Kytkinpuolen purkaminen
Re: Kytkinpuolen purkaminen
Ilman niitä kytkin ei toimi, tuo tappi ja jousi liittyy painelaakerisysteemiin, oot luultavasti hukannu ne?.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Joo, kiitos nopeasta vastauksesta.
Missä asenossa vaihdelaatta pitää olla että vaihteet toimii? Kokeilin kaikissa asennoissa mutta vaihteet jumii aina.
Tätä kuvaa käytin kun ite tein ekaa kertaa vaihderemppaa
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
vapaa vaihde päällä
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Kiitos kuvasta, pitää testata jos nyt alkais vaihteet toimimaan.
Tottakai juQ, kivempi pyöritelläjuQ kirjoitti:vapaa vaihde päällä
Eli tosiaan, tossa kuvassa vaihteet menevät samassa järjestyksessä kun ite mopossa (vasemmalta oikeelle) 1N234
¨Moro nii mä en saa tota ihme pulttia millään auki mankin vm. on 98 ja konetta ei ole siis koskaan avattu! oisko joku hyvä kikka tai voisko joku antaa linkin tollaselle työkalulle!? kiitos.
Niin mistäköhän pultista nytten on kyse?KuiZO kirjoitti:¨Moro nii mä en saa tota ihme pulttia millään auki mankin vm. on 98 ja konetta ei ole siis koskaan avattu! oisko joku hyvä kikka tai voisko joku antaa linkin tollaselle työkalulle!? kiitos.
Honda Z50J -90
no se mis on ne 4 uraa heti kun avaa sen kytkin pyörän kannen vai mikä onkaan
Taita niitä hakasia poispäin mutterista ja sitten hakkaat talttapää ruuvarilla auki. Kyllä sen pitäis sillä tavalla aueta.KuiZO kirjoitti:no se mis on ne 4 uraa heti kun avaa sen kytkin pyörän kannen vai mikä onkaan
Honda Z50J -90
-
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
KuiZO: et oo tainnu lukee tota ekan sivun avausjuttua? Siellä on kuva sellaisesta hylsystä.
Ei oo mahoton tehä itekään, mutta nykyään noita saa joka minikrossikaupasta suunnilleen kympillä.
Ei oo mahoton tehä itekään, mutta nykyään noita saa joka minikrossikaupasta suunnilleen kympillä.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
no kyl on niin piukassa et meni yks lenkki avain poikki mut koitan nyt mennä jollai kaivaa sitä irti! on se nii perkeleen tiukassa ku ei oo tosiaan avattu koskaan tota!
Juu on pirun tiukas tuo mutteri. Rupes antaa periks tuo mutteri ku paasasin sitä auki. Eikö siinä oo ihan normaaliin suuntaan aukiava jenka. Pitää koittaa ens vkl tehrä joku hylsy systeemi siihe.
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
Joo aukeaa ihan normaalisti vastapäivään.
Ex: Keeway Fact, Mbk Stunt, Honda Monkey, Fude Classic, Aprillia Sr, Mbk Booster, Piaggio Typhoon
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
joo vois jostain vanhast hylsyst vähä leikkailla rälläkäl tai jotain!
Mulla oli kans ihan pyöristetty toi mutteri, niin porasin kaks reikää siihen ja vedin iskutuurnalla sen halki että aukes
Mun koneesta on taas joku (edellinen omistaja) mulkannu kytkinpakan (vai mikä nyt onkaan, siis se mötikkä mistä ekana lähetään kytkintä purkamaan) kaikki neljä ristipää ruuvia, enkä saa niitä millään auki. Oisko missään myynnissä jtn mönjää laittaa niitten päälle ettei pyöris vaan ympäri?
Jää meinaan mun "kisa kytkimen" vaihto tähän, jos ei nuita saa auki.
Jää meinaan mun "kisa kytkimen" vaihto tähän, jos ei nuita saa auki.
Poraat kannat pois ja vaihdat uudet tilalle, sitten kun kantaa ei oo enään niin sen loppupalan saa sormin pyöritettyä pois.
Kiitosta Grimnir, toivottavasti vinkistäs on apua.
Ainakin itellä on toiminu jokakerralla
juu toi toimii itelläki vanhas mankis porasin 2 noist kannoist pois ja hyvin lähti sit pihdeil loput!
Sori tuplapostaus! MUT OISKO KELLÄÄN MYYDÄ TOLLASTA SOPIVAA työkalua tohon kytkin pakan pulttiin? en saa sitä millään auki ja koko homma kaatuu siihen! pitäis mankiki saada myytyä!
Kyllä sen auki saa ilman sitä erikois työkaluakin. Taittaa vaan ne hakaset ulospäin ja hakkaa vasaralla ja sopivalla talttapäisellä ruuvarilla. Ja jos kaveri on niin aina parempi. Kaveri pitää kytkinpakasta kiinni ja toinen hakkaa
Kertokaas miten sais ton kytkinkopan irti, ku se on ihan jumissa. Ei lähe vaikka yrität meisselillä avittaa tai lyö puupalikalla kytkinvaijerin kiinikkeeseen. Kiire.