puoliautomaatin kytkin
Lähetetty: 03.05.2019 18:13
Moi. Sanokaa nyt viisaammat miten sen puolarin kytkimen saa säätöihin. Äsken potkin ja ruuvarilla väänsin sitä ruuvia et ottais kiinni. Välillä tuntuu ottavan, ainakin kädellä vetäessä, mutta kun hyppää päälle niin luistaa. Jos vastaus on luokkaa: kaikki kiinni ja vartti takaisin, niin ei toimi. Onkohan sieltä paskana se osa kytkinpaketin alta. Sitä ei näe, ennen kun ottaa paketin ulos. Olen tapellut saman asian kanssa ennenkin. Se daxin kytkin rupee jo häiritsemään.