Moniosaaja97 kirjoitti:Aloin miettimään tässä reilu kuukausi sitten että tuon tapahtuman voisi suoraan vain järjestää jollekin päivälle, riippumatta osallistujamäärästä kun tämä asia ei valitettavasti oikein halua edetä minnekään. Itse haluaisin että tämä järjestetään ja jostakin on aloitettava vaikka osallistujamäärä jäisi pieneksi

. Eli tarkoitan että jos tapahtuma sovittaisiin pidettäväksi alustavasti vaikka 6 päivä elokuuta niin vaikka osallistujia olisi vain 3 niin siinä olisi ainakin ensimmäinen monkey-miitti pidetty. Seuraavalla kerralla osallistujia on todennäköisesti jo neljä kertaa enemmän kun ihmiset näkevät että tämän monkey-miitin kanssa ollaan tosissaan. Kolmannella kerralla osallistujia on sitten sen verran paljon että siinä on jo kunnolla miittiainesta

.
Mainio idea

Monet isotkin tapahtumat ovat olleet pieniä tapahtumia, jotka ovat kasvaneet isoiksi tapahtumiksi tai miiteiksi, joten nyt olisi tarkoitus myös tässä. Olen itsekin kiinnostunut järjestämään mankeille omaa tapahtumaa ja haluan myös tämän onnistuvan. Eihän tuota tiedä, jos vaikka tapahtumasta kasvaisi isoksi tai ekalla kerralla olisi monta osallistujaa.
Tuo 6. elokuuta kuulostaa sopivalta päivältä. Itselläni saattaisi myös olla molemmat mankit taas iskussa.

Nyt siis olisi päätetty ainakin päivä ja että miitti järjestetään.

Enään puuttuu sopiva miitti paikka ja sen ajoreitit. Tamperetta mietittiin alkuun, mutta kaupunkia ei ole vielä päätetty. Miittiin tarvitaan myös muutama järjestäjä, joita olisi ainakin minä ja moniosaaja.
All in all kuulostaa hyvältä ja ei vaikuta mahdottoman isolta järjestää.

Toki poliisien kanssa voi tulla ongelmia, jos tapahtumaa ei ilmoiteta etukäteen. Toisaalta en usko mankien aiheuttavan suurta haittaa kaupungissa, jos osallistujia olisi vaikka 30kpl.