Eli siis tarkotuksena olis talven aikana saaha vähä lisää tehoo mankiin ja oon kattellu noita 88cc pyttyjä vakio iskulla. Kiinasta sais ainakin halvalla mutta kestääkö ne sitten mitään Tuo ooracingilla myynnissä oleva 88cc kitti vois olla ihan hyvä ja hintaakaan ei ole paljoa.
Mutta kestääkö sitten vakio alakerta kovin kauaa ja tarviiko tehdä mitään muutoksia muutakuin lohkoja avartamaan? Ja onko muuten kellään kokemuksia noista 88 pytyistä että onko ne hintasa arvosia.
Kyllä alakerta kestää sen 88 pytyn, kaikissa ei tarvi edes avartaa lohkoja että sopii paikalleen. Pytyt on samoja ostatko kiinasta vaiko oor, hinta niissä on vaa eri. Ite ostn 110cc sylinteri sarjan ja kävin sorvauttamassa pari mm lastua pois, että oli sopiva 50cc iskulle, makso 40e yhteensä. 72 kansi vois olla paras siihen ku sillä sais puristuksia enempi.
Paljonko pitäs ottaa 110 pytystä pois sitte että menis vakio iskulla? Vois kyllä olla parempi ku joku valmis 88cc sarja ku näyttäs saavan 110 melkein puolet halvemmalla. Sen kanssa pitäs sitte lohkoja avartaa hieman vissiinkin että onkos se sitte paha homma ite tehdä?
Itellä ei ainakaan tarvinnu avartaa lohkoja millään lailla. Oliskohan se ollu n. 4mm mitä mun sylinteriä laskettiin, tyhmänä otin vaan yläpinnasta mutta kannattaa ottaa molemmista päistä niin jää tiivistepintaakin
Itekkään ei tarvinu avartaa lohkoja, muistaakseni otin siittä kannen tasosta pois nii paljon, että meni melkee jäähytysripoja myöten, 3-4mm. Kaverin koneeseen koitettiin samaa ni siihen ei menny pytty ilman avartamista.
Hondan lohkoja pitää avartaa, useimmissa kiinankoneissa taas on isompi reikä jo tehtaalta
-Ei me pohojalaasetkaa olla täyrellisiä... meiltä puuttu viat
-Your mind is like a parachute, it doesnt work if its not open
-Ihmisiä on kolmenlaisia. Niitä, jotka osaavat laskea, ja niitä, jotka eivät osaa.
-Valaistuminen ei tarkoita sitä ettet enää koskaan olisi väsynyt tai ahdistunut, vaan sitä että olet tietoinen väsymyksestäsi ja ahdistuksestasi.
-Jos ihminen muuttuu valaaksi, onko kyseessä valaistuminen?