Olisi tällainen ongelma tuon koneen kanssa. Kyseessä Blow trough asennus ja yritän ahtimelle tulevaa imuilmaa rajoittaa läpällä joka aukeaa _heti kun kaasukahvaa vääntää.
Ongelman vain on se että kone sammuu samantien kun kaasuun koskee. Läppä auki kaasutellessa toimii myös hyvin. Toimisiko "boost bottle" gason välivarastona ahdetussa tai mitä sitä keksisi?
Mankin ahtaminen
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Re: Mankin ahtaminen
Viimeksi muokannut pe3k, 04.12.2017 13:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Mankin ahtaminen
Mitäs jos poraat läppään pienen reiän ettei se sulje ihan täysin virtausta?
törmäsin tälläiseen:
https://www.aliexpress.com/store/produc ... 73307.html?
Isohan toi taitaa mankiin kyllä olla...
törmäsin tälläiseen:
https://www.aliexpress.com/store/produc ... 73307.html?
Isohan toi taitaa mankiin kyllä olla...
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: 16.10.2017 21:46
Re: Mankin ahtaminen
SuckTrough viritelmästä puheenollen onko porukat saanu bensan riittämään kaasarin kupissa kun on kierroksia ja ahtoja päällä? Turbo kuiteskin imee aika vauhdilla sitä bensakaasuseosta ja bensaa uskosin menevän normaalia vauhdikkaammin. Että alanko jo pientä bensapumppua virittelemään tohon vai meniskö vapaavirtauksella pikkuahdoilla?
Re: Mankin ahtaminen
Kurri kirjoitti:"mitäs jos poraat läppään pienen reiän ettei se sulje ihan täysin virtausta?"
Eipä auta kun oli jo reikä jätetty, jota vielä muokattiin ilman tulosta.
Hommasin myös pari kiinan sulkuläppäryypyllä varustettua kiihdytyspumpullista kaasaria.
Noiden säätäminen on tuskaa kun on niin raskas polkea käyntiin että käynnistyspoljin taipuu eikä ole perussäätöjä käymiselle vielä löytynyt.
Startille yritin keksiä paikaa mutta pitäisi magneeton vauhtipyörän pintaan saada ketjulle paikka, enkä tiedä onko se mahdollista. Tai sitten tehdä ulkopuolinen rullastartti.
On vähän turhauttavaa kun pyörä kyllä toimisi normi kaasarilla muuten hyvin mutta se meteli tyhjäkäynnin ollessa päälle 2.5k on liikaa.
Tuossa kova setti: https://rideapart.com/articles/worlds-f ... onkey-bike
Eipä auta kun oli jo reikä jätetty, jota vielä muokattiin ilman tulosta.
Hommasin myös pari kiinan sulkuläppäryypyllä varustettua kiihdytyspumpullista kaasaria.
Noiden säätäminen on tuskaa kun on niin raskas polkea käyntiin että käynnistyspoljin taipuu eikä ole perussäätöjä käymiselle vielä löytynyt.
Startille yritin keksiä paikaa mutta pitäisi magneeton vauhtipyörän pintaan saada ketjulle paikka, enkä tiedä onko se mahdollista. Tai sitten tehdä ulkopuolinen rullastartti.
On vähän turhauttavaa kun pyörä kyllä toimisi normi kaasarilla muuten hyvin mutta se meteli tyhjäkäynnin ollessa päälle 2.5k on liikaa.
Tuossa kova setti: https://rideapart.com/articles/worlds-f ... onkey-bike