tottakai? sanoin vaa et alamäistä on kiva pommittaa kun saan sille neloselle hyvät vauhitMango kirjoitti:Jos testaa gps:llä huiput nii ne pitää ajaa suoralla tiellä

tottakai? sanoin vaa et alamäistä on kiva pommittaa kun saan sille neloselle hyvät vauhitMango kirjoitti:Jos testaa gps:llä huiput nii ne pitää ajaa suoralla tiellä
Näimpä.panda kirjoitti:Gps tulos ja video nii ei kellää pitäs olla sanomista. mut kukapa siittäki erottaa että vedetäänkö 50cc vai 72...
Eipä tuo 10000rpm ole paljoakaan. Skytarin pbr:ssäki on "punaraja" kiekkamittarissa 10000rpm, mutta monesti tuli vedettyä alamäkeen mittari 13000rpm asti ja ei siinä mitään käynyt. Ja se oli vakio.Sandezi1 kirjoitti:En tiedä, mutta mulla ainakin vakiomotiksi kiertää niin saakelisti. Veikkaisin lähemmäs 10k kierroksia. Keskikierroksilla vasta lähtee kunnolla vetämään, Suuttimen vaihdolla saattaa se 70 hyvinkin rikkoontua. Olen saanut kiertämään tuon nelosella jo niin paljon että venat ottaa mäntään kiinni. Joku voisi kertoa missä menee se punaviiva tämmöselle laiskalle 50cc koneelle.
Noi kannet on alkujaan aika ahtaat eli kannattais heti putsailla kanavat vingulla avarimmiksi.Mini20 kirjoitti:Näimpä.panda kirjoitti:Gps tulos ja video nii ei kellää pitäs olla sanomista. mut kukapa siittäki erottaa että vedetäänkö 50cc vai 72...
Nyt ei ainakaan tarvi miettiä että kuinka paljon tuota kestää huudattaaZJ90 kirjoitti:Eipä tuo 10000rpm ole paljoakaan. Skytarin pbr:ssäki on "punaraja" kiekkamittarissa 10000rpm, mutta monesti tuli vedettyä alamäkeen mittari 13000rpm asti ja ei siinä mitään käynyt. Ja se oli vakio.Sandezi1 kirjoitti:En tiedä, mutta mulla ainakin vakiomotiksi kiertää niin saakelisti. Veikkaisin lähemmäs 10k kierroksia. Keskikierroksilla vasta lähtee kunnolla vetämään, Suuttimen vaihdolla saattaa se 70 hyvinkin rikkoontua. Olen saanut kiertämään tuon nelosella jo niin paljon että venat ottaa mäntään kiinni. Joku voisi kertoa missä menee se punaviiva tämmöselle laiskalle 50cc koneelle.