä näist,mulle sanottii et jinkun kannel ja um-mäntä+kampiveivi+pytty kokoonpanol ei toimis... Toimi paremmin kuin hyvin ja oli hyvin ruttuuki. Nyt tulossa 70cc pattipäämännällä ja tuo kansi,hope että kulkua piisaa!
-
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
En muutenkaan oikeen tajunnu ku sanoit joskus että sulla oli tasalaki mäntä vaikka puolari...?ConneX kirjoitti:Vanhanmallin alakerta+Uudenmallin mäntä+Vanhakansi/uusikansi=Ei workkaa helposti. Täytyy lyhentää pyttyä 2mm tai lisätä mäntään tavaraa 2mm! Typerin mahdollinen yhdistelmä.
Mulla toimii hyvin,menee viel kovempaa ku kaverin manki mis o samat virit kun mulla.
Vaikuttaako se 2mm niin paljon sitten?
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
En muista onko tasalakkinen mutta moposportista tulevan 72cc setin mukana tullut mäntä. Vanha mäntä ainakin oli tasa.
-
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Viittisikkö ottaa kuvan orkkis männästä?
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Tossa pöydällä se on. Kuvaa tulee:ukkoperkele kirjoitti:Viittisikkö ottaa kuvan orkkis männästä?
http://img51.imageshack.us/img51/4302/img0047f.jpg
http://img685.imageshack.us/img685/8752/img0046hb.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/6900/img0045hb.jpg
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
btw. samanlainen ovenkahva sulla tossa pöydällä mitä mulla!
oli pakko
... ja tosiaan mulla on tommone mäntä ovenkahvana
oli pakko
... ja tosiaan mulla on tommone mäntä ovenkahvana
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
-
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Joo-o uudenmallin mäntähän tuo on. Ei ymmärrä Puolari+uudella männällä+vanhanmallin kannella.
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Mites toimii um alakerta, um mäntä (tasalakki) ja vm kansi. Ei ihan pysty ymmärtämään kun tuolla alkupostauksessa puhutaan um kupumännästä? :S
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Um kupumännäl meinataan varmaan 47mm(70cc) mäntää.
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Onks joku tehny jonkun jutun että, Miten saa pidemmän iskun hondan koneeseen.
-
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Rivien välistä lukemalla eräistä projektitopikeista täältä löydät tuon tiedon.
Helpoin vaihtoehto on vaihtaa kampiakseli pitempi-iskuseen.
Helpoin vaihtoehto on vaihtaa kampiakseli pitempi-iskuseen.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Mistäköhän saisi 72cc:lle Kp-männän? Kansi on 110ccn vakio.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Hitsauttaa lisää kupua?
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Joku daxin mäntä? Kupu on kyl n.3.5mm korkee vaan, itellä ainaki hyvin pelittäny E22 kannen kanssa
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Itsellä on paljon korkeampi kupu tuossa Mopo-sportin vanhan mallin männässä. Kupu on n. 7mm, mutta reunoilta puuttuu tavaraa. Tarvisi olla juurikin E22 -kannelle tehty mäntä.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
No, mulla on um alakerta ja sitten toi daxin mäntä, ja aluks rupes tuntuun siltä että pitääköhän syventää venantaskuja kun tulee senverta kupu pytystä ulos, mutta menee ilman lisätiivareita/ syventämistä. Ihan toimiva setti on, kunhan nyt sais sen takasi ajoon vaan
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Mutta mulla onkin vanhan mallin alakerta. =Korkeempia puristuksia.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Kertokkees nyt varmaa tietoo et miten teitää onkos lifanin kone sitä vanhaa mallia vaiko ns uuttamallia Sen verran voin sanoo että on prima clutchilla
Monkeyt.net vanki numero 1005
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Tarkottaako lifanin uusi malli sellasta missä normaalin kokonen vetoakseli ja pienet venat?
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
jaa en tiiä mut ite mietin et voiskos se olla että vanhamalli on prima clutc ja uus seck cluts ku oon molempina nähny noita lifaneita mut itelläni tuo on joka tapauskessa primalla ja 20mm akselilla tiiä sit onko ees isovena kantta
Monkeyt.net vanki numero 1005
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Jos on 2 kiinni venttilin säätö korkit niin pitäis olla iso vena, jos on sellaset normaalit kun mankissa vakio niin on pikkuvena.
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
Eikös vanhamalli eli "aito" lifan oo sec. clutch, 17mm vetoakselilla ja isovenakannella? Näin ainakin mulla.Skyttari kirjoitti:jaa en tiiä mut ite mietin et voiskos se olla että vanhamalli on prima clutc ja uus seck cluts ku oon molempina nähny noita lifaneita mut itelläni tuo on joka tapauskessa primalla ja 20mm akselilla tiiä sit onko ees isovena kantta
Re: Kampiakselin/sylinterin/mäntä asiaa
voiko joku antaa linkkiä et mistä saa 72cc jotain kp mäntää tms? vaikuttaako toi niinku vääntöön
se mikä ei kuseta se paskattaa..