Sivu 1/1

puoliautomaatin kytkin

Lähetetty: 03.05.2019 18:13
Kirjoittaja janne75
Moi. Sanokaa nyt viisaammat miten sen puolarin kytkimen saa säätöihin. Äsken potkin ja ruuvarilla väänsin sitä ruuvia et ottais kiinni. Välillä tuntuu ottavan, ainakin kädellä vetäessä, mutta kun hyppää päälle niin luistaa. Jos vastaus on luokkaa: kaikki kiinni ja vartti takaisin, niin ei toimi. Onkohan sieltä paskana se osa kytkinpaketin alta. Sitä ei näe, ennen kun ottaa paketin ulos. Olen tapellut saman asian kanssa ennenkin. Se daxin kytkin rupee jo häiritsemään.

Re: puoliautomaatin kytkin

Lähetetty: 03.05.2019 23:07
Kirjoittaja SamPPaT
Ruuvaa sitä ruuvia auki päin kunnes ei enää luista.

Re: puoliautomaatin kytkin

Lähetetty: 07.05.2019 12:42
Kirjoittaja janne75
Ei nappaa kiinni, vieläkään. Tarttee varmaan avata ja katsoa uudestaan.