Z50J sähköt
Lähetetty: 20.01.2019 21:34
Olisiko kenelläkään kuvaa oman moponsa magneetosta tms tietoa laittaa, kun omassa 77-mallin mankissa täytyy sähköt rakentaa uusiksi. Neljä piuhaa, jotka tulevat magneetosta, mikä väri mihinkä magneeton sisällä ja sijianti liittimessä. Johtoja katkesi siitä pääliittimestä eikä mm. niiden järjestys liittimessä enää selvillä...
Helpottaisi homman aloitusta suuresti..
Helpottaisi homman aloitusta suuresti..