Jotain epämääräistä pauketta
Lähetetty: 07.09.2015 16:39
Juu elikkäs ajelin koulust himaan n.50km/h aluks sain ihmetellä ku alko kuuluu pauketta (samanlaist ku päästäs kaasun pois ku on pörinäputki) ja sen jälkee alko kuuluu jotai nakutust/laahaust sylinterinkannest. Ajaa tol pystyy mut sit ku se pauke alkaa ni manki meinaa nyt sammuu johonki iha samanlail ku kone ois kylmä. Venttiilit on just laitettu kuntoo ni niis ei pitäs olla mitää vikaa en kyl sit tiiä tost nokkaketjust.
se nakutus/laahaus kuulostaa vähä kovemmalt ku normaalisti sylinterinkannest... Aattelin ku hommasin honda monkeyn et siin ei ois nii paljoo korjattavaa mut siin näköjää onki
on siel öljyy laiton viel aamul lisää ennen ku menin kuoluu mut täs hetke selailtuu vaikuttas silt et nokkaketju on löysäl. vika ilmeisesti johtu siit et tulpanhattuun oli päässy kosteut ja se oli si pätkiny mut silti sielt sylinterinkannest kuuluu sellast tikityst... 