Sivu 1/1

Z50J sähköt

Lähetetty: 20.01.2019 21:34
Kirjoittaja Konna09
Olisiko kenelläkään kuvaa oman moponsa magneetosta tms tietoa laittaa, kun omassa 77-mallin mankissa täytyy sähköt rakentaa uusiksi. Neljä piuhaa, jotka tulevat magneetosta, mikä väri mihinkä magneeton sisällä ja sijianti liittimessä. Johtoja katkesi siitä pääliittimestä eikä mm. niiden järjestys liittimessä enää selvillä... :cry:

Helpottaisi homman aloitusta suuresti..