Alakerran purkaminen
-
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Re: Alakerran purkaminen
Jeah, minäkin oon asentanu sitä kahteen kertaan vaikka yritin ottaa kaikki huomioon jo ekalla kerralla.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
mites mä en nyt saa tota vaihteenvaihdinta asennettuu?!? oikein oon kyl mielestäni laittanu kiinni, mut vaihteet ei vaihdu ollenkaa... varmaa pitää kone taas avata.
Voiko magneeton puolen avate avaamatta kytkinpuolta ensiksi ku pitäs vaihtaa nokkaketju?
Voipi kerranku nokkaketjuu oot vaihtamassa. Eihä se oo ku ottaa vaa vauhtis ja pohjalevy irti
Voi avata. Itekki tein niin ku otin männän palasia pois nii ei tarvinnu koko konetta purkaa.
-Ei me pohojalaasetkaa olla täyrellisiä... meiltä puuttu viat
-Your mind is like a parachute, it doesnt work if its not open
-Ihmisiä on kolmenlaisia. Niitä, jotka osaavat laskea, ja niitä, jotka eivät osaa.
-Valaistuminen ei tarkoita sitä ettet enää koskaan olisi väsynyt tai ahdistunut, vaan sitä että olet tietoinen väsymyksestäsi ja ahdistuksestasi.
-Jos ihminen muuttuu valaaksi, onko kyseessä valaistuminen?
-Your mind is like a parachute, it doesnt work if its not open
-Ihmisiä on kolmenlaisia. Niitä, jotka osaavat laskea, ja niitä, jotka eivät osaa.
-Valaistuminen ei tarkoita sitä ettet enää koskaan olisi väsynyt tai ahdistunut, vaan sitä että olet tietoinen väsymyksestäsi ja ahdistuksestasi.
-Jos ihminen muuttuu valaaksi, onko kyseessä valaistuminen?
Juu kiitti tosi paljo avusta. Aluks olin kyl ihan paniikis ku näky et se nokkaketju oli katki
No nyt on staattori irti mutta ei meinaa pohjalevy irrota millään, koska ne ruuvit on niin helvetin löysällä niin onko mitään vinkkiä miten sais helposti auki?
No jos ne helvetin löysällä on nii aukase meisselillä Mut joo iskumeisseli on kova sana.
on koneremontti käynnis nii kysyisin vaan, että kuinka hyvin vanhat tiivisteet kannattaa ottaa irti, koska kaikki ne tiivisteiden palat ei millään irtoa?
Raaputat varovasti jollain niitä vanhoja tiivisteitä pois, niitä ei kannata jättää.
Kannattaa hommata semmonen lasta ja semmosta tiivistejämien poistoainetta.
Mattopuukon terällä lähtee hienosti. Ite oon varovasti ottanu hiomapaperillakin, mutta siinä pitää olla aika tarkkana...
Ex: Keeway Fact, Mbk Stunt, Honda Monkey, Fude Classic, Aprillia Sr, Mbk Booster, Piaggio Typhoon
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
Terävä talttapääpuukko ja präkliinin oon todennu parhaimmaks.
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Ookkei. entäs miten saan vaihteiston irti ku ei tunnu irtoavan?
sulla on varmaan vielä vaihderumpu kiinni? Avaat sen pultin mikä on ulkopuolella lohkoa, se on siinä vetoakselin yläpuolella ja siinä kuuluu olla semmonen kumi tulppa.
Miten saan kampiakselin purettua, kun olis tarkotus vaihtaa laakerit ja kiertokanki?
-
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
lämpöö, prässiä, ulosvetäjää... ja vaatii kohdistuksen uuden laiton jälkeen. Koneistamohommia.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Mite öljypumpun ratas lähtee irti?
Piät sitä öljympumpun akselia kii jollain piheillä ja käännät ratasta vastapäivään.
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Onnistuuko pelkän magneetonpuoleisen lohkon irrotus ilman kytkinpuolenpurkua?
Viimeksi muokannut Wildzuria, 15.07.2012 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voiko käynnistysakselin asentaa jotenki väärin vaikka se on lohkojen irroituksen ja kasauksen aikana ollut kokoajan kiinni keskilohkossa? Vaihoin 110 koneesta kampuran ja kasasin ja nyt aina kun polkee käyntiin olipa kytkin pohjassa ja vapaalla tai ei mutta vetoakseli pyörähtää aina polkiessa. Käynnissä ollessaa vaihteet ja kytkin toimii hyvin.. Mitenhän tuota pyörähtämistä lähtisin ratkomaan?
E: joo vikaha oliki vaihdelaatan kiinnityspultissa joka oli 3kierrosta auki
E: joo vikaha oliki vaihdelaatan kiinnityspultissa joka oli 3kierrosta auki
Viimeksi muokannut Temetias, 11.08.2012 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onneks sisko jäi mopon alle ni ei tullu jälkiä tankkiin tai muualle.
Kytkin ei irrota
Noniin, eli um mankista pitäisi vetoakseli vaihtaa, paljonko tuota konetta joutuu sen takia purkamaan?
Honda Monkey -91
Volkswagen Golf -98 mk4 1.6
Volkswagen Golf -98 mk4 1.6
Koko kone osiksi kaikkia lohkoja myöten.