Sylinteri oli vielä vakiokoossa ja sille riitti hoonaus. Uusi mäntäsarja hommattuna myös.
Tasopintojen huolellinen suojaus ilmastointiteipillä ja hiekkapuhallus.
Ruiskulla termal-lämpömaali pintaan.
Takarengas napoineen nyt kasassa, sekä akselilla uusi mutteri. Vielä puuttuu öljytiiviste jarrurummulta, sekä hammasratas työnalla.
Takajarruvivuston hommasin kokonaan uuden. Vanhat osat oli sen verran kovasti hapettunut, ettei niistä ilman sinkitystä hyviä saanut. On tallessa isohko määrä vanhoja pultteja ja muttereita, joita voisi jossain vaiheessa sinkittää uudelleen, kunhan löytyy järkevän hintainen paikka.
Työkalut moposta puuttui kokonaan ja käytettynä ei mistään löytynyt, joten nekin uudet.
Kytkinkahvarunko aiheutti päänvaivaa pitkään, kun mistään ei meinannut löytyä ehjää. Vanhasta oli siis valokatkaisin katkennut.
Muutaman kuukauden huutelun jälkeen löysin ehjän rungon, josta otin koko yläosan valokatkaisijoineen.
Nyt sain uuden vapaavalon polttimen sekä kaikki loput johdot kytkettyä, niin sai ruuvata umpion viimeisen kerran kiinni.
Ilmanputsari moposta puuttui kokonaan. Sen ostin käytetynä ja rautaisen osan hiekkapuhalsin ja maalasin. Muut osat tulikin uutta, koska vanha muovikansi oli niin naarmuinen. Uutta siis imukumi, iristinpanta, suodatin elementti ja tarrakin.
Nyt on siis kaikki jarrutkin kasassa, että puuttuu lähinnä enään vain moottori, ja sivuposki sekä tankki on maalaamatta.
