Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Kiitos! Tuo rohkaisi kummasti... Vois varmaan ens viikonloppuna vaihtaa, aiemmin en ehdi.
Siihen loppui kiire kun mä Mersun hommasin!
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
no tuskin tulee ku miettii vähä et miten se pelaa ku purkaa
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Kuten lokitekki sano niin ku miettii mitä tekee nii onnistuu, ja sitä vartenhan täälä tämäki foorumi suurimmaksiosaksi on että saa apua tarvittaessa.HeeFeeld kirjoitti:Vai haluuks joku auttaa mua jos avaan sen ja tulee ongelmii?
Meille jaetaan tässä elämässä aika vähän kortteja, ne on syytä katsoa loppuun asti, vaikka joku bluffaisikin.
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Juu onhan mulla kinroad. Ja kiinalaiset on fiksuja, täytyy myöntää. Mut kertokaapa joku että miten ne pultit saa siitä nokkarattaasta irti kun mulla se ratas pyörii siellä aina samalla kun yritän avata niitä. Miten sen saa niin ettei se pyöri vai onks siinä joku hieno taktiikka?
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
pidä mangeetosta kiinni samalla.
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Avoin äsken tuommosen 110cc 3 venttiilisen koneen. Otin kuvia mielin määrin, ja voin laittaa ne jossain vaiheessa nettiin.
Bad Boys Have Bad Toys
ARMY SS Monkey 150cc
ARMY SS Monkey 150cc
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Talttapää ruuvimeisseli sinne rattaan ja ketjun väliin.Tuo lokitekin tekniikka tarvii kaverin avuksi, jos pultit on tiukassa.Aspi kirjoitti:Miten sen saa niin ettei se pyöri vai onks siinä joku hieno taktiikka?
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Ei kannata ruuvimeisseliä tunkea väliin.... saattaa hieman harmittaa jos nokkaketju rapsahtaa poikki, tmshomer94 kirjoitti:Talttapää ruuvimeisseli sinne rattaan ja ketjun väliin.Tuo lokitekin tekniikka tarvii kaverin avuksi, jos pultit on tiukassa.Aspi kirjoitti:Miten sen saa niin ettei se pyöri vai onks siinä joku hieno taktiikka?
Mielummin lenkkiavain pulttiin ja muutama sievoinen lyönti vasaralla avaimeen.
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Minä en ole ainakaan vielä saanut tuolla tekniikalla nokkaketjua poikki.Ja se lyönti ei välttämättä aina auta, kun joskus ovat aivan pirun tiukassa ne pultit.
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Mietin että pitäiskö toi homma jättää ammattilaisten käsii ku en haluu hajottaa rakasta mankiani
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Niin, miten itsestä tuntuu...
Mutta voin sanoa, että yläkerran purkaminen/kasaaminen on helpompaa, kuin mitä sitä luulee.
Mutta voin sanoa, että yläkerran purkaminen/kasaaminen on helpompaa, kuin mitä sitä luulee.
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Tossa tänään tuli manki laitettua käyntikuntoon ja huomasin että kannentiivisteen alempi tiivisteen alta kusee öljyä, eli minkä laisia tiivisteitä sinnä pitää tunkee, ettei öljyä pääse vuotamaan? Tässä kuvia minkälainen oli kokoonpano silloin ku öljyä vuoti.
Eli siis tosta öljyä vuotaa
Kuuluisiko tämä holkki olla vähän syvemmässä ku tossa kuvassa ku siihen jos laittaa tiivisteen nii se on noin 0.5mm tiivisteen yläpuolella
Tuleeko tähän kuvan vasemmassa alakulmassa nuolen osoittamaan koloon minkäänlaista O rengasta tai muuta tiivistettä ku sieltä tulee öljyä? Tai nuihin muihin koloihin mihin nuoliosoittaa
PS. En ole varma saako näin monta kuvaa laittaa peräkkäin, mutta adminit voi poistella jos näkee että on haittaa
Eli siis tosta öljyä vuotaa
Kuuluisiko tämä holkki olla vähän syvemmässä ku tossa kuvassa ku siihen jos laittaa tiivisteen nii se on noin 0.5mm tiivisteen yläpuolella
Tuleeko tähän kuvan vasemmassa alakulmassa nuolen osoittamaan koloon minkäänlaista O rengasta tai muuta tiivistettä ku sieltä tulee öljyä? Tai nuihin muihin koloihin mihin nuoliosoittaa
PS. En ole varma saako näin monta kuvaa laittaa peräkkäin, mutta adminit voi poistella jos näkee että on haittaa
Kuvia menopeleistä
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Molempiin kuuluu O-renkaat. Tohon isompaan semmonen suht paksu ja suunnilleen ton tiivisteen reijän kokoinen. Pienempään kuuluu semmonen ohut vihreä(?) tiivisteen reijän kokoinen.
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski!
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Nii o-renkaat väliin...Mutta mikä ihmeen holkki tuol lohkossa on?
- Monkey -89, 110cc, Korkeapainemäntä,Mikuni 26mm, 17/35 välit, Takegawan
alakauttanen rööri, mankin magneetto, huohotin, lämpömittari yms....
- Orginal project monkey -95
- Mito -00
- Ac Efi 600cc -02
alakauttanen rööri, mankin magneetto, huohotin, lämpömittari yms....
- Orginal project monkey -95
- Mito -00
- Ac Efi 600cc -02
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
noi on ohjainholkkeja, varmaanki pitämään sylinterin ja kannen oikeilla paikoilla ettei ns. muljua.
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski!
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
No kyllä mä ne tiiän...Mut toi mikä on tossa öljynpaluukanavassa`?
- Monkey -89, 110cc, Korkeapainemäntä,Mikuni 26mm, 17/35 välit, Takegawan
alakauttanen rööri, mankin magneetto, huohotin, lämpömittari yms....
- Orginal project monkey -95
- Mito -00
- Ac Efi 600cc -02
alakauttanen rööri, mankin magneetto, huohotin, lämpömittari yms....
- Orginal project monkey -95
- Mito -00
- Ac Efi 600cc -02
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
hups . Ettei ois menty laittoo kyseistä ohjainholkkia sinne.
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski!
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
kiitos neuvoista, Taisin muuten työntää sinne sen ohjurin no kyllä kai se lähtee sieltä poiski.
Kuvia menopeleistä
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Miten sen rattan mutterit saa auki ? ku ratas pyörii avaimen mukana.
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Tarkotat nokkaratasta? pidät magneetosta kiinni, niin ei pyöri.
pyörät
Elämä on, manki ei.
Elämä on, manki ei.
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Jinkun mangneetossa en nähny ainakaan mitään T:tä. Missä se siinä sijaitsee vai onko siinä erilainen merkki?
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Kyllä siinä se T-merkki pitäis olla ja ei sitä aina siitä magneetosta tarvi kattoo. Voi kattoo, että koska mäntä on yläkuolokohdassa...
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Aa joo, se olikin niin paskan peitossa nii ei mikää ihmekkää ku ei näkyny
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Miten hitossa ton nokkarattaan saa takasin paikoilleen
Re: Yläkerran purkaminen/Kannen+sylinterin irroitus
Riittää että kysyt yhdellä topicilla, ei tarvi monessa eri paikassa kysyä, ja edit-toimintokin on keksitty ettei tule tuplapostauksia .
sori OT, ja admin leikit.
Näin on...Varotus lähti. -Tomi
sori OT, ja admin leikit.
Näin on...Varotus lähti. -Tomi
pyörät
Elämä on, manki ei.
Elämä on, manki ei.